Faatoaga faatoaga

Chicken Leggorn

E ui lava i aso nei e faigofie lava ona maua ni ituaiga se lua ma ituaiga o moa, lea e iloga i le lelei o le gaosiga, ae o ituaiga lauiloa e le o le a le aoga lo latou taua.

Aemaise lava, o le tasi o ia mea o le Leggorn hens, lea ua tele tausaga ua lauiloa i le lalolagi atoa mo o latou uiga lelei.

E le gata i lea, o aso nei o loʻo faʻaaogaina lelei o se punavai o se tasi o mea sili ona lelei mo le gaosia o fuamoa fou o moa.

O le ulutala o le tusiga ua uma ona faʻatagaina oe o lenei ituaiga e sili ona lauiloa mo lona fuamoa.

Ae peitai, e le na o le pau lea o lona aoga, o le mafuaaga lea na matou filifili ai e faamasani auiliili ma le Leghorn.

Vaʻai faʻaalia ma isi faʻalapotopotoga o Leggorn's curia

O le amataga o lenei ituaiga o le Italia, peitai, e taatele i fafo atu o lenei atunuu mo se taimi umi. O uiga uma lava o Leghornam na maua e ala i le fausiaina o le ituaiga, talu ai e leai se mea taua muamua.

E le gata i lea, o nei faʻaleleia o le faʻatoʻaga o loʻo faʻatinoina e tagata atamamai i lenei aso, i luga o le faavae o nei moa, o le tele o ituaiga meaola fou ma le faʻavaeina o meaʻai, ua maua ai lo latou lauiloa.

Faʻaaliga ma faʻamaʻotoga o le Leggornovskoy faʻateleina o le siaki

Mo le tele o tausaga, o le fausiaina ma le fanauina o lenei ituaiga o moa ua maua mai ituaiga eseese o lanu. Ae peitai tele leggorny masani io tatou atunuu o manulele lanu paʻepaʻe (ma i se tulaga lautele, o lenei lanu e sili ona taua o le ituaiga).

Ae, afai e tatau ona e feiloaʻi i le uliuli, blue, paterie, moa pe lanu mumu, e mafai foi ona latou avea ma Leghorn.

O le uiga o nei mea uma, o le laʻititi lea o le tino, lea e mafai ai e tagata matutua ona faʻatautaia. E le gata i lea, o la latou foliga e pei o le ulu o le tino e matua ese lava.

E le gata i lea, i uiga iloga O nei manulele e aofia ai vaega nei:

  • O le paʻu o moa e tele lava lanu samasama poo lanu paʻu.
  • O le ulu e laʻititi, o le selu o loʻo laʻititi foʻi i le lanu mumu.

    O le selu o se tasi lea o eseesega i le va o moa ma le taʻavale, talu ai i le muamua e mafai ona tautau sinamu, ma i le mea mulimuli e masani lava ona tu. O le ua e umi ma faʻanoanoa i sui o itupa uma e lua o lenei ituaiga.

  • I le faatusatusa i isi ituaiga, o le Leggorn ei ai se puʻu pupuu tele ma se lanu samasama masani. O se mea manaia e faapea, i le pito i luga, e fai si pisi.
  • E ui i le mea moni e faapea o le tua o le faʻataʻitaʻiga o le faʻatoʻaga ua faʻamatalaina e laugatasi, e iloga i latou i se pusa o loʻo i fafo ma o le manava lautele.
  • A oʻo mai le matua, o vae o manulele e papaʻe ma paʻepaʻe, o le umi o le fua. E tatau ona maitauina i totonu o moa ma laʻau laiti o le paʻu o vae e masani ona samasama.
  • O le siʻusiʻu o moa uma ma siaki o le Leggorn breʻa e lautele, e tusa ai ma le tino o loʻo faʻatumu i le 40º. Ae o iinei i le faʻapipiʻiina o laumei e masani lava ona faʻaitiitia, ae o totonu o pusa o loʻo faʻatūina.

O faʻamaoniga pito sili ona taua o le gaosi oloa leggnonov i totonu o le fale

O le fausiaina o nei moa e masani lava ona faia e na oi latou oe mananao e maua na o fuamoa mai ia latou. I lenei itu, oi latou o ni tagata tauva moni, aua o le fua faatatau o le fuamoa o manu e 300 fua i le tausaga, ao le tele o fuamoa mai le tasi papa e mafai ona maua i le tausaga muamua o lona olaga.

O le aoga tele foi, o le mea moni e faapea, o fuamoa o le moa amata amata mai i le 4.5-5 masina o lo latou ola, o lona uiga, mai lea taimi i lea taimi, o manulele o tamaʻitaʻi uma e lua o loʻo amata le laititi.

E tusa ai ma fuamoa oi latou lava, latou te matua tele foi i lenei ituaiga, mai le 55 i le 70 karaka. E paʻepaʻe le vao, ma e lelei le taumafa o moa.

O fua uma o fuamoa o loʻo gaosia i le chicken Leggorn ua faʻamaʻaina, talu ai e le pa'ū ifo le fuainumera o le tamaoaiga i lalo ifo o le 95%. O le maualuga o moa lapisi e maualalo, e ui i le lautele e maualuga foi - 92-93%.

Ae pei o se aano o aano o manufasi, o nei moa e masani lava e le taugata, o le mafuaaga autu o lenei mea o lo latou maualalo o le mamafa o le ola. O le mea lea, e oʻo lava i le matua ma le tamaoaiga o mea taumafa, o le matua matutua e oʻo atu i le mamafa o le 1.5-2 kilokalama, ma o le mamafa aupito maualuga o se moa e mafai ona ausia na o le 2.6 kilokalama.

Ae ese mai i le mea moni e faapea o lenei ituaiga e maua mai ai sina aano o aano o manu, e le lelei foi mo le taumafa. Aemaise lava, e le mafai ona mitamita i le agaalofa ma le tamaoaiga e pei o le Iupeli Kuchinsky.

Faʻapitoa o togafitiga Leggornovskaya, lea e tatau ona e gauai atu i ai

Faʻatoagaina o nei moa e matua aoga tele e le gata i le mauaina o se numera tele o oloa maualuga, ae faʻapea foʻi i le faigofie o latou tausiga. Aemaise lava, e sili atu le taua i la latou amio, toʻa ae le o le leotele.

I fegalegaleaiga ma tagata, latou matua faauo, vave ona faʻaaogaina i lē e ona, aua e te fefe ma atiae se fetuutuunaiga masani i le va o ou foliga vaaia ma foliga vaaia o meaʻai.

E le gata i lea, tusa lava pe o le a le Italia, o moa e mafai ona vave faʻalauiloaina i tulaga eseese o le taofiga - mai le sili ona manaia i le malulu o le tau.

E le seasea afaina ai lo latou ola maloloina: e le pei o isi ituaiga, o vaega tatala o Leggorn tino (taliga, solo, paʻu, ma vae) e seasea ona malulu, e ui o le a le manaia le mafanafana o le fale mo le taumalulu.

E malie foi le faitau e uiga i faʻamaʻi moa.

E i ai le faaletonu o le ituaiga ma o le a?

E ui lava, i le tulaga atoa, o le gaosiga o le fuamoa a Leggornov e matua maualuga, ma tumau i se tulaga sili ona lelei i le taimi atoa o le vao, i le tausaga lona lua e matua paʻu lava.

O le mea moni, pe a faʻatusatusa i isi ituaiga, e masani lava e le mafai ona manatu i se mea matautia, ae mo lenei ituaiga, o le faaitiitia o le gaosia o fuamoa i le fuaina o le 150 fuamoa i le tausaga ua manatu e toetoe lava a afaina.

Mo le mafuaʻaga lenei, o le tele o faifaatoaga o manufasi ma faifaatoaga e sili atu ona suia ia moa ma tagata fou i le 1.5 tausaga, ma tuu atu i toeaina e suitulaga ia latou meaʻai.

Ae ui i lea, o le lomiga o le toe gaosia o tupulaga fou o le ituaiga Leggornas e faʻapena foi ona faʻalavelave ma faʻafefe. Aemaise lava, e ui lava i le lelei o le fuaina o fuamoa ma le gaogao oi latou talavou, e mafai ona faʻamalamalamaina i totonu o se mea faʻapipiʻi poʻo le tuʻuina o fuamoa Leggorn moa isi ituaiga o moa.

O le mea moni, o le faʻaosoina o lagona o lenei ituaiga ua toetoe lava a leiloloa atoatoa. Ma afai o le itiiti ifo ma le tasi o le 50 moa e faaalia ai se manao e fatuina se tupulaga fou, o le tulaga e ono le faaleagaina ai fuamoa o le a maualalo tele.

Faʻamatalaga o isi ituaiga o le Leggorn: aupito sili ona lauiloa ma aoga

White Leghorn e le tulaga ese. Faʻaaogaina e avea o se mea autu o le kenera, isi ituaiga, leai se mea e maua mai, maua mai ni moa.

O le mea lea, afai e te manuia i le feiloai i le "multicolored" Leggorn, faʻalogo lelei ia i latou.

Leggorny brown poʻo Italian chickridge

O lenei ituaiga o moa e aʻafia foi i le fuamoa. O se mea iloga o Leggorn lanu enaena o feusuaiga le mama i le valivali o le fulufulu.

E sili atu ona susulu i luga o le taʻavale ona o latou ua ma tua e ufiufi i fulufulu lanumumu lanumumu mumu.

Ma o latou fatafata, manava ma le siʻusiʻu e paʻu'ū ma se tamaʻi lauulu lanumeamata lanu meamata. Ae o lanu o loʻo valiina sili atu ona lanu, e le o le tamaoaiga.

Leggorn cuckoo-moa

O lenei ituaiga ituaiga o hens o loʻo faʻamatalaina i totonu o le tusiga e aʻafia i manulele autosex, o le lanu lea e mafai ona iloagofie i luga o le aso muamua pe a maeʻa mai le fuamoa. Tagata e mafai ona e iloa e le lanu vaivai o le fana.

O nei moa e matua faigofie ona taofi ona faʻapitoa ma faʻaaogainapei o papaʻe Leghorny. E felelei le manulele ma e tele se uiga faauo.

I le avea ma tagata matutua, o se moa ma se moa e ese le ese i le telē, ae faʻapea foi i le valivali. O pou o lenei ituaiga o gaʻo e matua aoga tele i le fuaina o fuamoa ma o latou atigi papaʻe masani.

Ae peitai fuamoa e tele siʻitia. O lo latou atinaʻe e le lelei foi ona atiina ae. E mafai e tagata matutua ona ausia le maualuga o le mamafa o le 3.5 kilokalama.

Leghorn Golden - o se tuufaatasiga o le matagofie ma le gaosia

O le lanu auro ma le laʻititi laʻitiiti o le tino maliu na faia ai nei moa e toetoe lava teuteu, ae o loʻo i ai foi le maualuga o le gaosiga. O le mea lea, i le tausaga e tasi, e tasi le hen i le averesi e lalagaina 260-265 fuamoa.

O le mamafa o le fuamoa se tasi e mafai ona ese mai le 60 i le 61 kalama, o la latou atigilima e paepae. Ole maualuga o le solo i luga o le mamafa e tusa ma le 2.2 kilokalama, ma le moa - 1.9.

Laʻau Spots - o le fatu aupito mama o moa

O le mamā o lenei ituaiga ua faʻamaonia e le mea moni na oʻo mai e toetoe lava a leai se faʻalavelave, ma i le lumanaʻi na le toe faʻafefiloi ma isi ituaiga.

