Aseta

Auala e faia ai se togalaau manaia mafanafana i totonu o se lauʻeleʻele: suʻesuʻeina auala

O le tau o matou eria e matua mamao lava mai teritori uma e mafai ona mafanafana i le taimi o le totōina o fualaʻau i luga o le eleele.

O se falemalama e sau i le fesoasoani a le au faifaatoaga, ae o loʻo i ai ni mea e manaomia mo le vevela e oʻo lava i fanua o le laufanua. Ina ia mafai ona faatelevave le faagasologa o le vevela o le eleele i totonu o se fale koli tioata tele ma le puipuia o laau toto mai fesuiaiga o le vevela vevela, e talafeagai le faavasegaina o mafanafana mai le tautoulu. Auala e faia ai lenei mea, matou te mafaufau i lenei tusiga.

Faamanuiaga

O le aoga sili o moega mafanafana o le faʻavevelaina o le vevela o le palapala, lea e le gata e selesele vave ai, ae ia faʻalauteleina foi le mea e gata ai.

O le faleoloa lava ia e maua ai le vave totoina o laau ia Me, ma o le i ai o ni mafana mafanafana o le a mafai ai ona faia lenei gaioiga e oo lava i le amataga - mai le ogatotonu o Aperila. E le gata i lea, o se moega mafanafana i totonu o se fale lauʻeleʻele polycarbonate e faʻatagaina ai oe e faʻalautele le vaitau o fualaau aina seia oʻo i le ogatotonu o Oketopa.

Aoao pe faʻapefea ona e faia tutoatasi se moega faʻatapulaʻa ma se moega-eli mo strawberries.

Nofoaga ma le malamalama

O le vevela e mafanafana, ae o loʻo manaʻomia pea e le laau le susulu o le la mo le atinaʻe. O le greenhousehouse greenhouse ei ai lona aafiaga lelei tele, o lea aua e te fefe neʻi i ai sina itu o le fale koli. Ae ui i lea, ua fautuaina e le aufaifaatoaga e fai ni greenhouses i le eria mai le itu i matu i le itu i saute - o lea la, o laau toto e ola i laina, ia susulu le la i le tele e mafai ai ma mo se taimi umi.

E te iloa? I totonu o Iceland, o faleoloa e fausia i luga o vailaʻau: o vaituloto faalenatura ma vai vevela e maua ai le vevela talafeagai mo le totoina o pupu.

Sisi o moega mo le siʻomaga

Afai o le umi o moega i totonu o le falemafa e faatapulaaina i le uumi o le mea mulimuli, ma e mafai ona ese mo tagata uma, ona maualuga lea o le maualuga o le moega mafanafana: 50-60 cm.

E tusa lava pe e teliina se fagu pe faia foi se laina maualuga, o lenei foliga e tumau pea lava e pei o se lanu meamata ma le vevela ma le vevela.

Auala faʻatau

E tele auala e fai ai se moega mafanafana: o nisi o ia mea e sili atu le taugata, o isi e le tauina se mea vagana ai a latou lava tau o galuega.

Matou te faʻaaogaina meaola

O le faigofie ma le taugofie mo tagata uma o togalaau e faʻapipiʻi se auala mafanafana i totonu o se fale lauʻeleʻele o le faʻaaogaina lea o le natura na ia tuuina mai ia i tatou. O se moega o mea e gaosia i le eleele ua saunia i le tautoulu: e sili atu le lanu, ae ua uma ona tautotogo, ua maua ai le mafanafana o laau toto.

O le auala faʻamafanafana e aofia ai vaega nei:

  1. O le pito i lalo o moega e ufiufi i lala mafiafia o laau ma laau toto, pe a ma le 5 inisi le lautele. Faʻaaoga fualaau mai laau o le trees, laau o le coniferous e maua ai le resini, lea e faʻagesegeseina ai le faagasologa o le faʻavae.O le mafiafia o le palapala e 20-25 cm;
  2. O le isi laina o se laʻau o lala vevela ma mutia matutu. O nei laulau e lua o loʻo faia ai se aluga o le a faʻavaivai mo le 2-3 tausaga;
  3. Ina ia faʻavaveina le pala o papaʻaga muamua, lafo laʻau i se fasi manifinifi o mutia lanumeamata;
  4. O le isi laugatasi o lau o lau lauʻeleʻele. I le taimi lenei, o le moega ua toeitiiti atoa le afa;
  5. I le pito i luga o nei palapala, e mafai ona e faataapeapeina se vaega manifinifi o le eleele ma faʻalauiloa se sauniuniga o loʻo i ai microorganisms e faʻafefe ai le organics i se auala eletise, mo se faataitaiga, "Vostok M-1" poʻo le "Susulu 3";
  6. Ona toe taoto ai lea o le lanu meamata;
  7. O le vaega mulimuli mulimuli o laʻau malogo;
  8. O nei mea uma ua tumu i le eleele, 7-10 cm le mafiafia, o le a totoina ai laau;
  9. Afai o le mea o loʻo faʻasalalau ua lava le vaigogo, faʻafefete le vai.
E taua! Afai e te le o mautinoa o le pito i luga o le eleele e lava lea mo le atinaʻe o aʻa o fatu laau, aʻo faʻapipiʻi ia mea e fai ai moega mafanafana, faia ni pu mo ni fatu, pe a ma le 50 cm i le tasi. O le pito i lalo o le pu e tatau ona i le maualuga o le lau lauʻeleʻele.

Suavai suavai manogi

O se auala sili atu ona taugata, ae sili ona lelei e faia ai ni mafanafana mafana i ou lava lima. O paipa vai mai le vaomatua e fafagaina i paipa o loʻo tuʻuina i lalo o le kiona lava ia, toe foi mai ua maeʻa maeʻa. O le mea lea, e le na o le palapala e vevela i totonu o le kiona, ae o le ea foi.

E taua! Mo lenei faʻamoemoe e sili atu le faʻaaogaina o le kesi, le pamu ma paipa paipa.

Telefoni faaeletonika

Faatasi ai ma lenei metotia, o se eletise eletise faatasi ma le faʻamafanafana, o le faʻamafanafanaina e mafai ona faʻatonutonuina, o loʻo tuʻuina i lalo o le eleele i le maualuga e 40-50 cm.

Ua fetuunai le tino ina ia agi le eleele i le 25 ° C, e otometi lava ona tape. Mo le saʻo saʻo, e tatau foi ona faʻapipiʻi se telefoni.

Vaega o le totoina o fatu

O fualaau aina i auala mafanafana e totoina pe a ma le masina talu ai nai lo se fale gaosi masani, ma e tatau foi ile tausiga ma le fausiaina ia tutusa. O lenei moega e tusa ma le 3-4 tausaga, ma i totonu taʻitasi e fautuaina e totō nisi aganuu.

I le tausaga muamua talu ona faʻatulagaina sea moega, pe a tumu i le carbon dioxide ma meaʻai, e aoga le totoina o kukama ma fualaʻau.

Atonu o le ae fiafia i le faitau e uiga i le auala e filifili ai le polycarbonate mo lau kati.
I tausaga o loʻo mulimuli mai, pe a faʻaitiitia le taumafataga faalenatura, e tatau ona fesuiaʻi i kaʻau, tamato, pepa, ma kāloti, ma pe a oʻo ina faʻapalapalaina le eleele, e ola lelei lau laʻau ma peas.

I totonu o greenhouses faatasi ai ma le vevela o le afi i le gasologa o le taimi, o le sasaa lea o le eleele ma le faʻapalaina, ma e mafai ona latou faia le tele e te manaʻomia.

O se moega mafanafana e mautinoa lava o se fofo sili ona lelei mo nofoaga i itulagi ma le malulu. E tele filifiliga mo le faʻaogaina, e tumau pea na o le filifili po o le fea e fetaui ma oe.

E te iloa? "Crystal Palace" - fausiaina o le seneturi lona 14 i Lonetona (o se nofoaga na faia ai faafiafiaga ma faʻataʻitaʻiga a le tupu) - muamua na fuafuaina e pei o se fale laufanua tele.