Ituaiga o Apple

Mea faʻatau ma meaʻai a Semerenko o aʻau olive, totō ma tausi

O keke manogi ma manogi o le ituaiga o Semerenko ua saunia mo le seleselega i le faaiuga o Setema. E toatele tagata e fiafia e fiafia i fualaau suamalie ma le suamalie o le apu-inu uaina, e ui o le amataga o le ituaiga o mea ola pea o se mealilo i aso nei. L.P. O Simirenko, o se faatupulaia o Iukureini, na muamua faamatalaina lenei ituaiga ma faaigoa i tua o lona tama.

O le igoa atoa o le ituaiga o le "Rennet Plato Simirenko," ae i le aluga o taimi na liua ai ma avea ma Semenka e lauiloa ma peleina le tele o togalaau.

O "Appel" Semerenko "e tulaga ese foi aua e le mafai ona vaaia i soʻo se faʻapitoa o le aganuu a Europa. O lenei ituaiga e tosina vave ai, fua maualuga ma fua maualuga.

Uiga o ituaiga apu "Semerenko"

Ina ia iloa le auala e iloa ai Semerenko apple o laau mai isi, e tatau ona e faamasani i se auiliiliga auiliili o lenei ituaiga. E tatau ona maitauina o uiga uma lava o Semerenko apple apple e sili atu nai lo le atoatoa.

O ia laau e umi tele, ma o lo latou salalau lautele o le pale e foliga mai e pei o se ulo. O le paʻu o le lala ma lala o loʻo i ai le lanu uliuli, ma pe a oso i ave o le la, e liu lanumoana.

O laau a Apple e sao pe pipiʻi faʻapipipipuni o vaomalo lautele ma lentils e le masani ai mo le fesuiaiga o kesi i lala. O lala o loʻo ufiufi i lau laulauina ma se pito i luga o le pito i luga, latou te vaivai tele i le ogatotonu ma maua ai le lua itu poʻo le tasi le pito. O lanu lanumeamata lanulauaua e ufiufiina i lalo se moli ma faʻafefete i le maualuga o le 90 °.

I le vaitau o le vavao, o laau e ufiufi i fugalaau paʻepaʻe paʻepaʻe, ma o koluma oa latou pistils e leai se mea e le faia.

O le aoga sili o Semerenko o laau laʻau eseese e fua mai ai fua tetele ma se lanu lanu meamata ma foliga laititi. O le tele o taimi, o apu e seasea ona maua mai i se mea e tupu ai. O se mea iloga o le eseese o le faʻavaeina o mea taua e mafai ona oʻo atu i le 7 mm le lautele.

E taua! O i latou e pagatia i le maʻi paʻu poʻo le gastritis, e sili atu ona lelei le aloese mai le tagofia o apu manogi o le ituaiga "Semerenko", talu ai o le acid ascorbic o loʻo i ai i la latou tuufaatasiga e mafai ona faʻaosofia ai le faʻamaʻi. Afai e te manaʻo moni e 'ai se apu manogi, e sili atu ona lelei le taoina.
Faʻamaumauina e le Faatoaga o le fualaau aina "Semerenko" ei ai se mea manaia matagofie ma le paʻepaʻe paʻepaʻe. O la latou tuufaatasiga e aofia ai vitamini C, A, PP, E, H ma K, faapea foi ma le magnesium, potassium, calcium, phosphorus, iron and sodium.

O faamatalaga fiafia mo i latou oe mananao e leiloa le mamafa, o le kalori o mea e tasi o Semerenko apple e oʻo atu i le 85 Kcal, lea e sili atu le maualuga nai lo, mo se faataitaiga, o le caloric content of one apple of the Golden variety is 45 Kcal.

Faʻatauga ma meaʻai eseese

O i latou o le a amata ona tuputupu ae i lenei ituaiga e tatau lava ona latou faamasaniina i latou lava i mea lelei uma ma mea le lelei o Semerenko apple trees.

E te iloa? Apalai o le ituaiga o Semerenko, e le pei o latou aiga mumu, e le seasea ona mafua ai ni mea e afaina ai le tino, lea e mafai ai ei latou o loo mafatia i le faateleina o le tino mai o le tino, o tina ma tina tausimai i le lumanai, ma tamaiti ei lalo ifo o le tasi le tausaga.
Aʻoga aoga:

  • o le faapalepale lauʻeleʻele o laau e mautinoa ai le maua lelei o le gaosiga e tusa lava pe leai se vai inu i le taumafanafana taumafanafana;
  • maualuga galuega;
  • muamua le ulu atu i fualaau aina;
  • fua maualuga;
  • matagi malolosi o laau;
  • o le avanoa e teuina umi ai fua.