I le taimi lava e tasi, o se lanu e le masani ai na o le Leggornas, talu ai e puleaina i latou papae i le tuufaatasiga o lanu uliuli ma le paʻepaʻe.

E masani lava i lenei tulaga o loʻo i ai isi fulufulu manulele.

I le taimi lava e tasi, o lanu muamua e lua i luga o le fulufulu o manulele e foliga mai e matua tuusaʻo lava, e ui lava afai e te vaʻavaʻai vaʻaia, e faigofie ona e matauina nisi taimi.

Gaosiga o fua faavae o lenei ituaiga maualuga tele, 200 i le 250 fuamoa i le tausaga. O le mamafa o le mamafa o manulele e mafai ona amata mai le 1.8 i le 2.7 kilokalama, e fuafua i le itupa o le tagata.

O loʻo tatou punouai i le fausiaina ma le faʻaleleia o Leggnonov i le fale

Fautuaga aoga i luga o moa leggorn

Ma o lea, afai o le ae tausia Leggorn i lou fale mo le tele o tausaga i lalo ifo o le laina, ona pau lea o le auala e maua ai se tupulaga fou o nei moa o le faʻatau mai lea o moa pe faʻaaogaina se incubator faʻanofo poʻo se moa o se isi ituaiga e sele.

E le gata i lea, o fuamoa e fetaui lelei mo latou lava, e le na o le faʻatau mai, aua i soo se tulaga latou te maua ai ni taunuuga lelei. E le faigata tele le faʻatauina o manu laiti ma fuamoa Leggorn, talu mai lenei o le gafa e masani ona taatele ma iloa e le tele o faifaatoaga moa.

I le gaosia o moa breeds Leggorn e leai se mea faigata, faʻapea foi ma le tausiga o tagata matutua. O lo latou sili sili ona lelei e mafaufauina maualuga ma mafai ona ola e tusa lava pe leai se "tina".

Ae peitai, o nisi tulaga talafeagai e tatau ona ausia, ma ia aua foʻi nei galo e uiga i meaʻai lelei. O le mea lea, a maeʻa ona pipiʻi mai le atigi, o le moa ua tuʻuina atu i ai moa moa, faʻamaluluina ma fusi i semolina.

I le aluga o taimi, e mafai ona amata faʻaopopo le greens, fatu (e tatau ona nutimomoia), ivi i le ponaivi.

Talu ai o lenei ituaiga o loʻo tuputupu ae vave, ona oʻo lea ile tausaga e tasi e mafai ai e moa ona 'ai uma lava meaai e tasi e pei o moa matutua, naʻo latou o le a faʻaumatia tele.

Manaoga mo le tausia o manu matutua matutua Leggorn

E matua faigofie lava ona tupu lenei ituaiga i soo se tulaga, e tusa lava pe leai ni popolega e uiga i le fauina o le fale atoatoa. E tutusa lelei ma le lelei o le a ave i totonu o le falemoa pe a tausia i luga o le fola, ma i totonu o maʻa faapitoa mai siama.

Ioe e le talafeagai le saunia o le tele o avanoa avanoaaua e tusa lava pe tuʻuina atu ia i latou se avanoa itiiti, latou te le maumau o latou foliga vaaia lelei ma le tele.

Ae ui lava i lea, e le o manaʻomia tele le tumutumu ma le maualuga, talu ai i lenei tulaga e amata ona maʻi tele manufelelei.

O le mea lea, i le tulaga o le gaosiga ma le tausia lelei o Leggorn, e taua tele le taumafai e tuu le tele avanoa e mafai ai e tagata taʻitoʻatasi ma faia se mea faapitoa faʻamaʻi faʻamaʻi: E taua tele le faʻaopopo atili o vailaau faʻasaʻi ma faʻasalaga faʻasalaga i le fafagaina o moa.

