Eseesega o paʻu

O le mea sili ona taua e uiga i ituaiga paʻu eseese "Angelina"

I totonu o togalaau oo tatou latitudes o se laau e pei o le plum e sili ona lauiloa. O le laumei o se vaega atoa o laau fualaau aina, numera o le tele o subgenera, ma i vaega taitasi o le tele o ituaiga. Ae ia filifili se laau aina, ua lava lava le iloa e uiga i uiga o le ituaiga o ia mea. O le mea lea, i lenei tusiga tatou te mafaufau ai i uiga o le pulu "Angelina".

Faamatalaga faʻamalosi

Muamua, ia tatou faamasani i foliga vaaia o le laau ma fua. O lenei mea o le a fesoasoani i le vaʻai faʻamalamalamaina mai isi ituaiga.

Saili po o le a le taeao, Stanley, Eurasia, Honey White, Anna Shpet, Bogatyrskaya, Mirabel, Peresitene, Renklod.

Wood

I le maualuga o le plum "Angelina" e mafai ona oʻo atu i le tolu mita. O le palealii o le laau o le pa, ma se lautele lautele. Folasaga mai le malosi, pisi laititi lala. O le tele o laʻau o le avefeʻau. Se laʻau o loʻo i luga o le laʻau e faʻapipiʻi i le ape ape. Fugalaau fugalaau e aoina i nai faamalu faigofie. O le taimi vavalalata e pau i le amataga o Me. O le fugalaau e amata i le tasi le tausaga talu ona totoina.

Aoao e uiga i Ussuri, Saina, pi, colonar, samoplodny plums.

Fua

O le foliga o fua o le lapotopoto po o le kalama, e sili atu. O nisi e mafai ona oʻo i le 120 kalama. O le fua, o le fua o le "Angelina" e mafai ona fuaina le 60-90 kalama. O le aano o le amber, mafiafia, ei ai lona tofo suamalie. Mai le pito i luga ua ufitia i le paʻu o le paʻu o le lanu uliuli e pei o se lanu lanumoana ma se paolo malu. E ufiufi e le tino se ponaivi laitiiti, lea e faigofie ona vavaeeseina.

Vitio: Angelina Hybrid Tasting

E te iloa? O le Masiofo o Egelani e amataina le taeao ma se ituaiga paʻu eseese "Brompkon" e ola i lana togalaau.

Eseese uiga

Ia faʻamatala auiliili le vasega.

O le faigata o le taumalulu ma faʻamaʻi pipisi

"Angelina" o loʻo faʻaalia i le faateleina o le malosi o le kiona: e faigofie lava ona ola mai le vevela e oo atu i -30 ° C. Ae o le teteʻe faʻamaʻi i le averesi: o le laau e masani ona osofaia e manuʻa faʻamaʻi eseese. Matou te tuʻuina atu faʻataʻitaʻiga ma faʻamatalaina le auala e taulimaina ai:

  1. Ua vaʻaia e Holey. O lenei maʻi afaina e mafai ona aafia ai lala, mata, laʻau, inflorescences. E foliga mai o lanu enaena ma le vevesi o le pogisa. I luga o laupepa, e faaopoopo atu i sikuea, o iai ni pu. O le fusi e afaina e suia lona foliga ma taofi le tuputupu aʻe. Ua faʻamalosia le faʻamaʻi i le taimi o timuga o le tautotogo. Ina ia foʻia le faʻamaʻi, e manaʻomia ona e toso ese le pale o le paʻu, aoina lau paʻu ma eli le palapala i lalo o le laau. O lala uma e aʻafia e vavae ese, ma manua. Afai e amata ona tupu malosi le maʻi pe a uma le lua pe tolu vaiaso pe a uma le fuga, e tatau ona sosolo le laau i le tasi pasene o le paluga Bordeaux poʻo le paʻu kopa i le fua faatatau o le 30-40 kalama i le 10 lita o le vai.
  2. Faʻaaloalo O le masani lea ona o faʻamaʻi masani mo fualaau aina. E faʻaalia o ia lava o se mafiafia ma le lanu enaena ma se lanu enaena po o samasama. O le vailaau e aliali i le tulaga o le tipiina o le paranesi poʻo le mea foi na susunuina ai le laau. Ua mamae le lala o le maʻi. O le mafuaʻaga o le faʻamaoniga o le maʻi atonu o se sili atu o le vevela ma le susu i le eleele. Ina ia taofia le tupu o le maʻi, e tatau ona e tausia ma le totoa le laau, taumafai e aua le faamanualia. O le manua foliga e tatau ona faamamaina ma togafitia i se tasi pasene o vaifofo o le copper sulphate ma faʻaaoga petrolatum. Ua tipi ese tipi malolosi. Fufulu ese le paʻu oti, togafitia le nofoaga ma le solofanua ma le vaomatua.
  3. Roto. O le isi ituaiga ituaiga maʻi. O loʻo faʻaaogaina, e fai ma tulafono, ia Iulai. O le mea e aʻafia i fafo o loʻo ufiufi i ni mea e pei o le eleelea. O loʻo faʻaalia i le faateleina o le tele. Ole vave vaivai o le laau mamaʻi, ua vave ona le toe aoga ona laʻau ma ua le mautonu le malulu. O le taua o le faʻaaogaina o le kapini chloride mo le susunuina. O le fofo ua saunia i le fua faatatau o le 40 kalama i le 5 lita o le vai. I luga o le tasi laau e tatau ona 3 lita. O lenei faʻatinoga e faʻatinoina ao le i fuga. A maeʻa le seleseleina o le laau e togafitia i le tasi pasene o le vai o le Bordeaux. I le taunuu mai o le autumn, e tatau ona fufulu mama ma susunuina uma laulaau paʻu.
  4. Fua le pala. Faʻaalia i se timuga timuga. O faʻaaliga muamua o le maʻi e mafai ona iloa i le ogatotonu o Iulai. Muamua, faʻamaʻi faʻamalosi fualaau aina (sasaina e le uatoʻa, 'ai e manulele) mafatia. O se lanu enaena e aliali i luga o le fua. Faatasi ai ma le faateleina o le vevela ma le maualuga o le vevela, e faateleina ai le tele. I le isi itu, o le pito i luga o le fualaau aina e ufiufi i le lanu uliuli "pads", lea o loo i ai ni spores. E faigofie ona motusia e le matagi ma tuʻu atu i isi laau.
Aoao auiliiliga e uiga i faamai pipili, pe faapefea ona taulimaina meaola faalafua, aemaise lava, ma se talita ma aphids.
Afai e maua fualaau ua afaina, e tatau ona vave suʻeina ma tanumia pe faʻaulu. E tatau ona ave ma le faaeteete fualaau mama, ina ia aua neʻi paʻi atu i mea maloloina, o le a tupu ai i luga le pala. Ina ia taofia le faʻaalia o le faʻamaʻi, togafitia le laau ma le tasi le pasene le vai o le Bordeaux ma faʻataʻitaʻiina le manava o meaʻai e maua ai le fua.

E le o faʻamaʻi uma ia e mafai ona osofaia se laau toto, ae naʻo mea sili ona taatele.

Tagata palota

O le plum "Angelina" na o fugalaau mo tamaitai, o le laau na fausia ai ovary, e lata ane e tatau ona avea ma laau toto ma fugalaau tane poʻo fisexual. E le gata i lea, o la latou vaʻaiga e tatau ona fetaui ma le fuga o "Angelina". I le avea ai o ni tagata palota mo lenei laau, o le a fetaui lelei: pelery plum, plum "Black", "Amber", "Friar".

Vaitaimi ma le seleselega

"Angelina" e aumaia le seleselega i le tausaga lona tolu o le olaga. Fua o fua e masani ona faia. O le ituaiga o loʻo i ai fua lelei: 50-70 kg i le laau. Aoina mai mai le tolu tausaga o Setema.

Aoao pe faʻapefea ona fai ni laumei, paʻu paʻu, siamu, compote, plums piʻamea, uaina vine.

Malosiaga ma le teuina

O lenei vasega o loʻo maualuga lona tulaga lelei. E mafai ona taoto paʻu mo le tolu vaiaso i le vevela o le potu. I totonu o le pusaaisa, o le ola ola e faʻapupulaina i le tolu i le fa masina. E le suia le tofo poo foliga.

E mafai ona e aoina mai ni fua e leʻi toe faʻatulaʻi, ona latou vevela lea i totonu o le pusaaisa ma o le a sili ona tofo. O loʻo mafai foi ona maualuga le felauaiga.

Talosaga

O lenei ituaiga e talafeagai mo:

  • fou taumafa;
  • gutu (meaʻai ma le tofo e leiloa);
  • mea e kuka ai meaai, faasao, compotes, liqueurs;
  • kukaina mea suamalie.
E te iloa? O le vailaau o vailaau o loʻo faʻaalia e ala i le sopoʻia o pulu fualaʻau ma le pulu Saina.

