Laʻau

Fatuga mo le totoina o se mutia: se filifiliga o ituaiga sili ona lelei mo lo tatou tau

E tupu i le tausiga lelei, o le vao e le o fiafia i lona tele, o nisi taimi e taufefe ai i le taumalulu ma manaʻomia ai le toe totoina vave. O nei mea uma o taunuuga o se faʻafefiloi o fualaʻau le talafeagai. A faʻatau, e masani ona tatou gauai atu i le faʻamatalaga mo le ituaiga o lanu o le paluga ua fuafuaina (taʻaloga, eleele, ma isi). O fualaau o loʻo faia ai le tuufaatasiga e itiiti le fiafia mo i matou, aemaise lava talu ai o latou igoa o le a fai si mea itiiti i le tagata faatau masani. Ae o lenei faʻamatalaga e sili atu le taua nai lo isi, ona o le tele o mea faʻafefiloi ua faʻaulu mai i totonu o lo tatou atunuu mai Europa. O iina o le tau e sili atu le leaga, ma o le filifiliga filifilia mo vao vao e le o se mea sili ona taua. Ae i lo tatou tau vevela, e masani lava ona saoloto le vao o Europa, aua e le aʻafia ai ni aʻafiaga o le malulu. Ina ia aloese mai na faafitauli, o le mutia mo le vao e tatau ona filifilia e tusa ai ma le tikeri o le fetuunaiga i le tau ma eleele o lau eria. Sei o tatou auiliili atili i auiliiliga.

O a mea e manaʻomia e tatau ona maua e se mutia lelei?

Soo se mutia teuteu mo le mutia e tatau ona faʻailoa, ona o le vao e leʻi faia mo le tausaga e tasi, ma o tautotogo uma e le talafeagai le luluina o le nofoaga i se auala fou. Mai meaola uma o loʻo i ai i le taimi nei, e sili atu ona fetuutuunai gaʻo i tulaga o le mutia. Ae le o mea uma, ae na oi latou e fetaui ma manaoga nei:

  1. Tetee i le maalili.
  2. O fafo teuteu fafo (fugalaau lanumeamata lanumeamata, faʻatasi ai ma le fugaina o vine, ma le tutusa o le faʻavaa, ma isi).
  3. Atiae se aʻa malosi e le pa'ū ona o se gaioiga, e mafai ona ola i luga o eleele faʻapitoa, ma isi.
  4. A maeʻa le moa, latou te vave fausia le ufiufi ma tali lelei i fugalaʻau.
  5. O le gafatia e toe totoina fua, aua o le fesoasoani a fatu i luga o le mutia e le mafai ona e gaosia.

O mutia sili ona fetaui lelei i le tau Rusia

Afai tatou te suʻesuʻeina uma laau totō o loʻo faʻatulagaina i mea faʻafefiloi e tusa ai ma le lisi o lisi e lima, o lona uiga o le ituaiga atoa o loʻo i ai o le a na o le tolu ituaiga o le mutia mo le vao lea e fetaui ma tulaga o le tau Rusia. O le mimiti vevela, lanu mumu ma lanu moana. O i latou uma o loʻo aofia ai i le vaega o pati poto-rhizome ma e iai foi o latou meatotino faapena.

O nei laau toto e le fefefe i fesuiaiga o le vevela, aemaise lava i taimi o pulu i le amataga o le tautotogo po o le tautotogo. O latou aʻa e puipuia mai gutu malulu ma faia ai se suauu eleelea lea e tafe mai ai vao leaga e le talafeagai. I le 1 sq.m. E tusa ma le 30,000 tipu e atiina ae. Faʻasolo i luga o le mowing faifaipea, i ai le maualuga o le vevela o laau, o le mea lea, ma le tausiga lelei, o le vao e aoga e aunoa ma le toe totoina mo le tele o tausaga.

