Sauniuniga mo le taumalulu

O le caviar eggplanta caviar: o se laasaga taʻitasi i le laasaga ma ata

"Caviar i fafo, eggplant!" - Na faʻaalia ma le mitamita lenei mea matagofie ma le matagofie e le amio a le Soviet comedy L. Gaidai "Ivan Vasilyevich Suiga Tauvaʻa". O le mea moni, o sea oloa e le mafai ona faʻatusatusaina i le caviar mūmū po o le caviar uliuli e ala i le tau poʻo meatotino aoga, ae o se meaʻai tele, e le gata i le vaitau, aua e mafai ona saunia le caviar lanumoana e pei o se mimilo mo le taumalulu e aunoa ma ni faafitauli faʻapitoa. Ma o le a faia lenei mea!

Meafaigaluega i meaʻai

Saunia meafaigaluega talafeagai:

  1. Laʻau mama ma le faʻavaa.
  2. O se sulu poʻo se ki mo le lalagaina (afai e te faʻaaoga puʻu ma pulou, e te le manaʻomia se ki).
  3. Paʻu mata.
  4. Faʻatonu.
  5. Pusa tele po o le fagu.
  6. Paʻu (palasitisi poʻo laupapa) mo le kuka.
  7. Popo mo le tuʻuina o caviar i totonu o fagu.

Matou te fautuaina oe e faitau e uiga i metotia o le seleseleina o le isalaʻelu (faʻagogo, maisa).

Meaʻai

Mo le sauniuniga o "mai fafo," tatou te manaomia na o oloa i totonu o le atunuu:

  • eggplants - 5 vaega;
  • suamalie Bulgarian pepa (e le afaina le lanu) - 5 vaega;
  • tamato tumu - 2-3 fasi;
  • aniani - 2-3 ulu;
  • kāloti - 2-3 fasi;
  • chili pepa - 1 fasi pepa;
  • moa fualaʻau (sunflower poʻo olive) - 1.5 kapu;
  • masima - ia tofo;
  • suka - 1 sipuni;
  • Lisi vilika - 50 ml.

Faiga fai togafitiga

Muamua, saunia ia faletupe. Latou te manaʻomia le faʻamaʻi. E tele auala e faia ai lenei mea, e tofu tagata taʻitasi ma ona lava manaʻoga. E mafai ona e tuʻu ia fagu i totonu o se fagu vai ma kuka mo le 5-10 minute, e mafai ona e uuina i luga o le uila (mo lenei mea o le a e manaʻomia se masini faapitoa, e ui lava o nisi e faia i se kesi masani), e mafai ona e sasaa vai inu, ae i lenei tulaga e tatau ona e faia ni mea faʻapipiʻi sosoo faasolosolo malie le faateleina o le vevela o le vai, a leai o le tioata e mafai ona tafe.

Aoao atili e uiga i auala e mafai ai ona faʻamaonia.

O vailaʻau faʻapitoa e tuʻuina i luga o se mama mama i le ua i lalo - o lea ua latou saunia atoatoa mo le faʻaaogaina i le faʻasaoina.

O lenei ua matou faia ni oloa:

  1. Tasi eggplants ma sasaa sua vai (4 sipuni masima i le 2 lita o le vai). Tuʻu mo le 40 minute.
  2. Tipi tamato mai le paʻu. Ina ia faia lenei mea, matou te faia se faʻaogaina o le faʻasolo i luga o tamato taʻitasi i itu uma ma sasaa vai inu mo ni nai minute.
  3. A maeʻa le taele lelei, e faigofie lava ona aveese le peli, e pei o se totigilima.
  4. Otioti le tamato togitogi i totonu o ni tamai kesi - o le tutusa e tatau ona tutusa lelei ma fualaʻau ua saunia muamua.
  5. Matou te mama ma tipi le aniani i le auala lava e tasi.
  6. Bulgarian pepa tipi i totonu o pusa, aʻo leʻi fufulu fatu.
  7. Faʻasao mai le chilli mai le fatu (o loʻo aofia ai le sili ona tele o le capsaicin, o le mea e faʻamaʻa ai le pepa).
  8. Kateti tiolati i luga o se fualaʻau.
  9. Tatou te lafoina le isalaʻelu i totonu o se falala, fufulu i le vai e fufuluina le masima sili, ona faʻafefe atoa lea o le vai.

Amata ona kuka le caviar:

  1. I totonu o se paʻu loloto, sasaa fuālaʻau manogi ma vevela lelei.
  2. Liligi le arelaʻelu i totonu o se falai ma le uʻu (e tatau ona pogisa fasi pepa).
  3. Matou te fesuiaʻi le isalaʻelu i totonu o se ipu tele.
  4. Matou te faia se faʻataʻitaʻiga tutusa ma aniani: falai i totonu o le ipu e tasi seʻia oʻo i le enaena auro.
  5. Faaopopo le aniani i le isalaʻelu.
  6. Fuga keke i le paʻu lava e tasi. Aua neʻi galo e faaopoopo le suauʻu fuālaʻau. I le puipuia o kāloti mai le mu, e tatau ona aveese se afi laitiiti.
  7. Matou te vaʻaia Karoti i le apa.
  8. Faʻafeiloaʻi, fulu le pepa ma sui i le tele o fualaʻau.
  9. Tato totogo i totonu o le pusa (leai se mea e tatau ona faaopoopo ai le suauu) seia oʻo ina latou maua se lanu moli sesega.
  10. Liligi le pati tamato i totonu o le apa.
  11. I le mea aupito itiiti, faʻapipiʻi le kuliki, masima ma suka i le pani, ona faʻafefiloi lelei lea o fualaʻau.
  12. Simmer fuamoa ile vevela vevela pe a ma le 40 minute.
  13. Aʻo le i oʻo i le faaiuga o le quenching faaopoopo le vailaau, salu mo ni nai minute.

E taua! E manaʻomia le suauʻu, e tuʻuʻesea ai le kulimi o tamato ma maua ai se tofo paleni o le ipu.

Pau lava lena. E totoe mo i tatou na o le faʻalauteleina o le mea aupito sili ona teuteu i luga o ipu ma tapuni ai le faavaa (e tatau ona tapena muamua ia faavaa ina ia le aoga ma faʻaaoga vave, vevela).

E mafai ona tuʻuina i luga o luga o se solo mama ni ipu vevela, ae sili atu le ufiufi i se palanikeke po o le fala ma tuʻu ai e faʻamalolo atoa.

Faʻafeivaia fualaʻau vailaʻau o le caviar eggplant

O le mea e fai i le isalaʻelu e le oona

Eggplant, ioe, o nisi taimi oona. Ae ui i lea, o mea nei e fua mai i fualaau aina e tatau ona faia e le gata ina ia sili atu ona suamalie, ae faapena foi i le faasologa ina ia le oona. Eggplants e aofia ai le glycoalkaloid solanine. O lenei upu lava o lona uiga o le "nightshade" i le faaliliuga, ma oona o loo i ai i laau uma o lenei aiga, e le gata i fua, ae faapea foi i laulaau.

E te iloa? Na sau Eggplant i Europa mai Sasaʻe i le seneturi XV, ae i le taimi muamua sa manatu o se mea matagofie. Na o le seneturi XVIII na amata ona galueaiina mo meaai.

E mafai ona faʻaumatia le solanine (e maua ai le ulu o le eggplant) ma le fesoasoani a masima. Mo lenei mea ei ai lua ala autu. Muamua o le sasaa atu lea o fualaau aina ma le masima ma tuu i latou e tutu mo le 10-15 minute, o lona lua o le faʻatumu lea i vai masima i le taimi e tasi. E tasi le auala poʻo le isi e filifilia e faʻatatau i le faʻaaogaina o fua - mo se faʻataʻitaʻiga, afai tatou te fuafua e faia ni taʻavale, pe a uma ona faʻavelaina i fasi manifinifi, e mafai ona faʻaumatia mea uma ao le i faia. I le tulaga o le caviar, pe a lelei ona fufulu fua, ona sasaa lea i masima, pe a ese, e le talafeagai, ona o le tele o masima o le a manaomia, ma o le ipu e mafua mai e le mafai ona 'aina.

E taua! O le tele o le solanine i le isalaʻelu e faʻatusatusa tonu i le tikeri o le matua o le fua.

O le a se isi mea e mafai ona e faʻaopopo

O lenei fua lelei e lelei ona e le i ai ni manaoga maʻoti e tusa ai ma le fua faatatau o fualaau faisua, poʻo i tulaga o mea e aofia ai.

Taulai atu i mataupu faavae nei:

  • o le fuainumera o eggplants ma pepa logo (i fasipepa) e tatau ona tutusa, ae afai e laiti le isalaʻelu ma e tele le pepa, sui le vaevaega i le "tagata autu auai";
  • o le taunuuga mulimuli o le a faalagolago i luga o le numera o tamato: o le itiiti o tamato, o le tele o le eggplant caviar o le a, ae o le a manaia lava;
  • kāloti mai le fua e mafai ona tuʻuina atu, o le a lelei foi;
  • chili - o se mea e manaʻomia mo le tagata folau; afai e te le fiafia i mea ola vevela, aua e te tuʻu;
  • Vinegar o loʻo i ai i lenei ipu e na o se mea e puipuia ai, o lea afai e te faia le caviar e vave ona ai, e te le manaʻomia ona faʻaopopo, o le caviar o le a sili atu ona tele.

Aoao pe faapefea ona kuka i le apple juice cider vinegar.

E le o iai le kuka i le fua, ae i le taimi lava e tasi o le a sili atu ona lelei ma lelei le ipu. Afai e te faʻalauteleina le kalama, o le a faʻaopopoina ai le sua, pei o se isi mea, matou te fautuaina le taumafai e faaaoga le kalakeke ae le o le pepa vevela. E tatau ona tuʻu faʻatasi i le taimi e tasi le vinipolo, ina ia aua nei mou atu se faʻamalosi po o se tofo i le faagasologa o togafitiga vevela. E lelei tele le faaopoopoina o le apu aʻai i le ipu, e le sili ona suamalie, ae o le mea oona. I se isi itu, e mafai foʻi ona e faʻaaogaina se pi. O fua e na o le tipiina i totonu o pusa o le lapoa e tutusa ma isi mea, ma faaopoopo i le paluga e aunoa ma le 'ai.

E te iloa? I le saienisi faasaienisi, o le fua o le isalaʻelu e tatau ona avea o se pusi tele.

I le taimi mulimuli e mafai foi ona e tuu gutu mataʻetaʻa (faʻaaoga le piko, pasili, cilantro, tarragon - pe o le a lava le mea e te manaʻo i ai), peitaʻi o loʻo i ai se faʻataʻitaʻiga: fugalaau fou i le faʻasao e faʻateleina ai le amataina o faiga faʻamalosi i totonu o faletupe, o lea afai e le lava lou poto masani ile sauniuni o fale, e le tatau ave le lamatiaga.

O fea le nofoaga sili e teu ai avanoa

A maeʻa maeʻa le faletupe, e tatau ona tuʻu i totonu nofoaga pogisa ma faleoloa i le vevela o le potu. Afai oi ai se pulou - lelei tele, ae a leai, aua foʻi le fefefe. O le mea taua o le maualuga o le puleaina o le vevela, malulu ma le vevela o le vevela mo le faʻasaoina e leaga.

E lelei le 'ai o ni kuka na kukaina i le taumafanafana i le gasologa o le vaitau - ina ia oʻo mai i le taimi o fualaau faisua fou mai le faʻasaoina o le tausaga talu ai i luga o le laulau, e leai se mea e totoe. Ae peitaʻi, afai e lagolagoina le tekinolosi (e mafai ona manino le iloa mai le tapuni na seʻi mafai ona toso i totonu o le paʻu), e mafai ona tumau pea le uumi mo le 2-3 manumalo. Ae ui i lea, e tusa ai ma le caleviar eggplant pe a le mafai, o lenei oloa i totonu o au talone e le mafai ona faʻaaogaina!

Faamasani oe lava i fualaau mo le sauniuni o le adzhika o le taumalulu mai le vevela pepa; tamato (letusi, tamato ia latou lava suamalie, ma le sinapi, suamati, "Yum tamatamailima", greens gled, frozen), pepa, aniani.

O le a le mea

Le mea sili ona lelei - faatasi ai ma vodka. O le caviar eggplant ua naʻo se mea manaia tele! O le caviar e faia ma le meaʻai e mafai ona faʻasalalau i le falaoa uliuli ma e mafai ona faʻaaogaina e pei o le sanuisi, e mafai ona faʻaaoga e pei o se mea teuteu poʻo le itu. Ae ia faaeteete!

E taua! O le caviar eggplant e le o se meaʻai mea taumafa! E tele atu kalori nai lo squash. Muamua, o le isalaʻelu lava ia pe tusa ma le tasi ma le afa taimi sili atu caloric nai lo le zucchini; lona lua, o lenei mea fiafia "e ave" le tele o suauʻu fuālaʻau pe a selesele.

O lea ia 'ai le caviar eggplant mo le soifua maloloina, faʻafefete le tino ma vitamini i le taumalulu, ae taumafai e saili le malosi e taofi ai i le taimi. E ui ... o le a le faigofie.