Tomato ituaiga

Faʻamatalaga ma le totoina o tamato "Supermodel" mo nofoaga tatala

Faatasi ai ma le amataga o le vaitaimi mafanafana o le tausaga, e amata ai ona mafaufau tagata fai togalaau pe o le a le ituaiga laau e tatau ona ia faatauina mo le totoina. O le filifiliga faaletausaga e aʻafia ai tomato. Ma e le o se mea e ofo ai, aua e mananao tagata uma ia maua se seleselega lelei ma le tele, ia saunia ni faʻaagaga mo le taumalulu ma taia ai tagata uma o loʻo i ai ni mea eseese. O le asō o le a tatou faʻamatalaina le ituaiga Supermodel lea ua lauiloa talu ai nei.

Eseesega faʻamatalaga

"Supermodel" - ituaiga vave ituaiga. Mai le taimi e totoina fatu i le uluai seleselega, 100-120 aso le pasi. O le tamato lenei o le fua faʻatapulaʻa (faʻaitiitia le tuputupu aʻe) laau e tupu i totonu o se tamai laau eleelea pe a ma le 60 -80 cm. O laulaau e lanumeamata lanumeamata, laiti.

E taua! E lagona le manaia i le eleele puipuia ma o se tasi o mea aupito sili i totonu o tamato mago.

"Supermodel" faʻapitoa ma le faʻafefeteina o faʻamaʻi e pei o le lanu enaena.

O le tele o fai togalaau latou te maitauina ituaiga lelei o ituaiga eseese:

  • lelei fetuutuunai i soʻo se tulaga e gaosia ai;
  • le mautonu ma le puipuiga lelei;
  • suamalie, lamolemole, e oʻo lava i fualaau aina e le faʻavaivai pe a faʻafefe;
  • lelei le mafai ona feaveaia.

O le mea sili e aoga ai le "Supermodel" e tetee atu i tumutumu o tamato uma, o ona fua e le tele tele ma e le sola. Faatasi ai ma vaivaiga e iloa ai le maualalo o fua, o le faʻamalosi i le malamalama, o le manaomia o le veleina masani ma le falu.

Fua o fua ma fua

O fua o le "Supermodel" e faʻaloloa, tutusa ma icicles, e oo atu i le 10-15 cm le uumi, e oʻo atu ile 100-120 g. Le lanu o tamato o le lanu piniki. Peel - lamolemole, manifinifi. O le aano e laeiina, ae e sili atu. Fatuga o loʻo i ai se mea itiiti, o vaega o fatu e laiti, e na o le 2-3 i fualaau taʻitasi.

Siaki le faʻamatalaga ma mea faʻatekonolosi o le faʻalauteleina o ituaiga ituaiga o tamato e pei o Olesya, Palenko, Sultan, Khlebosolny, Monomakh's Hat, Hundred Poods, Petusha Gardener, Mikado Rosyy, Tretyakov, Cherokee, Tsunami, Evpator ma Pink Flamingo.

O fua e suamalie, e mafai ona faʻaaogaina mo le salting, ma mo le sauniuniga o paluga pateta ma faʻafefe - o le fua o loʻo i ai se maualuga maualuga o le mea vevela. O le fua o le gaosiga e maualalo, i se vaitau lelei e mafai ona 7-8 kilokalama i sikuea mita. I le le lelei o le tausiga, o le fua o le fatu e pau i le 4-5 kilokalama. O le numera o tamato matua e faalagolago i le vaega o le galueaina. O fua muamua fua o le a maua i le faaiuga o Iulai.

Filifiliga o fualaau

O kopi lelei e filifilia e tusa ai ma taiala nei:

  1. Tausaga E le tatau ona sili atu i le 45-60 aso.
  2. Maualuga E masani lava, e le tatau ona sili atu i le 30 cm. I le taimi lava e tasi, o le seedling e le tatau ona itiiti ifo i le 6-8 laulaau moni.
  3. Lanu ma laulaau e tatau ona lanu lanumeamata.
  4. O le aʻa e tatau ona faia e aunoa ma se faʻaaliga vaaia.
  5. O fualaau e le tatau ona aofia ai faʻamaoniga o faʻamaʻi poʻo meaola faalafua. E manaʻomia ona tatou iloiloina laulaau mo le i ai o fuamoa o meaola faalafua ma gauai atu i le foliga - o laulaʻau paʻu e mafai ona talanoa e uiga i le faʻamaʻi o le laau.
  6. E le tatau ona i ai se mea uliuli po o le lanu enaena. Afai o nei faailoga e maua, e sili atu le aua le faʻatau sau.
  7. Lanu meamata, e mafai ona talatalanoa lau laau e uiga i auala vave o le totoina o laau.

Vitio: pe faapefea ona filifili tomato totogo O fualaau e le mafai ona tuʻuina atu (a le o lea e le tatau ona ave) ma e tatau ona i totonu o le mea e sui. Afai e faatauina atu laau i afifi, e sili atu le teena.

E te iloa? O le tumutumu aupito tele a le lalolagi ua totoina i le Iunaite Setete, Wisconsin. Fuaina le tagata e umia faamaumauga 2.9 kg.

Tulaga tuputupu ae

O le tulaga autu mo se seleselega lelei - o le tele o le malamalama o le la, ona o le le lava o lona fua e faaitiitia e le afa. O ituaiga e maualalo maualalo e maua ai le fiafia i luga o eleele lanu ma oneone, e le paleni ma e mauoa i humus.

O le nofoaga e fuafua e atiaʻe ai le "Supermodel" e tatau ona mafanafana ma puipuia mai matagi.

O tulaga nei e talafeagai mo le totoina o fatu:

  • ea o le ea - 50-60%;
  • ea malulu o le ea - + 20-25 ° C;
  • vaalele fou.

Talu ai ona o lenei tomato e mai i le amataga, e mafai ona totō i se taimi faapena:

  • mo fualaau - Fepuari 25 - Mati 10;
  • i lalo o le ata - Aperila 10-30;
  • i nofoaga tatala - Me 1-5.

O faailoga autu o le taimi e totoina ai tamato - ua uma le paʻu o le po, ma o le vevela o le aso e + 14-15 ° C.

Matou te fautua e faitau pe o le a le taimi e sili ona lelei e totoina ai tamato i fualaau, pe faapefea ona toto ma totō toto laau totō i le fale, faʻapea foi ma le taimi e fafagaina ai fuamato ma pe faapefea ona fai.

Fatuina o fatu ma totoina

O le saunia o fatu mo laau toto e amata i le 50-60 aso ao leʻi totoina i le eleele. Masalo o le totoina o fualaau i le fale, i luga o le windowsill. Ina ia puipuia faʻamaʻi, togafitia fatu i se vaifofo o le palatini e tasi (1 g mo le 20 ml o le vai) mo le 20 minute.

Vitio: sauniina fatu tumato mo le luluina Ona totōina lea o fatu i totonu o le susu, fai sina palapala. Falafola i laina i se mamao o le 3-4 cm, faʻapipiʻi malie i le eleele ma sausau i le eleele.

E taua! E le fiafia tele ituaiga laʻau e maualalo i luga o le eleele, o lea e tatau ai ona e faʻaeteete i le faʻamaʻi.

O laei sili e taua tele i le tuputupu aʻe o le laʻau. O le mea lea, e tatau ona faʻasusuina ia tipu. E le gata i lea, e fiafia le Supermodel seedlings i le la ma tatala palapala. Laʻau totogo i se auala faʻafefe poʻo laina. O le mamao e tatau ona 50x50 cm i le sikuea sikuea. m liliu le 3-4 vao.

Tausiga ma le tausiga

"Supermodel" e le manaʻomia ni faʻafitauli faigata ma le faʻaalu taimi. Ma o le mea sili ona aoga o le mea moni e le manaomia e le tamato lenei se hiva. Ae ui i lea, e manaʻomia e le togavao se faʻasao. Afai e te faia se togavao i le 2-3 'ulu, e mafai ona e ausia se faʻaopoopoga o fua. O le mea lautele, o galuega faʻaleleia e faʻaitiitia i le taimi e veleina ai, faʻaleleia le palapala, faʻafeinu ma faʻamaina.

Faitau atili e uiga i le auala e tatau ai ma le tele o le vai o tamato i le malae vaʻaia ma le fale lauʻeleʻele, faʻapea foi ma le auala e fafagaina ai tamato i le taimi o fualaau aina ma pe a uma ona toto i le eleele.

Afai o laina ma tamato e mulumuluina, ona le toe manaʻomia lea o le tatalaina - e na ona e manaʻomia le aveeseina o vao. E mafai ona faʻaitiitia le faʻasalaina i lenei tulaga - e le mafai ona taʻe le eleele ma e faʻaitiitia le susu i le susu.