Tulaga tuputupu ae

E matua fiafia lava le Plum i le la, o lea la pe a filifilia se nofoaga e totō ai, e tatau ona maitauina e le tatau ona i ai ni laau uumi latalata ane o le a malulu ai le talavou, a leai o le a tupu lemu le fatu. E taua foi le mafaufau o le palealii o se tagata matua o se mea vaivai ma e manaʻomia le tele o avanoa avanoa.

E le talafeagai le palapala palapala. I le i ai o sea palapala, e tatau ai ona faʻataʻitaʻiina, faʻapipiʻi le falaoamata o le dolomite po o le efuefu. E le gata i lea, e le tatau ona suʻeina le eleele i taimi uma. Ina ia faia lenei mea, filifili se nofoaga e le latalata mai ai le vai i luga ae o le afa mita. E le fiafia i lenei laumei ma matagi malolosi, lea e taua le mafaufau pe a filifilia se nofoaga mo le totoina.

Aoao pe faapefea ona tupu se paʻu mai se maʻa, faʻapipiʻi le paʻu e ala i tipi, faia se pale paʻu, auala e totō ai fualaau aina.

Tulafono faʻavae

O le totoina o fualaau e mafai ona faia i le tautotogo, aʻo lei amataina le pupuʻu (Aperila), ma i le tautoulu, aʻo lei amataina le gutu (Setema). Afai na e faʻatauina se fuʻa i le tautoulu, ona mafai lea ona e faʻamalosi ma ufiufi i lala paranesi. A pa'ū le kiona, sasaʻa tele i lala paʻu. I le tautotogo, vaai pe i ai se mea leaga i le fatu, ma pe a uma ona saunia se nofoaga tuputupu ae tumau, ona toe fai lea. A o le totoina i luga o le nofoaga ua filifilia, faaopoopo le pefu (0.8 kilo i le sikuea mita) ma eli. O lenei matou te eli se lua 60x70 centimita i le tele. I totonu o le ogatotonu tuʻuina le lagolago-pika. I le va o lua e tatau ona tusa ma le tolu mita ma tutusa i le va o laina. Faʻafefiloi mai le lua eleele faʻatasi ma le tasi pe lua pakete o le humus poʻo le faapalaga. Faʻaopoopo i le 400 g o le superphosphate.

O fatu filifilia ua tuu i le itu i matu o le pi. Faʻaauau le maualuga ma ufiufi muamua i le eleele mamā, ona faʻatasi ai lea ma le fuga, faʻapipiʻi solo le palapala i sina taimi. Ona nonoa lea o le fatu i se laau ma sasaa i ni pakete vai e fa, mulched with humus, peat or soil dry.

Vaʻaia togafitiga taimi

E pei ona matou fai atu, ina ia mafai e faʻamaʻi ona faʻaleagaina le laau, latou te manaʻomia le tausiga lelei. Matou te faamatalaina ni mea faʻapitoa.

Faʻasa

E tatau ona faʻaauau pea le faʻaleleia - ina ia faʻamalūlūina le palapala ile palapala pe a ma le 40 inisi. I le afa muamua o le taumafanafana, e manaʻomia tele le faʻamalosia o le fale, e tusa ma le lima pakete vai.

E taua! Aua nei faatagaina le tele o le susu, o isi ituaiga o gasegase o le a tupu, ma o le a tafe fua.

Laʻei pito sili

Seʻi oʻo i le lima o ona tausaga, e fafagaina plums e tusa ai ma lenei polokalame (i sikuea mita):

  • i le tautotogo - kulimi ammonium (2 tbsp; l.);
  • i le tautoulu - masima potassium (2 sipuni), superphosphate (4 punetini).
Fertilizers e faia i le tausaga.

Mo laau matutua, o le polokalame e tutusa, ma o le numera e faalua. E taua le faia o fugalaʻau faʻaseʻe tasi i tausaga taʻitasi uma: tasi le pakete o le humus e lava.

Faʻaleleia eleele

Ua aveeseina vao i le taumafanafana. I le taimi lava e tasi, o le eleele e mama le tatalaina. E naʻo tama talavou e manaʻomia le sua. O se laʻau mulch e tusa ma le lima senitimita le mamafa o loʻo faʻapipiʻiina i le manua. O le mea taua i lenei mea - aua le afaina le ogalaau.

E tatau foi ona aveese aʻa laau.

