Oats

E faapefea ona totoina pulu e pei o le mutia lanumeamata

O le galue malosi o se saienisi atoa. O le faʻatauina o se fanua tele ma le totoina o fua i luga o le mea e le o le maua o se seleselega lelei ma le tele o tupe. I totonu o le nofoaga o le agro-industrial, e taua uma auiliiliga ma auiliiliga, ona o laau toto ma fualaau aina e manaomia ai se auala faapitoa ma le tausiga, ma o le eleele, lea e maua ai meaʻai mo le tuputupu aʻe ma le atinaʻe, e tatau ona faʻamaʻaina ma e le itiiti ifo nai lo o aganuu agavaʻa o loʻo gaosia.

Afai o oe o se tagata faʻamaualuga na te umia se fanua fanua, e tusa lava pe telē pe laitiiti, ma e masani ona e totoina se mea i luga o le fanua, o le faamatalaga lenei mo oe. O le eleele e manaomia le faʻaolaina faifai pea, aua e mafai ona faʻamalo ma faʻavaivaia lona fua. O loʻo i ai auala faʻaogaina o le faʻaleleia o le palapala, ma o loʻo i ai laau e mafai ona faʻaumatia le maualuga o le eleele mai vao leaga ma faʻaleleia lona tuufaatasiga o minerale. O nei laau toto e aofia ai masani masani. Sei o tatou iloa atili auiliiliga pe mafai faapefea ona fesoasoani alalaʻau i le eleele, pe afea ma le tatau ona totoina i le itu i lalo - i le tautoulu po o le tautotogo, ma le mea e fai i laau toto.

Aiseā latou te totoina ai itu i le itu

O meaʻai e faʻataunuʻuina e le mo meaai poʻo le faʻatau. O laau nei o loʻo i ai se vailaʻau vailaʻau faʻapitoa e mafai ona toe faʻafoʻisia le eleele e faʻaumatia e isi laau ma saunia mo le isi vaitau o le seleselega. E le aoina ma e le seleseleina. O ia togalaau lūlūina i totonu o le eleele aʻo leʻi leva ona latou tupu aʻe - pe a oʻo i laulaʻau lanumeamata le tele o le eletise ma isi elemene taua.

E taua! O ia togalaau e pei o beets e faʻavaivaia ai le eleele aʻo tuputupu aʻe, o le faʻaaogaina o avo e avea o se itu i le taimi o le a le aoga ai laau toto - o le a tele naua le vai i le taimi e faʻafeinu ai pe faʻagogo aʻo lei fuga. Ae ao lei totoina fatuga laau e matua aoga lava. - O gaʻo o lenei mutia e sili ona suamalie, lelei ma taofi le susu i le palapala.

E vave lava ona maua e le latou pulou le lanu meamata, lea, pe a uma ona suatia, e liua i le faapalaga, ma o le aʻa tele e maua uma ai luga o le palapala, puipuia ai vao mai le tupu ae. O na laau e mafai ona totoina e le lava le susulu o le la e tatau ona ufiufi i totonu o le ufiufi o le pito i lalo ma le oti. E le gata i lea, o le aʻa o le itu i totonu o le eleele e ulu i totonu o le eleele, faaleleia atili le tafe o le kiona ma le timu, o le okesene, ma puipuia foi le vaega lafulemu mai le tafe atu i na itulagi e tafia e matagi malosi.

Taumafa o se itu e tasi: o le a le tau ma le le lelei

I le faaopoopo atu i laumei, e masani ona tupu aʻe e pei o tagata o le aiga, o le rai, o le karite ma oats e lauiloa tele foi. O avo o se tasi lea o fua o le cereal muamua, na totoina e tagata i le tautotogo ma i le taumalulu e pei o se itu, pe a oʻo mai le suasusu ma le saito.

O le taua o le avo o loʻo i lalo:

  1. Puipuia Protein. O ona togito e sili ona lelei - e aofia ai le tele o le protein, sili atu nai lo le alfalfa ma le clover.
  2. Faauluina o minerale. E itiiti le vevela i meaʻai nai lo le suka, ae o loʻo i ai le tele o le potassium ma le phosphorus. E faʻamalosia ai le eleele palapala eleʻele.
  3. Aeration. O lenei mutia e malosi ona aʻa - e tatalaina ai le eleele eleelea ma aʻa malolosi, ma, faaopoopo atu i le faʻamalosia o vitamini, faʻamautinoa le faʻamalosia o le okesene.
  4. Faamalosia. Lafoaʻi, eleele le maluelue, o lenei aʻa, i le isi itu, e fusifusia, ina ia lelei le mutia mo soo se ituaiga palapala.
  5. Mea faʻasaina. O le tuputupu aʻe, o lenei mutia e fai ai mea totō, o ona gaʻo e latalata latalata i le tasi, o le mea lea e leai se vao i le va o lenei fatuga e mafai ona aliali mai - e faigofie lava ona nutimomoia i latou.
  6. Le faʻamaoni. I le eleele o le mutia lenei e matua leai lava, e tupu i luga o loams, oneone lanu, peat bogs, omea ma oneone oneone. Miti segrarian!
  7. Gaioiga E faavae i luga o le selau, o le fua o lenei fualaau aina e maua ai se aofaiga e tutusa ma le 100 kilokalama o le meaʻai maualuga.

E te iloa? O muamua na muamua faʻafeiloaʻi i le vaeluaina o cereals i le 1753, e ui na iloa e le au faifaatoaga mo le silia ma le tasi le afe tausaga. Latou te taʻuina atu i le aiga Myatlikovy ona o le matagofie o fagu, lea e foliga mai ai fugalaau ma fatu.

O le le lelei o meaʻai, e manatu le faifaatoʻaga i lona:

  1. Se vaega itiiti o le lanu lanumeamata. Masalo i le tautotogo mo eleele eletise o le tasi oat o le a le lava e pei o se itu, ae ia tausia i le faasologa lelei le nofoaga lea e gaosia ai le fatu ma mulimulitaia, e talafeagai lenei aganuu.
  2. Laititi laitiiti i le tuufaatasiga. Ona o le mea moni e leai se tele o le eletise i lenei gaosiga, e tatau ona totoina i le mea o loʻo ola ai le alfalfa po o le clover, ona totoina lea o aganuu e lua i le taimi e tasi.
  3. Le manaʻoga mo le maualalo o le vevela ma le faʻaleleia o taimi. Oona e pei o le malu, malu ma le tele o vaiinu. Mo itulagi ma se malulu malulu ma se vaipuna susu, e talafeagai, ma i le vevela o le tau, i se isi itu, ua mou ma mimiti.

E pei ona mafai ona e vaʻavaʻai, o tulaga lelei o lenei itu e sili atu nai lo ona le lelei.

Vaega o le tuputupu ae

E i ai le tele o mealilo, ma le iloa e mafai ona e tupuina ni oona ma se laumei lanu meamata ma se aʻa malosi, e aunoa ma le vaivai o le eleele. E totoina i taimi eseese, o le vao o le a tuʻuina atu ai le taua o le tau o mea taumafa, lea o le a faalagolago i ai le seleselega mo le tausaga a sau.

Olati, buckwheat, phacelia, lupine e faʻaaogaina foi e pei o le lanu meamata.

O a fua e tatau ona toto muamua?

Tatou fai vave loa - e le mafai ona lūlūina fatu vevela aʻo leʻi faʻamalolo. O le mea lea, afai e te fuafua e tuʻuina se fanua o teu, oisa po o saito, o le a le aoga mo oe. E le o se mea lelei le lulu o avo i le mea e tupu ai le pateta. O le anufe e taʻua o le "wireworm" e aʻafia uma ai fualaʻau lanu meamata ma le totoina o pateta, ma o le le lava o fatu e sili atu nai lo ona lelei. Ina ia puipuia le seleselega o aʻa laau e mou atu, faaaoga se isi itu i luma o pateta.

Afai o le pateta na ola i luga o le fanua i le tausaga talu ai, ma i lenei mea ua e fuafua mo sevosmenu, o avo, i se isi itu, o le a aoga - o le a faʻaumatia ai toega o le pateta pateta i le palapala. Mo isi mea totō uma, o lenei mutia o le a fafagaina lelei le eleele, ma saogalemu saogalemu fua o fugalaau, currants, pepa suamalie o ituaiga eseese, tamato, kapisi, ma faʻasalaga ma fualaʻau i fanua faʻamamaina.

E taua! E ui lava i le tuputupu aʻe lelei i se tau malulu, e le talia e pulu froulu mago ma faʻapalapala i latou. O lau mea totō e le leiloa, lulu lenei fualaau aina ia Oketopa po o Mati, ae le o leʻi oʻo i le taumalulu.

O le a le taimi ma le auala e toto ai le itu

O le malulu ma le malulu o le gaʻo. O le mea lea, e tatau ai ona totoina i se malulu, susu, sili ona lelei Oketopa. O le taimi lava e aveeseina ai le seleselega mulimuli mai le fanua, ma le eleele e lei lolovaia i timuga o timuga, o le a amataina fatu ile eleele. Ava, o le a le faia e lenei mutia, o le mea lea, afai e vave fuafuaina le taumalulu, e sili atu ona lelei le fesiitai o le toto i le tautotogo. Afai e tolusefulu i le fasefulu aso ao lei oʻo i le malulu, o le a maua e le mutia le taimi e maua ai le laumei lanumeamata talafeagai ma avea ma se mea lelei lelei - faʻafefe ma faʻamalo i lalo o le kiona.

O le faʻaaogaina o le tautotogo e faʻalagolago i le tau. I nofoaga mafanafana, o le a amataina le fatu ia Fepuari, pe a aliali mai i lalo o le kiona. Afai o malulu ma malulu le tau malulu, e faʻaaogaina pulu e pei o le itu i le faaiuga o Mati, ao faʻagasolo le gutu. Ona i ai lea o le masina na totoe ae leʻi oʻo i le vao, totoina o le palapala ma totoina fua. E mafai ona faʻatamaoaigaina le palapala i lenei itu e oʻo atu ia Setema, e aofia ai - mo vave ma tuai ai mea totō. Ona faia lea o se malologa faalemasina ma o le totoina o le autumn e faia i lalo o le kiona. Ae e te lei aumaia fatu i le eleele, togafitia i latou i se vaivaiga vaifofo o le potassium ia vave ona aveese uma mai maʻi mai ia i latou ma faateleina le aʻafia. Sogi le fatu i totonu o le fofo mo le luasefulu minute ma fufulu i lalo o le vai tafe. E sili ona faigofie le faʻaaogaina o le sila - e le tafe faatasi fatu ma vai ma fufulu lelei. O le eleele e tatau ona tatala ma faʻamamaina mai pito tuai - e manaʻomia le malologa ma le tele o le ea. Aumai fatu i se faasologa faasolosolo, i le tele, aua le tuʻuina atu pule ma moega.

I le selau o fanua e tatau ona e tusa ma le 2 kilokalama o fatu oatisi. O le mea taua o le tufatufa atu lea ina ia leai ni paluga o laau toto. Afai o le eleele e matutu, e fautuaina e fufulu i se pulumu, ae masani lava i se pulumu ina ia aua nei paʻu le eleele ma tuʻituʻi i lalo.

E te iloa? Le aofaʻi o ituaiga o le ogatotonu e aofia ai luasefulu lua igoa. O nei, na o le tolu - aoga ma totoina fua. O le sefuluiva na totoe o loʻo taʻua o vao leaga. O latou igoa taʻitasi - faʻailoga, valea, leai se mea ma e fiafia i le taʻavaga vao - oona oona.

Auala e tausi ai fua

O lenei vao e manaʻomia le faʻateleina o le suāsusu Afai e le o saunia e le tau, e tatau ona e faʻaopopo le susu. I le tasi aso i aso uma, siaki le tulaga o fua o faatoaga - pe o le a le totogo o le ituaiga o latou, o laulaau e atiina ae, atiae masani pe malogo i le vevela o le tau. Afai e le manaʻo le 'au o le a ola, atonu o le aganuu ua mavae na faʻaleagaina le eleele tele mo le itu. I lenei tulaga, faʻaopopo sina tamai mineral fertilizer - o lenei vao o le a fetaui uma ma le palapala ma le superphosphate. O le mea lautele, o avo o se fualaau le lelei ma e le manaʻomia se isi mea nai lo le susu.

O afea e moa ai le oats

Mai le taimi o le lūlūina i le moa, e tolu pe fasefulu aso e tatau ona pasia - ia taʻitaʻia e le lauulu lanumeamata olaola ma le fuga o fugalaau. Afai e amata ona aliali mai le pollen i luga, ua oʻo i le taimi e tipi ai le au. A o le fufuluina o le autumn e te pauu lava i aso mulimuli ao leʻi malulu. Afai na e totoina lenei mutia i le tautotogo, ona tipi lea o pu aʻo leʻi amataina aso vevela o Me.

E taua! O meaʻai e faʻamalo le loam ma le omea, faʻamamā le palapala mai siama tuʻufaʻatasi ma aveesea le susu o le susu mai le palapala. I le taimi lava lea i luga o le faavae ole oatmeal, e mafai ona e totoina kukama - O le seleselega o le a faateleina tele.

A oʻo mai le tautotogo o le tautotogo, sua le suālaʻau i totonu o le eleele e le sili atu i le lua vaiaso aʻo le i totoina se fua, a leai o le a leai se taimi e tele ai. Afai e te suʻe ni oats ia Novema, ona e le tanumia lea i le eleele, ia faia i se taimi lata mai ao leʻi oʻo i le masina o Aperila. O le a le mafai ona faʻaaogaina le eleele ina ia faʻaitiitia le loloto, o le mea lea i le tautotogo o le a saunia mo le luluina ma le totō muamua nai lo le mea e lei lilo. Afai e tele se vaega o le lanu meamata, aua le tapunia i totonu o le palapala uma, a leai o le a liu mumu. Ave le vaega i le faapalaga poo le saunia o fagu silasila mo lafumanu. O le Faatoaga o le ala sili ona talisapaia. E lelei tele le galue malosi ma faʻatautaia le faʻatoʻatoaina o le fanua - ma o le a mautinoa lava le iʻuga. I le pisinisi o le luluina e le mafai ona faanatinati. Lafoaia le fatu o le oatasi i le saunia, tatalaina le eleele, pe a oo mai le taimi o le susu susu, mataʻituina le tuputupu aʻe o puʻu, lūlū i latou pe a le itiiti ifo ma le sefululima senitimita le mama, ma aua le faatagaina le vai e paʻu i le nofoaga.

A o leʻi suōina fatu i totonu o le eleele, ia mautinoa ia faʻapalapalaina ina ia mafai ai ona fausia le humus i le lua vaiaso aʻo lumanai le isi totoina o fualaau. O le iloaina o nei tulafono faigofie ma faʻaaogaina i le faʻatinoga, o le ae toe faʻaleleia le fua o lau fanua ma sauniuni mo le vaitau alualu i luma manuia.