O le a le gata ina faʻaitiitia ai le lamatiaga o le salalau o vailaʻau eseese ma siama, ae faʻaleleia ai foi le puipuiga o manu felelei. E le gata i lea, i le gaosiga o le fale gaosimea, pe a mavae le tausaga, o le a teenaina ni laumei.

Pau lava le faigata i le tausia o le Leggorn hens o le manaʻoga ia tumau pea le le pisa i le vaitau o le gaosiga o fuamoa. A leai, e mafai e nei tagata faʻapitoa ona aʻafia i le pisapisao.

O le mea lea, o le a amata ona alaga leotele manufelelei, ma fetogi o latou apaau e afaina ai le fale po o le tosoina o le tasi i le isi. O le taunuuga o lenei mea ua avea ma faaitiitia o le gaosia o fuamoa ma le malosi lautele.

Pe a faʻatupuina ma faʻatupulaʻia lenei ituaiga i le fale, e le manaʻomia ona faia soʻo se tulaga faʻapitoa. Ioe, i totonu o le fale e tatau ona se fuainumera talafeagai o perches ma nofoaga e maua ai fuamoa, fafagaina meaai ma meainu.

Aua nei galo e uiga i fomaʻi masani ma togafitiga mama o le moa, lea o le a fesoasoani e puipuia le salalau o faʻamaʻi.

Se mea taua! E masani ona tatou taʻua o le gaosia o fuamoa i fuamoa o Leggornov ua matua faʻaitiitia lava i le tausaga lona lua. Mo lenei mafuaaga, e le aoga le faʻatauina o tagata matutua i le maketi, e ui lava o faifaatoaga e leai ni meaola e mafai ona auai i sea pisinisi. E sili ona lelei le faʻatau o fuamoa moa o lenei ituaiga ma tuʻu i luga o le moa, pe faatau ni moa.

Taumafa mo le tuʻuina o hens: faʻapefea ona tuʻuina atu manufelelei i le mea sili ona talafeagai?

O le isi ituaiga lelei o le pou Leggornov - latou te 'aina sina mea itiiti, o le a matua laveai i luga o meaai mo i latou. O le mea lea, o nei moa e maua mai ai le tele o faʻamanuiaga nai lo tau. Pau le faʻasaʻoga: e ui lava e le tatau ona tele meaʻai, e tatau ona maualuga.

Mo le faatumauina o le tino o le gaosiga o moa ma faamautinoa le gaosia o fuamoa, e taua tele le faapaleniina o le fafaga e tusa ai ma mea o loʻo iai i protein ma minerale.

E le gata i lea, o le bet e tatau ona faia e le gata i le aoga ma le taua o taumafa, ae faapena foi i lona ituaiga ma le fou. Aemaise lava, o saito, ponaivi o le ponaivi, lime paʻu, penisina, ma isi mea faaopoopo o le minerale e tatau ona sasaa pea i totonu o fafaga. Ma aua e te fefe o le a amata ona maua e au fagafaʻi le tele o meaʻai - o le a latou le 'ai nai lo mea latou te manaʻomia.

I le faaopoopo atu i le masani masani, aua nei galo e fai se fesuiaiga o mea taumafa e faʻaaoga ai mash susu, faʻapea foʻi ma le fafagaina o le vaitamini. Ae i lenei tulaga e le talafeagai le tuuina atu o le tele o meaʻai, ina ia tumau ai ma e le faʻafefe.

O vaega e tatau ona na o le mafai ona latou fafagaina tagata taitoatasi i le taimi. Aua nei galo foi ia faatumuina e le aunoa ia otaota i vai mama ma vai fou.

I le puipuia o manulele mai le sasaa o le susu i totonu o le fale, e tatau ona tuu ia fata i lalo o fagu. Faatasi ai ma meaai lelei, o le a vave ona e matauina ua sili atu le malosi o le faapipiiina o fuamoa, o lona uiga ma lona tele o le a faateleina.