Tulaga le lelei:

  • laau e le talia toleniga maualalo i tulaga le lelei;
  • maualalo le tetee atu i le paʻu ma le paʻu paʻu;
  • o loʻo i ai se pale paleni, e manaʻomia le teuteuina o le faʻatulagaga.

Faʻasalaina o le apu i se vasega "Semerenko"

O laau o le ituaiga Semerenko e fua mai i latou lava, ma o lea e manaomia ai le latalata vavalalata i le eletise. O le mea pito sili ona talafeagai mo nei faʻamoemoe o ituaiga apple ia "Idared", "Memory Sergeyev", "Korey", "Kuban Spur" ma "Golden Delicious". I nisi o tulaga, e mafai foi ona faʻaaogaina e le Semerenko apple trees, ae na o le 11% o le ovary atoa o le a fausia.

Vaega o le totoina o laau laiti o le apu "Semerenko"

O le tele o faifaatoaga amateur latou te talitonu sese o le apu o se laau e le taua, ma o lea e mafai ona faia e aunoa ma se tausiga. Ae ui i lea, e ui lava i le leai o se uiga mataga, mo le fuaina masani ma le mausali, o ituaiga apu a le "Semerenko" e manaomia ai le totoina ma le tausiga lelei.

O le mea autu o le eseese o le lua mo le totoina o fatu ua saunia muamua, lea e faamautinoa ai le lelei o le palapala ile oxygen. Ina ia totoina se apu o le ae manaomia e eli ai se pu pe a ma le 90 inisi le loloto ma 100 centimita le lautele. Afai o le nofoaga e puleaina e le eleele leaga, e tatau ona faateleina le loloto o le lua ina ia mafai ona faatumulia i eleele lelei.

O le fatuina o le Apple "Semerenko" e matua maaleale, ma o le mea lea, a maeʻa le faatauina mai e le tatau ona teuina mea e totoina ai mo se taimi umi, ae sili atu ona lelei le totō vave o totogo ile eleele. I tulaga tulaga ese, e mafai ona e uuina ia laau mo le tele o aso i le pito i lalo poo totonu o le popo. I le teuina o le siama i le prikop, e tuʻuina i vavae i le maualuga o le 45 ° ma faʻafefeteina ile palapala i sina mea itiiti.

O afea e lelei ai le toto

O le totoina o le apu o le apu o le ituaiga Semerenko e faalua i le tausaga: i le tautoulu i le maeʻa o le tautoulu ma le tautotogo, ae le o toe totogo mai le totogo. Pe a filifilia seedlings, e tatau ona tuʻuina atu i ni laau e leai ni laʻau e leai ni faʻamaʻi pipisi ma o loʻo i ai se aʻa maloloina.

O fea e sili atu ona toto ai

Afai e te fuafua e totō Semerenko apple i luga o lau togafiti, ona e manaʻomia lea ona e sauni sauniuni lua ao le i amataina. O le mealilo atoa lava o le lua mo vaomatua o lenei ituaiga ua saunia mo le 6, pe sili atu foi i le 12 masina, ma o nofoaga malamalama lelei ua filifilia mo lo latou foafoaga.

E taua tele foi le le palapalaina i le eria e le mafai ona suʻeina ma e le faʻamaina e le eleele. Afai o le eleele eleele e latalata i luga o le nofoaga i le totoga o le nofoaga, ona tatau ai lea ona faapalapala lelei le alavai.

Faʻasologa o le faʻaleleia o auala

O le totoina o le laau o le Semerenko eseese o se mea faigofie, ma o mea o loʻo mulimuli mai o le a fesoasoani i tagata fou e taulima lelei lenei galuega. laasaga i lea laasaga taʻitasi:

  • matou te saunia muamua se lua o le 1 po o le 1.5 mita le lautele ma a itiiti ifo i le 90 inisi le loloto;
  • matou te faatulagaina se mauga o le alavai i le ogatotonu o le lua, e aofia ai piliki malepe po o otaota;
  • salu mo le 24 itula aʻa o le aʻa i totonu o le vai;
  • I le taimi lava lea ao le i alu ese atu, matou te tosoina i latou i le failauga, lea o le a faʻaleleia ai lo la faʻafesoʻotaʻi ma le eleele;
  • tatou te faavaeina le aʻa o le tipiina o le mauga ma lulu ai i le eleele;
  • i le uafu, o le eleele e tatau ona faʻatulagaina ma o se liʻo mai ai, lea o le a le mafai ai ona faʻafefe le vai i le taimi o le timu;
  • pe a uma ona totōina le laau ua lelei ona faasūsūina, lea o le a fesoasoani i se aʻafiaga sili atu ma vave o le totoina o fatu;
  • E faʻamalosia le faia o le mulching o le lio i le paʻu, lea o le a faʻaitiitia ai le malosi o le faʻasao o le susu.
O le faia o nei laasaga faigofie o le a fesoasoani ia te oe e maua ai le ola maloloina ma le malosi o laau o le a faateia ai oe i le fua tele.

Vaega o le tausiga o apu o ituaiga "Semerenko"

Ua iloa lelei e le au fai togalaau e mafai ona latou maua ni fua lelei ae na o le tausia ma le lelei o laau.

A uma ona e totoina laau toto, e tatau ona aofia i le tausiga o laau Gaoioiga nei:

  • fafaga masani;
  • faasolosolo suavai;
  • teuteuina ma le faapaleina o pale;
  • saunia mo le taumalulu.
E te iloa? Ona o le mea moni e leai ni aulacyanini a Semerenko, e fautuaina e fomaʻi ia faʻaumatia a latou meaʻai e i latou o loʻo mafatia i se maʻi faʻafitauli.
I le tulaga lautele, o le tausiga o Semerenko apple trees e le ese mai le tausiga o isi apu apu.

Auala e fai ai le faʻasuina

A faʻamamaina Semerenko apple trees, e tasi le tulafono faigofie e matauina: o le a le matua o le laau, pe fia pepa vai e tatau ona maua. E tutusa le taua i le taimi o le faʻamamaina e sasaa ai le vai i lalo ifo o le ogalaau, ae i le pusa o le pale.

O laau o lenei vasega e mafai ona faia faatolu taimi e fafaga ai:

  • o le taimi muamua lea e faʻafeinu ai le apu i le amataga o le taumafanafana
  • le lona lua - ia Iuni poʻo Iulai, ao faʻatumu le fua;
  • le lona tolu - aʻo lumanaʻi muamua tioata.

O afea ma pe faapefea ona fafaga

I le tausaga muamua o le olaga, e le manaʻomia e Semerenko saplings le fafagaina atili. A o faagasolo lenei vaitau, e sili atu le atamai le tuʻuina atu o malosiaga i le veleina, podpushivanie ma le faʻafeinuina o meaʻai, lea o le a fesoasoani i le vave faʻasolosolo aʻa.

Ae o laau e oʻo i le lua pe tolu tausaga e manaʻomia ona fafagaina.

I le tautotogo, e faʻaaogaina ai le faʻamalosi o le taele e faʻaleleia ai le tuputupu ae o laau, ma mo apu i le vaitaimi lenei, e sili atu ona lelei, aua o le a latou saofagā i le faʻatupulaia malosi o le lanu meamata ma le tele o le faʻaleleia o fua.

E taua! O le tolu muamua tausaga talu ona totoina le fugalaau tipi e ave i le loloto o le 15 senitimita, o le isi taimi e fafagaina ai e faia i le loloto e tusa ma le 45 inisi le mamao i se mamao o le itiiti ifo ma le 1.5 mita mai le ogalaau.
I le taimi o le tautoulu, e fautuaina e faʻamalieina apu i le fagu ma le fugalaʻau eletise, aua latou te tuʻuina atu i le laau le malosi mo le taumalulu. Po o le a lava le suauʻu e te filifilia e fafagaina aʻau aʻau, e taua tele le mulimuli i le metotia pe ae faia ia mea, ma aloese ai mai le mumu faʻamalosi i totonu o le laau.

O le a le taimi ma le auala e faia ai le teuteuina

O le faʻamalosiina o le apple "Semerenko" - o se togafiti taua lea, o le ki lea i le agalelei o le faia o laau.

E taua! Pe a faʻapipiʻi ituaiga a le Apple Semerenko, e tatau ona matua faʻaeteete ma aloese mai le faʻaaogaina o lala o loʻo i ai ni fualaau aina, aua o lenei mea e faʻaitiitia ai le fua o le laau.
O le teuteuga o le taumafanafana e faʻaleleia le vave o le fua o fualaau aina, faʻamaʻitia le ono mafai ona maua ai meaʻai faʻamaʻi ma faʻateleina le toe faʻaleleia o laau.

I le taimi e teuteu ai, o maʻi uma, mago, ma palealii e mafua ai le vevela tele o le palealii ua aveeseina mai le laau, ona o le susulu o la o le la e oo lava i fua o loo i luga o lala laititi.

Aua e te faatalale i le teuteuina o laau o le laau o Semerenko, talu ai o lenei faiga e le gata ina faateleina ai le moliina o le pale, ae faaleleia ai foi lona uiga o le aration, lea e mafai ai ona faaitiitia le ono mafai ona afaina ai le laau i maʻi pipisi.

Tuutuuga o le matua ma le teuina o le seleselega o apu o le ituaiga "Semerenko"

Faatasi ai ma tulafono uma o le galueaina, o le fuaina mai o ituaiga apu eseese "Semerenko" e mafai ona oʻo i tulaga o faamaumauga. O le seleseleina mai le apu o laau e faia i le faaiuga o Setema po o le amataga o Oketopa, mulimuli ane ona fesili ifo ai lea o nisi o fai togalaau aina ia i latou lava le fesili: "E faapefea ona e teuina ia apples Semerenko ina ia mafai ai ona e fiafia ia latou fua manogi mo se taimi umi?".

