Totogi

O vaega uma o mamoe a Romanov ma fautuaga mo le faʻaleleia manuia

Mo tagata Slavic uma, o le ituaiga o aano o manu o puaa, e ui lava oo tatou tamamatua sa matua galulue malosi i le tausiga o mamoe. O le fiafia i le aiga, o nei meaola e le tele ona o aano o manu, ae mai lo latou lalelei matagofie, lalelei ma mafanafana.

E le gata i lea, i le taimi ua tuanaʻi, o paʻu o paʻu sa sili ona taua, e mafai ona mafanafana e tusa lava pe sili atu ona malulu. E ui lava i le lalolagi faʻaonapo nei o nei mea uma e matua ese lava lona taua, ae e tele lava le tele o lafumanu e mananao e tausia ma fafaga mamoe.. Lalo o le a matou masani lelei ia oe i se tasi o ituaiga e sili ona lauiloa o nei meaola, lea e taʻua o Romaanovskaya.

O a uiga ma uiga tulaga ese o sui o le fanau a Romanov?

O le ituaiga na faʻaalia mai ma le fesoasoani o le filifiliga, ae ui i lea, e le ona o taumafaiga a saienitisi faapitoa ua aʻoaʻoina, ae i le faagasologa o le tausiga umi o tagata taitoatasi o mamoe e tagata masani masani. O le au faifaatoaga ma le poto masani o lafumanu i latou na faʻatautaia lenei tomai e le tele o augatupulaga na latou iloa ina ia faʻaleleia le faatinoga o mamoe, e tatau ona vavalalata le sili ona tele ma sili ona soifua maloloina i latou lava. O le mea moni, o lenei mataupu faavae o loʻo taoto i le fausiaina o se ituaiga fou, lea e lauiloa pea e le gata mo ona uiga o manu, ae faʻapea foi mo lona laulu lelei.

O le mauaina o le faʻatuatuaina o tagata masani masani o se mea faigata, ae o le mauaina mai i tagata tomai faʻapitoa e le o se mea faigofie. Ae o le fanau a Romanov o mamoe na faamanuiaina ona e tele naua mea aoga:

O tagata taʻitoʻatasi o lenei ituaiga o sui ia o le lautele o le itu o le gaosia. E taua tele i le tagata faʻatau mea uma ma le paʻu mamoe. Ma le mea uma, o Romanov mamoe aano o manufasi e le gata na lelei ma manogi, ae na manatu foi e sili ona aoga (i le mataupu faavae, o le mamoe e masani ona taʻua o le mea e sili ona mama ma meaʻai, o le mea lea e taumafaina ai e tagata Mamona). Ae o le mamalu o mamoe mamoe e le gata o se lanu matagofie, ae o le paʻu foi o le fulufulu lava ia, lea e sili ona lelei lona faaleleia.

Maualuga maualuga o mamoe i le tele o tulaga eseese o le tau ma mea e aofia ai. O lenei ituaiga ua manatu o le sui o le itulagi i Matu o Rusia, ae e fetaui lelei mo le faatupulaia i le ogatotonu o le lotoifale.

O le le mautonu o manu, o lo latou gafatia e 'ai meaai faigofie ma maua ai le mamafa e taua tele. Faʻamataʻu tele i le faapalepale o le vevela. E le gata i lea, savavali i fafo i le taumalulu e lelei tele mo le soifua maloloina o manu ma a latou gaioiga.

O le ituaiga e matua mafai lava ona taʻalo tutoatasi. E le gata i lea, o lenei faagasologa e mafai foi ona taua o le malosi, talu ai o le tele o masiofo ua i ai le gafatia e fanauina fanau faalua i le tausaga. O foliga vaaia o feusuaiga i totonu o le mamoe Romanov e le faalagolago i le taimi atoa ma o mamoe e sili ona fiafia, talu ai ona faatoa mafai ona fai muamua faʻasagaga ao leʻi oʻo i le 1 tausaga. Ma le isi, e lua i le lima tamaʻi mamoe e mafai ona fananau i le taimi.

