Paʻu

Faʻamaumauga mo le teuina o paluka i le taumalulu, pe faʻapefea ona faʻasaoina fualaʻau seia oʻo i le tautotogo

O aso nei e tele ituaiga o ituaiga pumpkins, E mafai e tagata uma ona filifili e tofo po o fea o ituaiga e ola. O le fesili e na o le teuina o lenei fualaau lelei ma maloloina. O le a le umi ma i le a le tulaga e mafai ona teuina, o ituaiga e sili ona lelei mo lenei mea - o le a matou maua i lenei tusiga.

O a ituaiga o elekeni e sili ona talafeagai mo le teuina

O le sili ona faʻaleleia ma fetuunai mo le umi o le teuina o pamu eletise e faʻapitoa ai tagata fai togalaau o loʻo taua i lalo:

  • "Kherson". O le vailaʻau o loʻo i ai se ola umi o pamu. O le pauka lenei ma se paʻu lanu enaena o loʻo i ai ni fasipepa poʻo se mea lanu. Peel e aunoa ma nifo ma ni pulumu, o le foliga o se pauka - o se polo ua pala. O le tino o lenei ituaiga o meaʻai, e fetaui ma se suamalie suamalie.
  • "Faatali". Vaʻaiga o le tele poʻo le telē tele, oval. O lenei patuki lipine e suamalie ma suamalie, o lona tino mausali ma le paʻu paʻepaʻe. O lenei ituaiga o loʻo tulaʻi i le felauaiga, e puipuia mai i faʻamaʻi.
  • "Slavuta"O le umi o le ituaiga o laʻau, o le faamamaina o le pumpkin e faia i le faaiuga o le vaitau. E malolo le laumei-lanumeamata, ae o le aano e le mafai, e le faigata, suamalie." E puipuia Slavuta i faamaʻi.
  • "Mozolievskaya 15". O fualaau 'aina tele e i ai se foliga o le oval ma ni faʻamatalaga lelei. O le uʻamea o le moli, o le aano o le a vaivai ma lanu, ma se manogi suamalie.
  • "Yanina". O lenei ituaiga o loʻo faʻaogaina mo le gaosia o mea taumafa. Laʻau oona, pisi laititi, moli mūmū ma lanu meamata. O le pulupulu e pala, suamalie, mafiafia. O le vailaʻau e puipuia i le paʻu palapala.
  • "Finau". Paʻu i le foliga o se pusa tioata, lanu enaena auro. O le ituaiga ua tuai, suamalie.
  • "Gilea". O ituaiga lanu e afua mai i le lanu samasama-lanu enaena. Paʻu ma se paʻu manifinifi ma le vevela, pulupulu suamalie.
  • "Polianin". O le kulimi suamalie ma le pulupulu tele, o le foliga o se paʻu, o le lanu o le paʻu o le lanu enaena. O le vailaʻau e lelei ona feaveaia.

E faʻapefea ona teu le popo, tulafono o le seleselega

O se tasi o mafuaʻaga e mafua ai le palakini i le taimi o le teuina o le le tausisia o tulafono o le seleselega. A e seleseleina le paukini, ia manatua o le fualaau aina e le mafai ona faʻafefeteina le fesuiaiga o le vevela ma le faaleagaina. Pumpkins amata ona aoina pe a oʻo mai le lanu o le fua, ma faʻamausali le paʻu. E fautuaina e aoina fua uma aʻo leʻi oʻo i le malulu, o le fualaau faisua e faʻafefeina le vevela i -5 ° C, ae le o lalo. E tipi ese le Pumpkins i ni matau mafiafia, ma tuua ai se siʻusiʻu laitiiti.

O le siʻusiʻu o le a avea ma laupapa i le taimi, ma o le pauki, e leai ni manuʻa matala, o le a taofia umi. I le aoina o fualaau aina, taumafai e aua le faʻaleagaina i latou; faʻaleagaina masini o se auala tuusaʻo i ni meaola ninii. E faʻapefea ona teu se pauka i le taimi o femalagaaiga? O le nofoaga o loʻo taoto ai le pauki, e tatau ona e faʻamalosi i itu uma i se mea vaivai, mo se faʻataʻitaʻiga, teuina, o le fua o loʻo tuʻuina i luga o le fata.

Tulaga faʻapitoa mo le teuina o pamu

Mafaufau i tulaga masani o le auala e teuina ai le uka mo le taumalulu. Apalai kuluki ao leʻi teuina, aʻo leʻi nofo i totonu o se potu ma le susu e oo i le 90% ma le vevela e maualuga ai le +28 ° C. I ia tulaga, o le fomaʻi o le a faʻamalolo manuʻa, pe afai ei ai, ma o le a faʻagesegese le olaga, lea o le a fesoasoani atili i lona teuina. O le lelei sili ona lelei e teu ai laufanua mo palukaina mai i le +3 i le +15 ° C, o le maualuga e le sili atu ma le 80%.