E te iloa? O le vaeluagaina o apu o Semerenko ituaiga o loʻo i ai le suamalie lelei, o le lanu lanumeamata, lea, i le taimi e teuina ai, maua ai se lanu malamalama-cream ma avea ma mea suamalie.
Ina ia puipuia le amio saʻo o fua ma lo latou tofo maualuga, e tatau ona e mulimuli i tulafono faavae o le teuina. E manaʻomia lou teuina o apu i le pito i lalo, aʻo leʻi tuʻuina atu fua i ai, e afifi uma apu i pepa ma tuʻu i pusa pepa poʻo inisi laupapa.

E le gata i lea, o apples e mafai ona puipuia i le oneone matutu, ma o nisi o fai togalaau e faʻapipiʻiina i totonu o vaomatua. Ae peitaʻi, e sili atu le lelei le faʻaogaina o vane mai i laau oona, aua o lona manogi e mafai ona suia ai le tofo o le fua. E mafai ona teuina nila o lenei ituaiga mo le 8 masina.

Sauniuni o apu eseese "Semerenko" mo le taumalulu

Ina ia puipuia laau mai oso ma osofaiga a le au, i le taimi o le sauniuni mo le taumalulu, o lo latou pusa ua faʻamaʻaina i le lime ma ua nonoa i ni nila poʻo le faʻamaʻe. Le puipuia o aʻa e faia mulumuluina o le laufanua o le taʻavale i peat, compost poʻo humus. O na mea na tutupu e fesoasoani ia ituaiga o le soifua o Apple Semerenko e sao mai i le malulu sili ona malulu.

Feteenaʻiga a Semerenko apple ituaiga i faʻamaʻi ma faʻamaʻi

O fatu o le Apple "Semerenko" e mafatia mai osofaiga alofilima, 'au' ulu, laʻau laʻau ma moa fua. Hawthorn 'ai le laʻau, pulumu ma fugalaau o apu. Apalai Apple - alofa e taumamafa i luga o tumutumu o le laau.

Fualaau aina susu i sua mai le apu, ma anufe moth faʻapena tele pe afai e te le ofoina atu ia i latou le tetee, e faigofie ona latou faʻaumatia uma le laau.

O metotia e faʻaoga i le puipuia o Semerenko o laau manogi mai meaola faalafua e fautuaina e amata i le amataga o le tautotogo, aʻo lei amataina le tafe o le suavai.

Mo le gaphylaxis, O laau e lūlūina i le vailaʻau oona, e ui lava o le pulumuina o apu i meaola o meaola, e pei o le Healthy Garden, Agrovertin poʻo Zircon, e tutusa lelei. E le gata i lea, aua e te faʻaaogaina auala faʻainisinia o le aveeseina o faʻamaʻi, e aofia ai le aoina o iniseti ma le aveeseina o lālā ua fano poʻo fugalaau.

O laau Apple, e pei lava o isi laau uma, e ono aafia i siama o faamai pipisi, ma ina ia taofia le maliu o le laau, e tatau ona tali atu i se taimi talafeagai i uluai faailoga o le faamai.

Afai e aliali mai i luga o laula ma tumutumu se paʻu paʻu, o le a faʻaalia ai le faʻamaʻi o le fale. paʻu palapala. O le puipuia o le salalau o siama e tatau ona siaki ma le faaeteete le laau ma aveese uma togi ua mamaʻi, ma i se faaopoopoga, ia mautinoa ia togafitia le laau i se teuteuga o le sulfur ma le lime.

Afai e aliali mai lanu enaena i luga o lau o se laau, e mafai ona masalomia e afaina. mataʻu.

I lenei tulaga, ua fautuaina e aveese uma laulaau faaleagaina, ma togafitia le eleele eleele ma se 10% o le fofo o le ammonium nitrate.

I luga o pupu ma laʻau ua foliga mai o le fugalaau uliuli? Ma le isi, aua nei faatuai le togafitiga o le laau, aua lanu uliuli e vave ona tupu ma afai e le puipuia le laau i le taimi, o le faʻamaʻi e mafai ona vave fasiotia. I le puipuia o le salalau o le fuga, e tatau ona aveese uma aʻa ma lala ua faaleagaina, ma o le laau lava ia e tatau ona sosolo i le paluga Bordeaux poo le fasimoli ma le fofo.

O le faʻapitoaina o le vaomatua o Semerenko o laau apu e le tele se taimi ma taumafaiga mai ia te oe, ae i le taui, o le ae maua le avanoa e taumamafa ai i fualaau malie, lelei ma saogalemu le siosiomaga.