O le fesoalaʻau mumu e amata malie lemu, o lea i le tausaga muamua o le totoina o le mutia o le a foliga le pala, ae o le isi vaitau e tupu ai le meaola, e oʻo lava i le ufiufi

E le tatau ona faʻatau mai i luga o ona laufanua le mea e tatau ona faʻaaogaina, ona e faʻalemu lemuina le aʻa. E sili atu le ave o le paluga pe a fai o le mea taua lea

O le polevole mataʻutia e lauiloa e le gata mo le faigata o le taumalulu ma le le lelei, ae faʻapea foʻi ona o le lanu lanu meamata, lea e maua ai le laʻau se tamaoaiga mauoa

A e suʻesuʻeina le tuufaatasiga o mea faʻafefiloi i faleoloa, filifili mo oe lava ia e aofia ai le pasene pito i tele o nei fualaau faapitoa. O nisi taimi o igoa o vaega o loʻo tusia i luga o le afifiina i le Latina. Manatua pe faapefea e nei laau e tolu i le gagana Latina:

  • O le laupapa woodgrass ua filifilia e pei Agrostis tenuis;
  • Meadowgrass o le Poa pratensis;
  • Lefefe mumu e pei o Festuca rubra.

Isi vaega i mea faʻafefiloi

I le faaopoopo atu i le tolu cereals, o isi laau e talafeagai mo le siosiomaga o tatou latitudes e mafai foi ona maua i mea fefiloi. O i latou uma lava o le a malosi le tetee atu i le sola ma le le faʻaleagaina e tausia. Ae ei ai nisi le lelei e le mafai ai ona mafaufau i nei laau afu sili ona lelei mo le mutia. Ma afai e te mauaina o latou igoa i le tuufaatasiga o le paluga, ona manatua lea e le tatau ona avea ma vaega autū, ae mafai ona faʻaaoga e fai ma faʻaopoopoga.

Matou te lisiina ituaiga o laau e masani ona faʻaaogaina i paluga mo le mutia:

  • Polevosnaya fana. O le sili ona lelei o le tuputupu ae vave. Minus - tuʻuina mai aʻa e taamilo i fafo ma se lanu malamalama e faasaga i se lanu lanumeamata lanumeamata. Mai lenei mea, o le vao e mauaina se lanu eseese. O lenei uiga e le talafeagai i le mutia o le eleele, e ui lava e le taua tele le nofoaga o faafiafiaga.
  • Isi ituaiga o mea lanumoana. I le faʻaopoopoga i le togavao, lea na matou faamatalaina muamua, i le fefiloi o loʻo i ai ni mea lanu vaʻavaʻa, masani ma faʻafefiloi ituaiga lanu moana. O loʻo faʻaalia i le maualalo o le tumau, o lona uiga A maeʻa le 5-7 tausaga latou te manaʻomia le gaogao, ma o mea teuteu e sili ona maualalo (o laumei o le mutia e mamafa tele ma o se lanu vaivai).

O le lanu lanu meamata o laulaau taamilosaga o le pana o le bentgrass e feteenai ma le lanu o le mutia laʻau matua, o le mea lea e le fetaui le gaʻo mo le mutia vao

Lauvaʻau faʻatasi ma meatotino patino

O loʻo i ai ituaiga o vao mutia mo le mutia, lea e faʻafetaui i tulaga faʻatupulaia. E le mafai ona taʻua i le lautele, ae fautuaina e totoina faapitoa mo nisi o nofoaga i luga o le saite.

O lea u lanu moana lanu moana maualuga le mafai ona tupu i se paolo malu. I.e. lalo o togalaau ma i nofoaga lata ane fale e seasea ona sau i totonu, o lenei laau o le a laveaiina ai le mutia mai mea lamolemole ma le ufiufi pale. O le mea moni, e tatau ona e manatu e le mafai e le lanumoana lanumoana ona fausia se aʻa malosi, o le mea lea e le taliaina ai le gaoioi ma le moa pinepine.

Bluegrass Swamp o le a faʻasaoina le tulaga i luga o laʻau ma le maualuga o le suavai, pe a leai se vaivai. E fai ai se lanu meamata lanu meamata ma atiina ae aʻa malolosi, ae e le umi le umi ma e manaʻomia ai le luluina soo. E mafai ona tuʻufaʻatasia i le paʻepaʻe paʻepaʻe, lea e tupu lelei foi i luga o le palapala susu. Ae o ona mea teuteu e sili atu le maualalo nai lo le lanu moana, ma lona vaeluaga pe tusa ma le 8 tausaga.