E te iloa? Paʻu mai Mekisiko. I luga o lona teritori, ua maua e tagata suʻesuʻe o mea anamua ia fatu o lenei laau e tusa ma le fitu afe tausaga. I totonu o Europa, na maua le laau ina ua maeʻa le mauaina o Amerika, ma mai iina ua salalau atu i isi atunuu ma konetineta.

O fea oi ai le faleteuoloa sili ona lelei

O le nofoaga sili ona lelei mo le teuina o suauʻu o le pulou poʻo le lalo ifo. E faʻapefea ona teu fatumalo mo le taumalulu i totonu o le pulou? Mafaufau i auiliiliga uma. O le potu e tatau ona mago ma mama, lelei, pe a iai ni fata poʻo se fausaga mo le teuina o suauu. Afai e leai, e mafai ona e faia se tulaga lē tumau o laupapa. Taʻu le fola i se pepa poʻo se fasi pepa.

E taua! E le mafai ona e teuina paluloka, sasaa i se faaputuga. E le tatau ona paʻi fua.

Pumpkins e tatau ona faataatia i se mea mamao mai le tasi ma le isi, o luga. Mo le teuina lelei o vaovao i le fua.

E mafai ona ou teuina se elekeni i totonu o le taulaga, o tulafono mo le teuina o se fualaʻau maloloina i le fale?

O le a le mea e fai pe afai e leai se pu - taofi le pauki i totonu o le potu. E leai ni faigata faapitoa i lenei mea. O fua e mafai ona teuina i luga o le faapaologa pe afai e susulu ma mafanafana iina. Ona o le malulu, e tusa lava pe e te ufiufi fua i se mea mafanafana, o le a paʻu le pauka. O le filifiliga pito sili ona lelei o le tuʻuina lea i totonu o le fale i lalo o le moega poʻo totonu o le potu fale keke. E le tatau ona i ai ni fua latalata i maʻa ma isi masini faʻavevela. Latou te manaʻomia le faʻalauteleina ina ia latou le paʻi i itu o le tasi; e le leaga le afifiina o fua taitasi i totonu o se nusipepa.. A faʻamamā le fale ao lei fufulu i lalo o le moega, aveese le fualaau aina ma tuu i totonu naʻo luga o se fola mago.

Faʻalogo! Siaki mai lea taimi i lea taimi le tulaga o kulimi. Afai e matauina ni faailoga o le pala, e tatau ona vave aveeseina ina ia le maua ai nisi fua.

E tupu i le taimi e teuina ai le elekeni i totonu, o le fesili e tulaʻi mai: e mafai ona 'ai. O le taumafaina o sea fualaau aina e le fautuaina: o fatu e totoina ai i totonu o loo i ai ia alkaloids i la latou tuufaatasiga. O le teuina i totonu o le fale potu e leai se eseesega mai tulaga o le teuina i lalo o le moega. O le mea autu o le leai o se faʻafefe, na pogisa, mafanafana ma mago.

Fautuaga ma togafiti i luga o le auala e teu ai se pakinisi tipi

E mafai ona teuina le salu i totonu o le fua masini. Ina ia faia lenei mea, o le tino o le fua o le a tipiina i totonu o le centimita fasipepa ma faʻagogo i totonu o le ogaumu. E mafai ona e teu i totonu o le meaʻai, faʻavasegaina i le pepa solo ma gaugau i totonu o pusa, poʻo totonu o le pusaaisa. E mafai ona teuina le kulūlū ile tioata. Grate, tapuni i se mea e fufulu ai poo le kukaina lelei, pipiʻi i ato poʻo pusa.

E mafai ona e teuina pikiapu popo i totonu o le pusaaisa e ala i le afifiina i totonu o le foila, o le a faʻalauteleina ai le ola ola, ma afai e te saluina i le suauu o le sulu, o le tino o le a tumau mafiafia ma fou mo se taimi umi. E mafai foi ona faʻagogo le kulūlū mo soo se mea taulima. Ina ia faia lenei mea, e faʻamamaina fatu ma tuʻu i se mea pogisa seia oʻo ina faʻapala. Ae peitaʻi, ao le i faʻamamago, e manaʻomia le togafitia o le pauka i totonu ma se faʻaoga faʻapipiʻi ina ia le pala.

Tului I le taulaga a Siamani o Ludwigsburg i tausaga uma i le amataga o le tautoulu o se taumafataga o le pumpkin. Fua o ituaiga eseese ma ituaiga mai Siamani uma e aumai i le tausamaaga. O le vaega e sili ona manaia o le tausamiga o le faʻaalia lea o faʻatagata mai fua o le uka ma le tele o mea taulima.

Paʻu - fualaau aoga, e tele naua carotene ma isi elemene aoga e manaʻomia e le tino. Afai e te iloa le mea ma le auala e teu ai kulimi i le taumalulu, e mafai ona e 'aina lenei mea matagofie i le tausaga atoa.