E mafai ona faigofie ona taofiofi ma fafaga faatasi le lafu atoa, ae sili ona lelei le tausia na o le tasi le tama i le lafu e tasi, talu ai e mafai ona latou tauva malosi ma le tasi. O le tele o taimi, e faʻatagaina mamoe mo aano o manufasi ao laiti, o nisi foi taimi i le fale susu.

E i ai le faaletonu o le ituaiga ma o le a?

O le le lelei o mamoe a Romanovs e mafai ona na o le mea moni e le o ni tagata aoga e mafai ona maua i nisi taimi i latou. Aemaise lava e tupu lenei mea, pe a oʻo i se taimi umi, o sui o le tasi ituaiga e fefaʻasoaaʻi ma isi. E faapena foi o le tele o mamoe e le o taimi uma latou te faia ai se tulaga lelei, talu ai o nei mea e fai ma mea e matua vaivai ma o se taunuuga e matua vaivai lava, e manaomia ai tausiga, tamai mamoe.

O uiga faapitoa o mamoe Romanov e iloagofie ai mai isi ituaiga

O se tasi o uiga sili ona taua o soo se ituaiga o mamoe o le lanu o latou fulufulu mamoe. O tamaʻi mamoe Romanov e masani lava ona fanau mai uliuli, e ui i luga o le ulu o lima ma le pito o le siʻu e tatau ona i ai ni lanu paʻepaʻe. O lenei lanu e faia e le paʻu uliuli, lea pe a ma le 1 masina amata ona sili atu i luga o le paʻepaʻe paʻepaʻe, ma mafua ai ona lauulu le tamai mamoe. O le a faasolosolo lava ina mama ma i le 5 tausaga le matua o le lanu o latou fulufulu e le mafai ona taʻua o le lanu enaena, aua e toetoe lava o le malamalama.

Naʻo le uiga ese lava o le mumu po o le faʻamalama o le fulufulu mamoe, lea o le sui o le ituaiga ua umi se taimi. Ae e ala i le matua, o le fulufulu mamoe o Romanov mamoe ua amata ona sinasina, ua i ai se uiga o le lanu.

O se vaega sili ona taua o sui o lenei ituaiga, o le ogatotonu o lea ituaiga e tolu ituaiga. E ese i latou i le tino o le tino e fausia - malolosi, vevela poʻo le faʻamalosi. E mafai ona fuafua pe o le a le ituaiga o tagata taitoatasi e mafai ona tusa ai ma uiga o fafo ma uiga o le paʻu ma le fulufulu mamoe. Ma afai o sea ituaiga galuega atonu e foliga mai e faigata tele mo se tagata lautele, o le tasi le tilotilo i se manu o le a lava mo se leoleo mamoe tomai. Aemaise lava, o le taulai atu i luga o ia tulaga faataatia:

O mamoe ma se ituaiga malosi o ponaivi e eseese i le sili atu le lelei o fua faatatau o fuainumera e pei o le le tele o tamaitai ma le gafatia o tagata taitoatasi. O foliga mai fafo o lenei ituaiga ua atiaeina ai vaega uma o le tino, o se faamaoniga o le lelei o le manu. O ia ituaiga o tagata e faʻaalia i le lautele o aʻu ma se pusa loloto, lea e iai foi se fusi tele.

O le pito i tua o latou, taʻitasi, malosi, ae o le paʻu, e ui lava e pala, ae tino manifinifi ma e mafai ona ola. Ae o le fulufulu mamoe, i totonu o tagata taʻitasi o loʻo i ai ni ituaiga o ponaivi, e masani lava ona mafiafia ma felafolafoaʻi, o le faailoga autu lea o le lelei. pe a faʻaaogaina se mamoe paʻu mamoe a Romanov mamoe, o le a lanu enaena, ona o le fua o le sili atu le lanu i le paʻepaʻe paepae ua i ai se faailoga e pei o 1:4-1:10: O le uumi o le vaimini e mafai ona oʻo i le 2-3.5 centimita, ma le lalo - 5-6. O se mamoe matua o lenei ituaiga o loʻo faamatalaina e le mane uliuli.