Mo le mutia eleele, lea e le fuafuaina e savali ai, e mafai ona e faʻaaogaina dogwood fanua. O se tasi lea o laau e sili ona lelei i fafo, aua o loʻo i ai se lanu emerald ma le lalelei, o laumei mūmū o le mutia. O lea ituaiga laʻau e taua foi o le "vevelvet", aua mai se mamao e foliga mai o se ie taugata. Ae faatasi ai ma mea uma e lelei i fafo, o le laau e sili ona mataga. E ola pe a ma le 5 tausaga, ei ai ona aʻa vaivai, e faʻagesegese lemu ma e matua le mafai ona puipuia i le solia.

Afai e taua ia te oe o le mutia foliga matagofie i le masina pe lua, ona filifili lea o se paluga o loʻo i ai laʻau felelei. O le vave lea o le cereal o le a tapunia ona aʻa i le 2 masina. E mafai ona faʻaaogaina i lona mamanu mamanu mo se vao vao le tumau, lea e fuafua e tupu i se nofoaga e tasi mo le 4 tausaga, aua o le cereal e le o toe umi. E le gata i lea, o le vao e fesoaʻi ai e vaivai aʻa, e fefefe e solipala. Ae i le tuufaatasiga o le paluga, o lenei cereal e mafai ona aoga tele e avea o se faaopoopoga i le mutia tele. Mo se faʻataʻitaʻiga, e faʻalosolo lemu le laʻau, ma e oʻo lava ina oʻo atu i le malosi atoa, o le a le mafai e avanoa vavalalata ona faʻataʻatia lelei laʻau o laufanua.

O le vao laveaʻi o le a laveaʻiina ai ē e ona pe a faʻanatinati e teuteuina le laʻau, aua a maeʻa le 2 masina, o le lau o le mutia o loʻo avea ma kapeta mafiafia

O lau vao o le a matua vaivai i le amataga o le taumafanafana, ae ui i lea, o sina mea itiiti lava. O le vao e felafoaʻi e tele ona laʻau ma se lanu malamalama, lea o le a ese le eseesega i le pito i lalo o lanu lanumoana lanumoana lanumeamata. O le tausaga e sosoo ai, pe a vave ona tupu le mutia, o le a na o le tosoina o lenei cereal ma suitulaga.

Ma e mafai foi ona e ola i se laʻau e le lelei mai lau mai Irish, faitau e uiga i ai: //diz-cafe.com/rastenija/mshanka-shilovidnaya.html

Laʻau e le talafeagai mo le tau Rusia

I le tuufaatasiga o Europa o loʻo i ai fualaau e tatau ona aloese mai ai pe a totoina i luga o le mutia, aua ua fuafuaina mo se tau malulu. Mo se faʻataʻitaʻiga, falanialia ryegrass O loʻo i ai se tuputupu aʻe lelei, teuteu ma se ufiufi, ae a mavae le taumalulu muamua, o lau lanu e iloa lelei lava "ua se ese", e ui lava i Europa, o lanu ua manuia le lanu meamata mo le tusa ma le 8 tausaga.

Perennial ryegrass (vao) e mafai ona faateia i le tausaga muamua talu ona totoina. O le taumalulu malosi e sili atu lona mana

E masani ona maua o se vaega faaopoopo o le paluga, lanumoana taʻitasi. O lona uiga e le lelei i le tuua ma le tuputupu ae vave. Ae o lenei cereal e totoina e fatu, ina ia tumau pea le mowing i le tausaga e sosoo ai, o le a le mafai ona ia tuuina atu ni fanau ma o le a faasaolotoina le eleele mo le totoina o vao.

O le isi au uo teine ​​e toʻalua - Sosa Saldy pike ma mamoe - E lelei tele mo mea uma, sei vagana ai le mea e tasi: latou te faia mea e teu i luga o le taimi, ma o le a faasolosolo lava ona liu lau vao i se fanua o mauga lanumeamata.

Latina Latini

Ina ia faafaigofie ia te oe ona e faimalaga ao faitau ia tuufaatasiga o mea e gaosia ai vao ma ia malamalama lelei i le ituaiga ituaiga mutia o loo faia e le tagata lanu, ua matou aoina igoa o laau o loo faamatalaina i le tusiga i le Latina. Manatua i latou ma vaʻavaʻai i afifi: