Cherry tausi i le tautoulu

Tausiga o cherry Autumn: o fautuaga lelei

E mautinoa lava i aso taʻitasi o loʻo i ai ni nai laau peleina ma fualaau susulu ma fuamalie.

O nei vine e le gata o se faleteuoloa o vitamini i le taumafanafana, ae o se mea manaia matagofie mo tamaiti ma tagata matutua i le taumalulu.

E matua fufula, puipuia ma mago mo le taumalulu.

E faʻafefea ona faʻateleina le fua o le laau ma puipuia ai mai le avea ma tagata manua i iniseti parasite. O le mea moni, o mea uma lava e matua faigofie, e tatau ona e iloa le taimi, pe faapefea ma pe aisea ua e faia ai.

Faʻamatalaga i le faʻaaogaina o laau

Fertilize siaki mulimuli i le ogatotonu o le autumnaua o lenei laau e amata ona fiafia ia i tatou i ona fua o se tasi o mea muamua lava. O laʻei pito i luga ma fesuisuiai (compost peat, fusi manu, humus, ma isi mea) e tatau mo ia e tuʻuina atu ai le tuputupu ae ma le malosi.

O le tele o faifaatoaga amateur e tuu ese lenei mea na tupu mo le tautotogo, lea e matua sese lava. O le laau pe a uma fua o le suavai ua vaivai ma e manaʻomia ona toe faʻatumu le faʻaagaga o mea uma e misi ma micro elemene. Faatasi ai ma se faʻamautuina mulimuli ane o le palapala, e le mafai e le laau ona faʻafeiloaʻi gutu ona o le faatelevaveina o le suavai i totonu.

Laʻei pito sili faʻaaogaina naʻo suʻeina, ona o le laʻau e faʻaleleia ona laʻau, ma o le auala e fai ai le auala e le aoga.

Pe a eliina le eleele i le vaega o le laau latalata ane, faaopoopo le fugalaʻau e faʻapalapala ai le eleele ma mea aoga ma faʻaleleia lona faʻaleleia.

O le lelei ma le tuufaatasiga o fomaʻi e faalagolago i le tuufaatasiga o le eleele ma le microclimate i le itulagi. Afai i luga o lau 'upega tafaʻilagi mo le tele o vaega oneone oneoneona O cherries o le a manaomia meaʻai malolosiaua mai se eleele lamolemole o elemene aoga e sili atu ona fufuluina nai lo le eleele sili ona manino.

I le tautoulu, e tatau ai ona faʻaitiitia le tuufaatasiga o le nitrogen, ma le faʻaofiina o le calcium, fuakalama ma le potassium i le palapala o le a sili ona lelei.

Tuʻu meaai mulimuli amata pe a uma le seleselega atoa, ua uma ona aveese fualaau aina ma ua faamamaina le laau mai lala laau le lelei ma mamago. 30 kilokalama o le humus mo laau laiti ma le 50 kilokalama mo laau ua sili atu i le 9 tausaga le faʻalauiloaina i totonu o le vaʻaiga (e le sili atu ma le 15 cm le loloto), palapala faʻamamaina mai vao leaga.

E mafai foʻi ona faʻafesoʻotaʻi le pito i luga o se laau i le faʻasusu pe a uma ona eli le palapala. Ina ia faia lenei mea, ia saunia se vaifofo faapena: 3 tbsp. superphosphate + 2 tbsp. potassium sulfate i le 10 lita o le vai. E tatau ona lava le tele o le faʻasalaga., ia le itiiti ifo ma le 15 lita o le vai i lalo o laau matutua ma le 8 lita - i lalo o laau talavou.

O se tasi o ituaiga e sili ona lauiloa ma le taugofie o le fugalaau mo le teu i le tautoulu o le moa moa. Ae e tatau ona manatuaina o lona soona tele e ono mafua ai le mu o aʻa.

E taua le tausisia o le polokalame sauniuniga o le faʻamaina o le moa. Ina ia faia lenei mea, ave 1-1.5 kilokalama o le moa moa ma tuu i totonu o se pakete e 10-lita. Faaopopo pe tusa ma le 4 lita o vai iina ma tuu mo le 2 aso e faʻamalosi ai. Pe a uma ona faaopoopo vai i le pito o le pakete ma faʻafefiloi lelei. Ua saunia le fugalaau. I se vaega faapea o le a le faaleagaina ai lau togalaau.

O le sosolo e sili ona lauiloa o le manure poʻo le faapalaga. Mo lenei mafuaʻaga, e na o le pala o le 2-3 tausaga le matua e faʻaaoga, lea e le mafai ona faʻavaivai, a le o lea o le a avea ma se tuufaatasiga o ammonia.

Mo eleele lelei lelei, e mafai ona faʻaaogaina e avea o se faʻala. nitroammofoski. O le faapaleniina fuga, lea e aofia ai i lona tuufaatasiga 4 vaega: sulfur, phosphorus, potassium and nitrogen. Ae mo le mamafa o palapala palapala ma le le lava o meaʻai, naʻo le faʻaaogaina o nei mea faʻaaogaina e taua tele. E tatau ona faʻaaogaina na o le faʻatasi ma isi faʻaopoopoga.

E malie foi le faitau e uiga i le tausiga ma le totoina o cherie.

Faʻasologa o uili

Aisea e taua ai le matauina o le tele o le lio? Pristvolny liʻo ua tumu le laau i mea uma e tatau ai mo lona ola maloloina: ea, vai, meaai.

O le lapoa o le liʻo o le ogalaau e tatau ona sili atu i le paleni o le palealii o le laau, o lea e suia ai lona tau i tausaga taʻitasi. E fuafua sao fua o le uilimanaʻomia le fua pale pale ma faateleina i le 1.5. O le a manaʻomia le aofaʻi e manaʻomia mo se laau faapitoa.

Pe a eliina i le tautoulu, e tatau ona i ai le vaalele i le laina o le lio. Afai e le mulimulitaia lenei tulafono, o loʻo i ai se tulaga lamatia o le faaleagaina o aʻa tetele, lea o le a maua ai le malosi mo se taimi umi. E mafai foi ona e faʻaaoga vavae faʻapitoa, ae naʻo luga o le malamalama, lau palapala. O le vavalalata i le laau talatala, o le loloto o le eli e tatau ona itiiti ifo. I le ogalaau - 7-8cm, ma le isi itu o le lio 10-12cm.

Teuteu se Cherry i le Pau

E taua tele le totoina o lala o le laau o le vine, e ui lava e talitonu nisi o fai togalaau e le manaomia e lena maa maa. O le uiga o le teuteuina o le laau e taʻitaʻia lona malosiaga ma le malosi e le o le atinaʻeina o se pale paleni, ae i le tele ma le lelei o le seleselega.

Ma o lau togalaau e foliga lelei-teuteuina ma lelei ona fuaina lelei e sili atu ona lelei le faia o le teuteuina o lala i le tautoulu. I le tautotogo, o lālā e le mafai ona taʻafia le malulu ua aveesea. Autumn teuteuina o cherries e tatau ona amata i le ogatotonu o Setema ma maeʻa i le amataga o Tesema.

O le teuteuina e mafai ona taua o se ituaiga o taotoga i le olaga o le laau. O le mea lea, e tatau ona e mafaufau i ni mea faʻapitoa. E sili atu le taua o le laau ua uma ona pa'ū le pale ma ua malolo.

Ae e le tatau ona galo ia i tatou e tatau ona i ai se taimi ao leʻi amataina le kiona muamua, a leai o le a vaivai le laau ma o le a faʻaitiitia le faʻaititia o le kulimi. O le mea lea, i itu i mātū, o le teuteuina o laau e manaʻomia e faʻamaeʻa ia Setema, ma i saute - e mafai ona faia lenei mea uma o le tautoulu.

Faʻalagolago i tausaga o le laau, teuteuina o cherries e faia e le failaʻau pe vaai. O laau talavou e tipi i se naifi maamaai, aua fufuluina e mafai ona faaleagaina ai. Naʻo le totōina o fatu i le fuʻa muamua e le manaʻomia le teuteuina, aua ua latou amata amata ona fausia se pale ma maua ai le malosi. Afai e vavae ese i latou, ona mafai lea ona mate le laʻau i gutu malulu.

I le taimi e teuteu ai laau matutua, o lala mago ma lālā na aʻafia i le faʻamaʻi muamua e ave uma lava i se nofoaga e leʻo faʻamalieina. O lala uma e seleina ma laʻau ua lafoai e tatau ona susunuina e taofia ai le toe faʻaleleia o le laau ma taofia ai le salalau o iniseti parasite. O lenei teuteuga ua taua o le puipuiga.

E le gata i luga o laau matutua aveese lala tetele ma lalalea e fai ai se pale paleni, faʻapipiʻiina nofoaga o le faʻateleina o le faʻapipiʻi ma le vavalalata o lālā. O lenei mea o le a faʻaleleia atili ai le ea o le laau ma faʻateleina ai le susulu o le susulu o le la i lālā e fua mai.

Vavae ese foi lala o loo ola i totonu o le pale, i le taumatau saʻo ma agai i luga luga. Mo le faʻavaeina o le pale saʻo ma lona faʻamalamalamaga e faʻaaoga ai le auala e faʻapuupuuina ai - o le taimi lea e pasi ai le tipi i le maualuga o le fatugaʻo, ma naʻo le vaega pito i luga o le pana e aveeseina.

Afai e leʻi teuteuina se laau mo le tele o tausaga ma o loʻo i ai se pale paleni, faʻamalo le pale, ona tatau lea ona faʻanenefu mo ni nai tausaga. A leai, o le teuteuina i le lalolagi o le a matua faatamaia ma faavaivaia ai le laau.

O laau matutua e tatau ona tipiina i totonu ile 2-3 tausaga, ae o laau talavou e tatau ona tipiina i tausaga taʻitasi seia oʻo ina faia le pale saʻo. O se vaega o le teuteuina o laau tetele o lena mea ua vavae uma pupu, ma i luga o le ogaumu e tele ni faavae, e tufatufaina atu foi paranesi.

A faʻaaogaina le metotia faʻapuupuuga, i totonu o laulau o le 2 tausaga le matua, e vaeluaina le lala tutotonu i le mamao e 25 cm mai le mamao mamao, ma itu uma lalata - i se mamao e 35 cm mai tulaga matuia.

E le tatau ona e aafia i le faapuupuuina o le palealii o laau, o ona ogalaau e aafia i tioata po o le kanesa uliuli. Mai nei laau e mafai ona oti.

A maeʻa gaoioiga mo le teuteuina o cherries, e manaʻomia e le laau le tausiga lelei, a leai o le a faasolosolo lemu le gaʻo ma o le ai ai se fofo.

O mea uma fasi pepa e manaʻomia faanatinati togafitia i le toga pitch, suauʻu vali, vailaʻau faʻapipiʻi poʻo visepisi. O togafitiga faʻatasi ai ma vailaʻau faʻasaina o le "Novosilom" i le va o le 3 ml i le 10 l o le vai o le a le faʻateleina.

O nisi o fai togalaau i le sauniuni mo le teuteuina o latou togalaau e amanaʻia fautuaga a le kalena o le masina. Matou te tuʻuina atu i lou mafaufau ia mea autu:

  1. o le filifiliga aupito sili e faia le teuteuina i le masina e alu ese ai;
  2. e le lelei tele pe afai o le masina ua tupu;
  3. aso lelei ao lumanaʻi le masina fou;
  4. ma e le tatau ona faia lenei mea i nai aso aʻo lumanaʻi le masina atoa.

Puipui le meaʻai mai le malulu

E ui lava o le cherry e manatu o se laau malulu, e manaʻomia pea le puipuiga mai le malulu ma isi aganuu.

O se ofu lelei pito i luga i le tautoulu o le a faʻapipiʻi ai le laau i elemene taua ma faateleina ai le teteʻe. O le mea autu e le o le faʻaaogaina ona o fuālaʻau faʻaleleia faamalosia le tafe o le sua o le a faʻaitiitia le faʻafefe o le malulu.

I le faaiuga o le tautoulu, e tatau ona mulimulu le lio faataamilo i le faapalaga poo le manua. O le a le gata o meaʻai faaopoopo mo fafie, ae faʻapupulaina ai foʻi le malosi o le faʻamafana.

E tatau ona manatua o le mafiafia o le mulch e le tatau ona sili atu i le 10cm. Afai o le a malulu le taumalulu, ona faʻapotopotoina lea o se kiona malulu o le kiona i luga o le ogalaau ma toso i luga o le mulch mai le sawdust poʻo vaovao o le puipuiga sili lea mo le aʻa.

Faamolemole ia matau lena mea e le tatau ona paʻi le mulch i le ogalaaua leai, o le a fesoasoani i le saofaga ma le fesuiaiga o le paʻu.

I le faaiuga o le tautoulu, o le au failautusi malamalama e afifiina se ogalaau peleina ma nisi o fasi pepa papaʻe, e le o ni mea e ufiufi ai meaola po o paʻepaʻe papaʻe polypropylene. Ole mea lea e puipuia ai le laʻau mai le misa, lea e aliali mai ona o le vevela o le la e mafanafana lelei ai le paʻu, ma i le po ua i ai le paʻu o le vevela.

E faapena foi o le faʻamalosi e mafai ona puipuia ai laau talavoufufulu le paʻu o le lime ua solia. E mafai foi ona e faʻaaogaina ni laau tipi o le fusi, uʻamea, laʻau uʻamea, poʻo le faila mo le sisiina.

O lenei e uiga i le fausiaina o se laau

O le tele o le suāsusu e faalagolago i le matutua o le laau. Laʻau laiti autumn e talafeagai vai e oo i le 15 taimi, ma o laau matutua e le manaomia le faʻafeinu soo. Latou te manaʻomia le faʻaitiitia o le vai, ae tele ina ia faʻamaluina le eleele mo le itiiti ifo ma le afa mita.

O le faʻamafa mulimuli e tatau ona faʻatinoina pe a uma ona eliina ma faʻafefete i tafatafa o le lio. E tatau ona tele naua, lea e toso ai e le au fai togalaau ia paipa i le eleele. A maeʻa lena, e le toe faʻafefeina le laau e faʻaitiitia le tafe o le sua ma saunia le laau mo le tau malulu.

Puipuiga mai faʻamaʻi ma mea faʻamaʻi, faʻamamaina

O le puipuia o lau togalaau mai le tele o meaola faalafua eseese i le amataga o le kiona muamua, o le poloka o le lio o loo sosoloina i le 5% o vaifofo urea.

Urea solution o se maualuga maualuga o le fua o le nitrogen lea e mafai ona faʻaumatia le tele o meaola faalafua, fungal ma pathogens, ma puipuia ai foi le toe gaosia

O fili sili ona taatele o maa maa o ni anufe o fagu-auro, o le sulu, o le anufe, o le moa, o le pito o le pelemo mucous cherry and the cherryvil.

Latou te faaleagaina fatugaʻo, i taimi o le malosi o le fafati, faʻaleleia ma fafagaina i latou ma laiti laʻau feʻai, vavae le laʻau laʻau, faʻafefiloi fugalaau ma le pulupulu o vine.