O sui o le ituaiga tele o Romanov mamoe ei ai ponaivi sili atu ona mamafa, ma o le fulufulu mamoe e sili atu ona eleelea ma e aofia ai le vevesi. E le pei o le ituaiga muamua, o latou alofilima e sili atu ona mafiafia ma e masani lava i le uumi e sili mamao atu i lalo. Ole fua faʻatatau o le ponaivi ma le fulu ole 1: 4. O le fulufulu mamoe e aofia ai le tele o le tele o fesuiaiga o filo, lea, pe a faʻapipiʻi, e faʻapogisa, toetoe lava uliuli. Ma i se tulaga lautele, o le lanu o mamoe o se ituaiga oona e paʻuuli uliuli. E le gata i lea, o manu e faʻamaʻaina e se manua tele ma le vevesi.

O le manai o le uiga foi lea o mamoe, na o latou pine e sili atu nai lo le lalo, aemaise i tua ma itu. E taua le taulaʻi atu i mea taua o le paʻu o se ituaiga o mamoe: e sili atu le pupuʻu, e vaivai ma e le o se mea e ola ai, e le tali lelei. E ui o le ituaiga faʻamatalaga o le Romanov mamoe e taatele, o la latou paʻu mamoe e le taua tele ona e sili atu le mamafa, mamafa ma e le o se mea matagofie.

Romanov mamoe o le ituaiga malulu e tele naua le tele o le tauau i lalo o la latou lisi, o le sili atu i luga o le fale o le 11: 1. E le gata i lea, o le manuala e matua manifinifi lava i lona fausaga, o le mea la lea o le lafu mamoe ua tatala i lenei ituaiga meaola ua i ai se lanu malamalama. Talu ai e itiiti lava le lagolagosua o lauulu i totonu o le rune, e pauu i lalo le mea vaivai, e faʻaititia ai le lelei o mamoe. Mo lenei mafuaʻaga, o nei meaola e le faʻaogaina mo le fausiaina, ona e itiiti lava le fulufulu mamoe, ma mo le mauaina o aano o manu e sili atu ona aoga e faʻaigoaina ai isi mamoe.

E taua le matauina o lenei ituaiga o agavaivai e taua foi i lalo o le pito i lalo o le eleele ma se maamaa mago ma se paʻu paʻu laitiiti. E vaapiapi foi o latou pito, faatasi ai ma le vavalalata i tua o tauau, o vae e vavalalata le tasi i le isi. O le ulu o nei meaola ei ai lona umi ma le vaapiapi. Peitai, o le tele o taui o mamoe a Romanov o le agamalu e taua o le faaitiitia o le gaosiga o oloa (i totonu o fulufulu mamoe ma aano o manu) ma le le lelei o le gafatia o tama fou faatoa fananau mai ma tagata matutua.

E maeu le maualuga o le gaosia o le ituaiga pe a fafaga i le fale

I le tautala e uiga i le gaosiga, o le mea muamua o le a tatou gauai atu i le mamafa o Romanov mamoe ma le tele o aano o manufasi na gaosia. O le tele lava i le tetele ma le mamafa i le mamafa o mamoe, iniseti, o le mamafa e masani lava ona oʻo atu i le 75 kilokalama. E laʻititi laʻititi laʻititi - mai le 50 i le 55 kilokalama. Ae o le a le tele o le mamafa o tamaʻi mamoe i le fananau mai o le a faalagolago tonu lava i la latou numera i le tasi laulau. I le averesi, e mafai ona pei o lenei:

  • I le fanau mai, tasi le mamoe, o lona mamafa mamafa e tutusa ma le 3.7 kilokalama.
  • O le mamafa o mamoe e fananau i masaga e masani lava 2.9 kilokalama.
  • Triplets o Romanov mamoe e masani ona fanau mai ma se mamafa o le 2.5 kilokalama.
  • I le fananau mai, o le a vave ona sili atu le mamafa o tamaʻi mamoe e fa e masani ona le sili atu i le ata o le 2.3 kilokalama.

Ae, po o le a lava le mamafa o le tamai mamoe, pe a gaʻo le susu o le tina, e vave ona maua le mamafa. I le lona selau o aso o le soifuaga, e masani ona mamafa i le va o le 16 (faʻatasi ai ma le tele o laufanua) ma le 25 (i totonu o le laumei) kilokalama. E oʻo lava i le faʻaaogaina o le gaʻo lelei, o le averesi o aso taitasi i le mamafa o le ola e masani lava o le 140-170 g. Ua uma i le 6-7 masina le mamafa o le baranchiki e tusa ma le 35 kilokalama.

O le mea lea, faatasi ai ma se mamafa tele o se manu, o lona gaosiga o aano o manufasi e tele foi. Romanov mamoe e lauiloa mo le lelei o le aano o manu, o le tofo ma le manogi e na o lenei ituaiga ituaiga. Pe a fasia mamoe i le 7 masina, o faailoga o lo latou gaosiga masani e masani ona oʻo atu:

  • O le ola mamafa i lenei tausaga e tusa ma le 40 kilokalama.
  • O le tele o le tino maliu i fafo o le 18.4 kilokalama.
  • O le tino o le tasi ink i le averesi e mamafa le 11 kilokalama.
  • O ponaivi uma o le manu e i ai le aofaiga e 3.7 kilokalama.
.

E pei o le fulufulu mamoe o le Roma Romanov, o loʻo i ai le pito sili ona lelei mo le toʻatele o sui. Muamua lava, o loʻo i ai se fuataga saʻo lelei o le numera o le la ma lalo - 1: 4-1: 10. O lenei uiga e faʻaaogaina foi i le fafagaina o manu.

O faʻataʻitaʻiga o faifaatoaga e fautuaina le filifilia o na tagata taʻitoʻatasi lea o le 1: 7, lea e maua ai le paʻu o le paʻu o le lanu ma le maualuga o uiga matagofie. E tatau foi ona maitauina e faapea, mo le faʻamatalaga faʻamatalaina e matua le talafeagai le paolo o le paʻu o le fulufulu mamoe.

Ae ui i lea, e tusa lava po o le a le lelei o mamoe i totonu o Romanov mamoe, e taua le matauina o mea nei tulafono o lona lauulu lauulu ma faʻaaoga atili:

E tatau ona filifilia le tamaʻi mamoe mo lavalava ona o le le lava o se aofaiga tele o le fulufulu, pe a fai o le a gagau ma pipii faʻatasi.

O se mea puupuu lava (e oo i le 6 simita) e masani lava e le o lumanaʻi ma e vevela. O le mea lea, o mamoe ua faʻamaluluina e sili atu ona vaeluaina.

O le uʻamea ma le tele o puipui puipui e leai ni uiga maualuga o le vevela, mamafa i le mamafa.

O le fulufulu mamoe, na vavae ese mai mamoe laiti, i le matua o le 5-6 masina, e matua talisapaia lava. O ia ituaiga suauu e iai lona lava igoa - Petrovskaya. O le mea moni e faapea, o le pau i totonu o sea paʻu mamoe e le na o se umi umi, ae faʻapea foi le vaʻaiga talafeagai, mea siliva. O le i ai o manu o lenei tausaga e sili atu ona faʻaogafiti.

O le mea lautele, e fautuaina Roma Romanov ia tipiina faatolu i le tausaga. O le aofaʻi o le fulufulu mamoe e mafai ona maua mai ia i latou, o le a faalagolago tele lava i le itupa ma tausaga o manu. I le taʻitasi i le tausaga mai le tasi manu e mafai ona e maua mai le 1.1 i le 1.3 kilokalama o le rune. O le aofaiga o le paʻu mama i le mea e alu ese ai e masani lava mai i le 65 i le 80%.

