Ituaiga o Apple

Meaʻai Apple: taumafanafana, autumn, taumalulu

Ou te fia maua se mea sili atu ona masani ma masani ai nai lo le apu i le togalaau, ae e faigata lava! Ma e tusa lava pe o lea, o lona uiga tatou te iloa le tele o mea e uiga ia i latou?

I, atonu e iloa e se tasi le tele, ae atonu e le mafai e le toatele oa tatou au faitau ona, e aunoa ma ni taumafaiga faaopoopo, faatulaga le eseesega o apu o laau o loo faatusa i lo tatou atunuu.

O le a le mea? Oi, kuka, apu, ma apu, ma le timu, e na o le veveina mai le paranesi?

Oi, sese, uo! E afua mai i le taimi latou te tuʻuina mai ai a latou fua, e mafai ona vaelua ituaiga o apu i le autumn, taumalulu ma le taumafanafana. Mafaufau i lenei valavala i nisi auiliiliga.

Uma o le apu

Papirovka (Paʻepaʻe papaʻe)

Faʻamatalaga: ituaiga masani masani. O nei apu na amata i le amataga o le taumafanafana. O le tele o mea, o loʻo faʻalauteleina le faʻaleleia o faatoaga e le mamao ese mai aai, i fale o le atunuu. O le apu o le apu e maualuga le maualuga, i le amataga o le tuputupu aʻe o le pale i luga o foliga o se uʻamea tele, ona suia ai lea o foliga i le oval.

O lenei vailaʻau o loʻo i ai le vaimasama, malosi tele le ola. O a latou lanu (lala) e mafai ona taʻua o le lanu meamata. Paʻu paepae faʻasalalau lautele, e umi se foliga. O laʻau e le manaia, o la latou lapopoa e sili atu ona lelei, o le lanu e lanu-lanumeamata, o le foliga o le ovoid, o le pito i lalo e malosi tele le susu mai.

Fugalaau e telē tele, foliga solo, e paʻu i paʻu paepae, pulupulu lanumoana. O petale e tele, ua latou ola aʻe, ua tapunia tapuni.

O pi e ola tele-lapoa, lapotopoto-foliga o foliga, e masani lava i ni lavelave iloga. O fua tetele o lenei laau e foliga mai tafatolu. O le apu e vali lanumeamata-lanu samasama, e aunoa ma se paʻu lanumumu. O i latou ua matutua, ei ai patina paʻepaʻe.

O le peʻa e manifinifi, e le o le vevela, faʻamalosi. O le fua, fua i luga o le uumi, o loʻo i totonu o se tamai faʻaaloaloa. O le tino o le Papatoga e vaivai, malie tele, lanu, paʻepaʻe i lanu, ei ai lona tofo suamalie. I luga o le vine, o le aano o apu o le a avea ma mea leaga.

E vave lava ona vave afifi - i le amataga o Aukuso ua sauni e 'ai. Latou (apu) o loʻo i ai se faʻaopoopoga o le faʻaleagaina ma maualalo le mafai ona feaveaʻi. Le fiafia ia i matou i le seleselega E mafai ona avea le Papirovka ma 4-5 tausaga talu ona totoina.

O le lelei o ituaiga ua iloa: vave fua o fua, ma le vave amataina o le avanoa e fua mai. Faatasi ai ma le le lelei o le tulaga maualalo o le mafai ona feaveaia, o le leai o se lanu uliuli o apu, ma le suia o taimi o fualaau aina. Melba

Melba

Faamatalaga: O laau o lenei ituaiga e maualuga le umi ma ua i ai le palealii lapotopoto. O le paʻu o lala o loʻo i ai se lanu uliuli-lanu moli. O le vaimatua o le vaimatua e le o se mea e tupu mai. O laulaau e lautele, e laʻititi le gaʻo ma le oval. Fugalaau tetele e fuga mai mai papa paepae ma piniki. O petals e lapotopoto, lanu piniki i lanu.

Fua o fua, e fai si laʻititi, faʻasolosolo-foliga faʻasolosolo ma talatala vaivai. O le pulu malu ma le lamolemole e faigofie ona oso. O le lanu o fua o Melba o le malamalama lanumeamata, ma le mumu lanumumu.

Laʻau vavalalata, faʻaoga loloto. O le paʻu o le kiona-paʻepaʻe e maua ai le malosi o lole, gaʻo suamalie ma malie tele. O laau e amata ona fua mai i se taimi vave nai lo le 4 tausaga talu ona totoina (ma e oʻo lava i lena, ma a maeʻa le 5 tausaga), e tatau ona tausia lelei.

Ua manuia Melba E mafai ona faaigoa maualuga maualuga, fua lelei o fualaau aina ma fua lelei. I le faaopoopo atu i mea uma o loʻo taʻua i luga, faʻatusatusa i isi ituaiga taumafanafana, e faigofie lava Melba ona femalagaaʻi lelei. Eseesega o ituaiga: faʻafitauli i le paʻu, e le lelei tele le malulu o le taumalulu, faʻaauau fua.

Quinty

Faʻamatalaga: o le pale o le pale e lautele, felafolafoaʻi ma felafolafoaʻi. O lala autu o loʻo faʻafefeteina, o le paʻu e lanu sinasina i le lanu. O fua e aliali mai mai kolchatok. O laulaau e lanu meamata i le lanu, tele, ei ai le lautele o foliga o le oval, e le masani ona faʻalelei. O pito o le pepa e aunoa ma ni faaletonu. O fugalaau lapopoa pe lautele, papaʻe.

O fua e totogo, ae afai e le lelei le seleselega, e sili atu le tele o apu. O le foliga o le fua o le lapotopoto, elongated-conical. O le lanu o fualaau e sili ona lanu lanumumu-lanu samasama, e masani lava i le mumu po o le mumu-mumu mumu.

Pe a selesele, o le tino e lanu enaena, ae pe a oʻo i le matua o le a ia faia se lanu mumu. Le tofo o apu - suamalie ma le vevela, fiaʻai - lava. O le pau o fualaau aina e le mafai ona taoto mo se taimi umi - e teuina mo le tusa ma le 10 aso. E amataina vave laau toto ma maua ai ni fua lelei - i le itulagi 100-120 kg.

Le lelei o le ituaiga Quinty: vave fua o fua, fua le vave oʻo atu i le tausaga o fualaau aina, tetee i le lamala, vevela, paʻu palapala. O mea le lelei: o le maualalo o le taumalulu i luga o le teritori o le laina ogatotonu, gasegase o le paʻu, le mafai ona feaveaia fua o fua ma se ola puupuu.

E malie foi le faitau e uiga i ituaiga muamua o apu.

Autumn o ituaiga apu

Antonovka

Faamatalaga: o le laau e maualuga lona maualuga, o le pale ei ai lona maualuga, lea e maua malie ai foliga foliga. O fuga e sau mai i ni kiona, lea i le tele o mea e aofia ai lala. Lea lanu lanumeamata lanumoana i le lanu, ia i ai se foliga ovovo ma se mea e sili ona lelei. Fugalaau sinasina lapopoa e foliga mai i le siva, o petals e sili atu le mamao, e felataʻi le tasi ma le isi.

O fua e laʻititi le tele, e tutusa lava foliga tutusa. O le peel e masani ona lamolemole, o le lanu e lanumeamata-samasama, ona faasolosolo malie lava lea e avea ma samasama. Lulu pe leai, pe vaivai. O le paʻu i totonu o le faʻaloloa e mafai ona pala. O le aano e samasama, e iai lona tofo suamalie, mafiafia. O le manogi o fualaau aina suamalie e matua ese, e le mafaatusalia.

O le taimi o le aveeseina o fua, o le tele o taimi, o le ogatotonu o Setema. E mafai ona teuina ni aisa Antonovka mo le 90 aso. E amataina le fruiting after 7-8 years after budding, ma e mafai ona maua se fuataga atoa i le isi 1-2 tausaga. I le taimi muamua, o le seleselega e masani, ona faasolosolo taimi. O le faigata o le taumalulu o Antonovka e maualuga, ma o le eseesega e iloga i le maualalo o le faʻamaʻi o faʻamaʻi.

Faʻapitoa o Antonovka: lelei gaosia, maualuga maualuga o fetuutuunaiga o le siosiomaga, le mafai ona faaaoga i ituaiga eseese. O mea le lelei e mafai ona mafaufauina: o se ola puupuu o apu, o le faaletonu o fualaau aina.

Spartak

Faamatalaga: O laau Sredneroslye ei ai se pale paleni lautele. Malosiaga maualuga e faʻaleleia. E mafai ona maua fua i luga o fualaau aina uma. O lanu mumu ma saʻo, e lanu enaena-lanu mumu ma le lautele. O laulaau e foliga mai e le o lelei tele, e foliga mai ua paʻu.

Fua o le lapopoa, pe tusa ma le 100-130 g., E faʻatalanoa pe faʻafiafia. O le pi o le vaʻaiga masani, ma se lamolemole susulu, susulu. O le lanu e samasama, ma faasolosolo ona liua i se lanu mumu sesega. O le aano ei ai sona manogi suamalie ma le manaia, lanu o le kulimi, faʻamamafana.

O fua e aveesea i le faaiuga o Aokuso - amataga o Setema. Le taimi pito sili ona lelei mo le faʻaaogaina: o le afa lona lua o Setema - ogatotonu o Novema.

Faʻafitauli: I le faaiuga o le vaitaimi o le faʻaaoga o loʻo i ai se faʻaititia o le tofo. O fualaau galue e amata i le 3-4 tausaga talu ona totoina. Faatasi ai ma le lelei o le ituaiga o mea lelei faigata taumalulu, puipuiga o le mataʻu, maʻalo.

Mackintosh

Faʻamatalaga o le ituaiga: fualaʻau fefiloi o fualaau aina, paleni lauulu, shirokoraskidisty. O laau e tutusa. O laʻau e lautele lava le foliga, o se lanu lanumeamata lanumoana ma sina laumei lanu samasama, sina laititi, o le pito o le laititi e toso i luga.

O fua o le Macintosh e laʻititi ma sili atu le maualuga i le lapopoa, o le foliga ua faʻamafolaina, vaivai tele. Le lanu o le fua o le Macintosh e lanumeamata pe lanu-samasama. O loʻo i ai i le Peel se paluga o le vao. O le tino e masani ona sinasina, taua, mafiafia, ei ai lona tofo suamalie ma se meaʻai.

Latou te aveesea apu o lenei ituaiga e masani lava i le afa lona lua o Setema, ma ua sauni mo le faʻaaogaina i le 3 vaiaso. I totonu o se potu malulu, e mafai ona faasaoina le seleselega seia oʻo ia Fepuari. O laau talavou e amata ona gaosia pe a uma le 6-7 tausaga. Tausaga faaletausaga.

O le lelei o fua o le Macintosh o: tofo fiafia, lelei le mafai ona feaveaia ma le mafai gaosia o fualaau aina e teuina. Le mautonu: taugofie le taumalulu, maualuga le gafatia i faʻamaʻi ma paʻu.

E fiafia foi e faitau e uiga i ituaiga o apu o apu

Uli apu apu

Pepin Chavrany

Faamatalaga: O laau Pepin Chevrana e tutupu i le laititi, faatasi ai ma se pale lapotopoto, lea e manaomia ai le faasolosolo malie. O le nofoaga o le faia o le seleselega o vine totogo. O lau laititi ei ai le foliga o le oval ma se pito i luga o le pito i luga ma se matte surface.

O fua e ola ma laiti. O le foliga e lapotopoto, o loʻo i ai sina mea itiiti. Lanu lanu-lanu samasama ma le mumu lanumumu lanumoana. O le aano e suamalie, palasi, ei ai le uaina-suamalie suamalie ma se manogi manogi vevela.

Faʻamatalaga: fualaau aina suamalie i le taumalulu ma maua ai le gafatia maualuga o le gafatia. I totonu o potu malulu, e mafai ona teu fatu mo le 220 aso. Pepin Chavranny e amata ona fua mai mo le 5-7 tausaga. O laau toto e tupu i tausaga taʻitasi. Pusa lelei o le Pepin Chavran - faʻateleina le tele o seleselega, toe faʻaleleia lelei lelei, mafai ona faʻaaogaina.

Cons: fufuluina o fualaau aina e aunoa ma se teuteuga faaopoopo, manatu i le talepeina ma le gasegase o le paʻu.

O le auro e le fiafia

Faamatalaga: Golden Delicious: o le laau o le fua, e muamua ona i ai sona palealii e tutusa foliga, lea e amata mai i le fuaina o fualaau suamalie e faia i se lautele foliga lapopoa ma lala tetele, i le gasologa o tausaga, e matua nutimomoia i lalo o le mamafa o fua o faatoaga. Fruiting o loʻo i ai se mea faʻafefiloi. O le vaetogo e vaʻai mafiafia ma e faʻafefe tele. O lala o loʻo faʻapipiiina i laulaʻau lapoa.

O laulaau e lautele lautele, o loʻo i ai se faʻavasega ma se pito i lalo. Le lanu lanu meamata, o le lanu e susulu ma lamolemole. Laʻau ola i luga o petioles umi. O fugalaau e tutusa lelei le lapopoa, foliga o le sosolo, paʻepaʻei le lanu ma sina lanu piniki piniki.

O fua e masani ona masani, o nisi taimi e tele. O lapisi e foliga mai o foliga vaaia, o le paʻu e mamago, vevela ma pala. O le lanu paʻu o le lanumeamata lanumeamata ma samasama i se tulaga sili atu ona matutua. O le aano o na o fua na aveeseina e pala, malie tele, ei ai le suamalie lelei ma sina lanumeamata, ma pe a taoto i lalo o le a suamalie, e faasolosolo malie.

O le seleselega e masani ona seleseleina i le faaiuga o Setema, ma e mafai ona teuina seia oʻo i le ogatotonu o le tautotogo. E amataina le fuga i le lua poʻo le tolu tausaga ma faʻaauau pea, ma tulaga lelei tausiga. O le vailaʻau e faʻafefe lelei ai le taumalulu, ae e sili ona mataʻutia i tulaga lamala.

Le aoga o le Golden Delicious: maualuga o fualaau 'aina, vave ma maualuga le fualaau aina, tetee i le paʻu. O le vailaʻau e faʻaaogā lelei mo le faʻatoʻaga. Le mautonu - o le vaitaimi e mafai ai ona totoina fua o laau totō, o le uiga e faʻaleagaina ai le paʻu palapala ma e teu i le taimi e teu ai.

Fautuaga lautele mo le tausiga ma le totoina o apu

Taimi e tau ai O nei laau e mafai ona filifilia uma i le tautotogo ma le autumn. Mo lenei mea, e sili ona lelei le filifilia o se nofoaga lelei, pei o le apu e mama-e manaʻomia. Pe a totoina se laau talavou, e tatau ona manatua o nofoaga i le eleele maualalo ma le vavalalata o le suavai e le talafeagai mo lo tatou faʻamoemoega.

E le gata i lea, o le a le aoga lauʻeleʻele oona ma alkaline, ma o le a sili atu lagona o le apu i le vaomatua o le vao, chernozem ma sod podzolic soils.

O le masina muamua aʻo leʻi totoina se apu e te manaʻomia e sauni ai le totōina o le lua, faʻapipiʻi faʻamaʻi faʻasaisa i le palapala. Faʻamasaina le lua e tatau ona avea ma mafuaʻaga e le o lagona ai e le aʻa le lagona le mautonu. Faatumu le eleele ma le faaeteete ina ia le faaleagaina ai aʻa.

Laʻu aʻa O laau e tatau ona tilotilo mai le eleele mo le 4-5 cm. E sili le manava i le eleele ma ou lima e faʻamautinoa lelei fesoʻotaʻiga o aʻa ma le palapala. A maeʻa ona totoina, 3-4 pakete vai e tatau ona liligi i lalo ole fatu.

Mo le totoina e masani ona filifilia ni laau e 2-tausaga le matutua, o lona maualuga e 60-70 cm, latou te maua pe tusa ma le tolu 50 senita. Peitai, i se tulaga talafeagai, e sili atu ona lelei le masani masani o fualaʻau taʻitasi e manaʻomia ona faʻataʻitaʻiina vave pe a uma ona totō, pe'ā totoina i le tautotogo, po o le tautotogo e sosoo ai, i le maeʻa ai o le totogo.

Afai e afaina le aʻa, e tatau ona tipi ma tuu naʻo ni mea maloloina. Ina ia aloese mai le faamamaina o aʻa, e tatau ona tuu i totonu o se mash mash mixing with clay and mullein.

I le ogatotonu o le lua tuʻu le pi, lea o le a mautinoa ai le mautu o le fatu. O le pito i lalo e ufiufi i le paluga o humus, superphosphate ma le sulfate sulfate. A uma le faʻamaʻa, o le fanua o loo siomia ai le seedling e mulimulitaʻi ma humus ma le vao.

Trimming o loʻo faʻatinoina ma le faʻamoemoe o le faʻafefeina o le pale. Mo le vaivai o laau, o le faʻapuʻupuʻuga ua faia. O tausaga taʻitasi, e faia ai e le faʻatoʻaga togalaau faʻataʻitaʻiga auiliili e lagolago ai le alualu i luma.

Faʻasolosolo tuai taofiofi, pe a fai o loʻo i ai se faʻaititia o le tuputupu aʻe faaletausaga o le 30-40 cm. O le teuteuina e tuʻuina atu i lālā uumi, ae ia faʻaeteete e le sili atu le umi nai lo le pito i lalo. O lala e ola i totonu o le palealii e mafai foi ona faasolosolo solo i le taimi o le toe faafouina.

Muamua puipuiga na faia ao le i amata le tafe o le sua. O le pulupuluina e faia i le paluga o le fitu selau kalama o le urisa ma le sefulu lita o le vai, ae e tatau ona e faʻaeteete ma fai lenei faʻagasologa seʻia oʻo ina oʻo mai fatugaʻo, ina ia aloese mai le mu. Le faʻaleagaina o meaola faalafua, o le tasi taimi i le masina e faʻaaoga ai sauniuniga mo le totoina.

Le faʻateleina o meatotino puipuia mo faʻamaʻi ma mo le faʻaitiitia o le aʻafia o tulaga o le tau, e tatau ona suʻeina apple apple i Ecoberin poʻo Zircon. Ina ia aloese mai le salalau o le paʻu, o laau apu e tatau ona sosoloina i fulu. O le tele o le faʻaeteete e tatau ona totogi i faʻamaʻi o le cortex, aua latou ono mafua ai se faʻalavelave e le mafai ona faʻaaogaina.