Afai oe maua pea se meaola i luga o se laau, e tatau loa ona e vave fufulu le ogalaau ma lala i se vaifofo e aofia ai se iniseti. E le o ni fesoasoani leaga ma Cypermethrin, o loʻo i ai se tele o mea e fai. Cypermethrin o se vaega o fualaau faasaina e pei o Cifox, Mustang, Arriro, Inta-Vira, ma isi.

E oʻo lava i le tausiga lelei, e le mafai i taimi uma ona puipuia le togavao faʻamaʻi mai faʻamaʻi. O se tagata poto masani e tatau ona masani i nisi o nei mea ina ia mafai ai ona iloa i le taimi nei:

  1. lapisi poʻo coccomycosis. I lenei faʻamaʻi, o le sili ona vaivai o aʻafiaga laiti ma laulaau, e togitogi i vaomao;
  2. monilioz.- laulaʻau ma fugalaau, faʻapea foʻi ma fua faʻamaina ma lala mamae;
  3. togafitiga gamma - lala laau mamae;
  4. popo mafiafia - ua iloa e le mea moni e tau atu i le oti o tamaiti laiti, fugalaau ma laulaau;
  5. Fua ma le lauulu uli - o se tasi o faʻamaʻi sili ona lamatia o laau. I le uluaʻi foliga o se feeseeseaiga i luga o le fua, o nei manogi na salalau solo vave i le togalaau.

O le mafuaaga lena e tatau ai ona e totoina ma le faaeteete laau ma tausi le togalaau i le tautoulu. O vao vao uma e seleseleina, o laʻau mamago ma laʻau lafoai e aoina i le tasi nofoaga ma faʻamaʻa atoatoa. O lenei mea o le a faʻaumatia ai meaola uma ma gaʻo o faʻamaʻi eseese.

O se tasi o mea sili lauiloa lautele ma taugofie faʻamalositino o faʻamaʻi pipisi o le sulfate uʻamea. Faʻafetai ia te ia, e le gata ina faʻaleleia le fua o le fua, ae ia toe faʻafoʻi laau tuai, ina ia faʻateleina ai le malosi o le malulu. Ae ui i lea, e tatau ona iloa le manaʻoga e manaʻomia ina ia maua ai le manaʻoga.

Ina ia foia masini ma lichens, 5-7% vaifofo o le sulfate ferrous ua lava. O tagata e leai ni togafitiga e faʻapipiʻi le lime i le polioli lanumoana. E sese lenei, ma o le a taʻitaʻia ai i se taunuuga le lelei. Lime o loʻo faʻaopoopo i le polioli lanumoana. Pe a togafitia laau faʻamalosi, ia mafaufau i le ituaiga o faʻamaʻi o laau taitasi taʻitasi e saunia ai se fofo o le manaʻoga e manaʻomia.

O le faʻamafiesea o faʻamaʻi, o le sulfate ua na o ia lava e le lava. O le fofo o le tapaa-shag e fesoasoani tele foi i lenei.

Vaʻaia le tulaga ese o le vitiol e le gata ina fesoasoani i le aveesea o ituaiga uma o laisene ma meaola, ae e fesoasoani foi i faʻaleleia le faʻatau o fua o fualaau aina ma le tuputupu ae o lala fou. O lena mea o le a matua faʻaleleia atili ai le fualaau aina ma foliga vaaia o lau togalaau.

E le tatau ona tatou galo e uiga i meaola faalafua tele - hares ma maunu. O le puipuia o laau mai ia i latou, o le taofiofi ma le taualuga o le taualuga po o le taualuga, e faapipii i le uaea, e mafai ona taofia. O le mea taua, o lenei puipuiga e tatau ona loloto i totonu o le palapala, ma e le mafai e tootoo ona oʻo i lalo o le laau.

E mafai foi ona e faʻaaogaina se paʻu mai se pusa tioata lea e faʻapipiʻiina ma le totoa i le eleele ina ia le mafai e le isumu ona faaleagaina le aʻa.