Le taua o le tuʻuina atu o le tausiga mo Romanov mamoe: tulafono mo le fausiaina ma le tausia o manu i le fale

I le tausiga maeʻaeʻa, e le manaʻomia ni mamoe a Romanov. E matua faigofie lava ona fausiaina i latou, o le okuku e tupu tele lava ma e faigofie tele mo mamoe. O le fuga e tupu i le toeitiiti atoa le 100% o mataupu. O tamaʻi mamoe e fananau i le soifua maloloina, e ui lava e le o taimi uma e malosi (aemaise lava i le tele o meaʻai). E matua faigata lava ona faʻafetaui ia meaola, o lea e tele lava ina latou tausia.

O le mea moni, o se laumei e mafai ona fafagaina fatu ma lana lava susu o le sili atu ma le 4 tamaʻi mamoe, ae afai e tele naua, e le lava le susu mo tagata uma. Peitai, o pepe faatoa fananau mai e mafai ona inu e tusa lava po o le susu o le povi e aunoa ma ni faafitauli, ae peitai, e le taua tele ia i latou e pei o susu susu.

O le isi itu taua o le tausiga o le fausiaina lea o se fale o le tele manaomia. A uma, o mamoe o manu feʻaveaʻi tele lava, ma i luga o le mafanafana o vaomatua latou te malaga mamao i le aso. O le mea lea, i le taumalulu latou te manaʻomia le tele o avanoa mo feoaiga, aemaise lava pe a tele le lafu. I le faʻaopoopoga i avanoa, o le a manaʻomia foʻi e manu mea e faʻaaogaina ai otaota ma mea inu, o le numera e tatau ona fuafua e tusa ai ma le numera o tagata taʻitoʻatasi. Aua nei galo e uiga i le otaota, lea e mafai ona avea ma vaomago po o vaomago.

Vaega o le taumafa o mamoe i taimi eseese o le tausaga

E taua tele le iloa o le fafaga o Romanov mamoe e faalagolago tele i le taimi o le tausaga. A uma, i le taumalulu e masani lava ona teu i totonu o se fale, ma tuʻu ai latou e malaga mo ni auala pupuu. I le taumafanafana, latou te saoloto i le taumafa toetoe lava o le aso atoa, o nisi taimi e faʻaalu ai le po i lalo o le lagi avanoa poʻo faʻamaʻi faapitoa. Mafaufau i foliga o vaitaimi taʻitasi.

I le tau mafanafana, o loʻo tausia mamoe i le vao. Ae ui i lea, e fautuaina e le au faifaatoaga le felauaiga o manu e fafagaina lemu lemu, tuu le vaovao ma concentrates mo le 1-2 vaiaso. Lafumanu faʻamalosi mo i latou e sili ona totoina i fatu o le cereal poʻo le totuminous plants. E mafai e manu ona fafaga ia i latou mai le amataga o le tautotogo i le kulimi. E taua le aua le galo e uiga i le susu, lea e tatau ona tuliesea mamoe i le taeao ma le afiafi. E sili ona lelei le inu o nei mamoe pe lelei vai.

Nofoaga leaga o loʻo i ai le lolovaia, masetaina po o vao vao. I le vevela o le tau, e le mafai ona tausia mamoe i le avanoa, aua e le lelei le taliaina e le maualuga o le vevela. E sili atu le ave i latou i nofoaga malulu poo lalo ole fale.

I le taimi o le tau, o hay o le oloa autu lea o meaʻai a le mamoe. E ese mai ia te ia, e mafai ona fafagaina nei meaola e pei o vaovao, afu ma fafaga lala. E ui i lea, e taua tele le tuʻuina atu ia i latou o le mafiafia o fualaau, o silasila ma fugalaʻau eseese. E tuʻuina atu manu i se mea ua nutimomoia ma e naʻo le fafaga, a leai o le a solia i lalo o latou vae. E le gata i lea, e taua tele le fafagaina o mamoe i meaʻai ma meaʻai. O le fanau a Romanov e le fautuaina e tuuina atu le fafaga mealy, ona o latou fulufulu ua afaina.