Teuteu

O laau talavou e manaʻomia le teuteuina i le taumafanafana e faʻavave le fuaina. Ua i ai nei laau matutua e mafai ona teuteuina - o se ituaiga faigofie lea o lenei faiga. I le gasologa o lea mea, o le vevelaina o le pale e faia ina ia leai se mafiafia, ma o lala autu e vavae ese ina ia faaosofia ai le tuputupu ae o le tuputupu ae. I le taimi o le fua, e tatau ona aveese ia lala mama ma mamago. O le teuteuga mama e faia i le tautoulu.

O le teuteuina o le tuai tausaga le matutua pe a fai o le alualu i luma o le laau ma le faaitiitia o le gaosiga o loo matauina. O le taualumaga e aveesea lala na tupu i luga o le tolu i le fa tausaga. O le isi taimi latou te teuteu ai pe a uma le 4-5 tausaga.

Saunia mo le taumalulu

Saunia mo le taumalulu amata i le afaina o le palapala ile laau. Afai e talafeagai, fafaga ma fafaga le laau. E le gata i lea, o le falala e valiina i le lime ina ia aloese ai mai le afaina o gutu, afu o le tautotogo ma le vevela tele. E mulimulu le laau ma le humus, ma pe a pa'ū le kiona, o le a fai se kiona i tafatafa o le ogalaau.

E taua! O manu laiti e tatau ona nonoa ma fufulu pe faʻamalo: o le a latou puipuia mai le malulu ma le oona.

Malosiaga ma vaivaiga

Uiga lelei:

  • fualaau aina suamalie lelei;
  • ola umi;
  • maualuga teteʻe;
  • faateleina gaosi;
  • fualaau aina e mafai ona faʻaaoga mo soʻo se faʻamoemoe.
Uiga le lelei:

  • faʻamaʻi faʻamaʻi e maualuga;
  • faigata ona fai se palota;
  • e matua leaga lava i le Nofoaga Tutotonu o le Black Earth.

E pei ona mafai ona e vaʻaia, o le "Angelina" e sili atu lona lelei nai lo isi ituaiga. Muamua lava, o se fua lelei lelei ma le saosao. I le taimi lava e tasi, ei ai nisi o faʻafitauli i lona fausiaina. Ae afai e te mulimuli i tulafono uma, o le a fiafia le laau i fualaau suamalie.

Angelino - o se paʻu o pulu paʻu ma saina Saina.

O ona fua e latalata i le lelei i fualaau pulu, ma o le laau o loo i ai uma faailoga o meaola o le paʻu pele: o se ituaiga malosi e tuputupu ae ma se pale tele-pyramidal malosi.

E oʻo mai i le taimi nei, o Angelino o le ituaiga sili ona umi le tumau. I totonu o le pusaaisa (i tº 0 + 2º С) o fua e teuina mo 2-3 masina.

O le mea e maofa ai, i le taimi o le teuina, o le faʻaleleia atili o Angelina e faaleleia:

4.2 points - fua i luga o le laau, 4.5 point - ua matua vevela i totonu o le pusaaisa.

O le aano e lanu samasama-lanu samasama, malie, suamalie, o le ponaivi e laitiiti tele. O le vavalalata vavalalata e tupu i le afa lona lua o Setema.

E manaʻomia e ia se tagata palota.

Sergey 54
//lozavrn.ru/index.php/topic780.msg28682.html?PHPSESSID=b351s3n0bef808ihl3ql7e1c51#msg28682
I le taumalulu, o le a ou totoina paʻi pine ma amo i luga o le fafie, sei o tatou vaai po o le a le ituaiga e sili atu i loʻu fiafia. Ma o le a ou tausia i loʻu eria. E moni, na ou faalogo o le ituaiga e leai ni fua leaga, ae pe a mavae le 3-4 tausaga o le a mumu kiliki ma oti ai le laau. O le a le mafuaʻaga e le manino. Ae o loʻo i ai se nofoaga lelei mo le tuputupu aʻe. E faapena foi Byron Gold, Globus (toe), General, Red Jet, O loʻo galulue sauniuni mo le togafitiga o le taumalulu.
mystic69
//lozavrn.ru/index.php/topic,780.msg32367.html#msg32367
I le taumalulu, foi, o le a ou tui Angelino i Heureka-99, o laʻu uluai faʻamaloga o le taumalulu o fualaau aina - O le a ou taumafai.
Sergey 54
//lozavrn.ru/index.php/topic780.msg32373.html?PHPSESSID=b351s3n0bef808ihl3ql7e1c51#msg32373