I le taimi lava e tasi, faʻamautu lelei - o se tautoga o fua. Tomato e faʻafefe i le vaiaso i le va o laina, i le aʻa. I lenei tulaga, e tatau ona tumu le eleele i le susu i le loloto o le 30-40 cm. O isi taumafa o le a manaʻomia i le gasologa o le vaitau. O le taimi muamua na faʻamaʻaina i le 13-15 aso talu ona totō fatu i le eleele. Ina ia faia lenei mea, faʻaaoga se fafaga e faʻavae i luga o le moli ma le potassium. O le taimi lona lua o tamato e faʻamaʻaina ma fufusi faʻamafanafana ("Nitrophoska", ma isi), 25-30 aso pe a uma le fafaga muamua.

O le taimi mulimuli, e tasi le masina mulimuli ane, e faʻamaʻaina laau i fomaʻi e aofia ai le nitrogen ma le potassium. E sili atu le tuʻufaʻatasia o fugalaʻau uma faʻatasi ma le faʻaleleia o le vai, faʻapalapalaina le eleele aʻo le i oʻo i luma. A maeʻa ona fai ni laei, toe faʻafeinu le palapala.

Faʻamaʻi ma le puipuia o manu

"Supermodel" o loʻo i ai se puipuiga mataʻutia, ae e le mafai ona teteʻe faasaga i fomoz. Ina ia aloese mai le faasalalauina o le faamai, e tatau ona aveese fualaau ua afaina i se taimi talafeagai, ma ia togafitia le lau ma sauniuniga faapitoa ("Chom", ma isi).

O le a aoga ia te oe le faitau e uiga i auala e taulimaina ai faʻamaʻi matautia ma faʻamaʻi tumato.

I le taimi lava lea ia faʻaitiitia le faʻasaina ma le aofaʻi o faʻamaʻi, e aofia ai le vevela. Ae ui i lea, faatino ni numera o puipuiga:

  • mulimuli i tulafono o le fua o le seleselega;
  • aua le faʻamalosiina le totoina, aveese laʻau pito i lalo ma vao;
  • matau le faiga o le suāsusu, taumafai e aua nei galo;
  • tatala vave eleele;
  • A o lei totoina, o togafiti e togafitia i le tuufaatasiga o Bordeaux (0.5%);
  • faasologa o laau toto ma le pata uila (40 g i le pakete vai);
  • fufuluina le palapala i le pefu pe sasaa atu foi i se apa (200 g i le lita o vai).
E te iloa? O le 200 ml o le tomato suamalie e aofia ai le afa o le fua ole aso o vitamini A ma C, lea e fesoasoani e faʻamalosia ai le tino puipuia.

O nei metotia uma o le a faʻaitiitia ai le lamatiaga o faʻamaʻi tomato. O le mea autu - ia faia galuega i se taimi talafeagai.

Vitio: puipuiga ma togafitiga o faʻamaʻi tamato

Seleseleina ma teuina

O le seleselega e amata ile amataga o Iulai. Ina ia aveese nisi tamato mai le laau, ia amata ona aoina ni pusa lanu mumu. I le 10-14 aso o le a latou oʻo atu ai ma le manuia i le la ma o le a le tofo i se eseesega mai i latou na toto i luga o le vao.

Aoao le auala ma le mea e teu ai tamato, ma aiseā e le tausisia ai tamato i totonu o le pusaaisa.

Latou te teuina le seleselega, filifilia o le atoatoa, ae le o luga o le suavai, mago, fufuluina fua, i pusa laupapa mama i laina eleelea. Ona tuu lea o pusa i totonu o se potu malulu ma malulu. O le mea lea e mafai ona faasaoina le togalaau i le 60 aso.

O fua o le Brown e teuina umi. I le pito i lalo o le tane, latou te tuʻuina vaovao, ma 'oloʻo afifiina i totonu o pepa. A maeʻa lena mea, e faia le pusa i totonu o se nofoaga malulu ma malulu. O lea e mafai ona faasaoina le seleselega seia oʻo i le ogatotonu o le taumalulu. Tomato "Supermodel" e iloa lelei le faaaloalo ma le alofa o tagata fai togalaau. Faʻalogo lelei i lenei ituaiga e le faʻaaogaina, ma o le a le afaina ai oe. Ma o le malamalama i tulafono o le tausiga o le a maua ai se seleselega tele ma maualuga.

E te iloa? Ona o le maualuga maualuga o le serotonin (o le hormone o le fiafia), o tamato e siitia ai o latou agaga e oo lava i le faaosofia o le tau.