Totoina o aniani

Fautuaga pito sili mo le tausiga ma le totoina o pallots

Bow - laau e le mafai ona toe faʻaaogaina i totonu o le fale o meaola e toetoe o faletalimalo. E tuʻuina atu ipu mama ma faʻaleleia o latou tofo, ma o le manogi manogi e maua ai meaʻai gaosiga ma se manogi manaia. O le tele o taimi i totonu o la matou umukuka e mafai ona e maua ai aniani, ae o loʻo i ai isi, e le itiiti ifo le taua o ituaiga. Aemaise lava, o ia laau toto e aofia ai ma pālotaO le faʻamatalaga o loʻo faʻaalia i lalo.

Uiga o palota. Eseesega mai le pulu

O uiga ma uiga o palota, e aofia ai mea e faʻatatau i lona totoina, e latalata tele i latou o aniani. O le eseesega autu o se faʻalauteleina o le faʻalautelega, togi laiti ma le sili atu ona lelei.

E tusa ai ma faailoga i fafo, o palota e laʻititi laʻititi nai lo aniani, ae o laulaau e pei lava o fusi. (e naʻo le tulaga lenei e vaapiapi), e foliga tutusa ma le umi e oo i le 20-40 cm. O le lanu o laupepa laulaau o lenei ituaiga o meaola e lanu meamata, ma se paʻu laititi. I luga o lālā o loʻo i luga o le 7-10 lau.

O pulufana latou te ono i ai foliga o solo, lapotopoto poʻo le laugatasi, e ui lava o le tele lava o taimi e le masani ai (ona o le vavalalata o vaogi i totonu o le faamoega). I le malogogo o le laau, o le lanu o laumei o le samasama samasama, apamemea, lanu-samasama, lanu piniki, lanu violē po o le lanu viole, aʻo lanu lanu paʻu paʻepaʻe e paʻepaʻe, lanumeamata po o le pale.

O laʻau uma o le sipisi-shallot e tele, e iai le diamita o le 1.5 i le 4 cm. E oʻo i le maualuga o le 70-100 cm i le maualuga ma e toetoe lava a leai se afaina. O le faʻasologa o mea e faʻapitoa ma o loʻo faʻatusalia e le malu malu. E masani ona 2-3 taimi le umi o palatini e sili atu nai lo fugalaau.

O petalsh petalsh e paʻepaʻe, lanumeamata poʻo le piniki, ma se vevela tutotonu pogisa. O fatu e laʻititi atu nai lo o aniani gaosi, ma i nisi tulaga o aniani anila e faia i totonu o mea e le maua.

Ae o le tekinolosi o mea taufaatoaga o le tuputupu aʻe o palota, e toetoe lava tutusa tutusa ma aniani. Ae ui i lea, ei ai ni eseesega e tatau ona iloiloina. Mo se faʻataʻitaʻiga, e sili atu le fiafia o le shallot i eleele eleʻele, ma o la latou mea faʻapitoa e tatau ona mamafa nai lo aniani.

E le gata i lea, e sili atu pe afai e te totoina se laau i le nofoaga o le tupuga muamua o laau totumini. Afai ua matutua le shallot i luga o le fasi fanua, ona mafai lea ona totōina iinei e le muamua nai lo le 3-4 tausaga.

Faatasi ai ma se pulu e tasi ua totō, e mafai ona e maua se faamoega i le 40 mea faataitai fou, o lona aofaʻi masani e masani pe a ma le 600-900 g. Ae o le a le mamafa o le aniani i luga o le shallot? Faʻalagolago i le ituaiga, o lona mamafa e eseese lava mai le 15 i le 30 g.

Muamua lava, o le tala ua faʻamatalaina ua tupu aʻe mo le lelei o meaʻai suamalie, suamalie ma fualaʻau, e ui lava o laʻititi laiti, e le o taua tele.

Fale faʻatau - vave vaaia, ma o le isi lea eseesega mai aniani. Afai o loʻo e i ai i le vaʻaia lelei o le tau, o le a totoina i luga o le 70-80 aso pe a uma foliga o lau, ma amata ona tipi le lau i totonu o le 28-30 aso talu ona totoina. Ae ui i lea, i lenei mataupu, e tatau ona amanaia ia tulaga o le tau lea e ono aafia ai le taimi o le matua (i totonu o le lua vaiaso).

Afai e te filifili e toto palota i luga o lau fuafuaga, atonu ua leva ona e iloa o lenei mea totō e mauoa i meaʻai ma vitamini B1, B2 ma le PP, faʻapea foʻi ma le carotene ma vailaʻau talafeagai uma e aoga i le tino.

E te iloa? Muamua na taʻua lenei ituaiga o ripi i le 1261 tausaga. I le ogatotonu o le seneturi 13, o palota, faatasi ai ma aniani ma le garlic, vave ona maua le lauiloa i Normandy.

Filifilia se nofoaga mo le tulaueleele

Soʻo se sititi e manaʻomia le saunia lelei o le eleele lelei, ma e taua tele le gaogao, faʻamalolo ma atoatoa le saoloto mai vao. E le gata i lea, o se itu taua o laau toto muamua. E pei ona taʻua i luga, aua le totoina palota i luga o le fanua lava lea mo le tele o tausaga i le laina.

O le va o vaomatua e tatau ona le itiiti ifo ma le 3-4 tausaga. E le gata i lea, o lenei meaola e le faʻafefeina ai le pitonuʻu ma le aniani papala, o lea afai e ola latalata ane lenei laau, ona lelei lea ona maua se isi nofoaga. O lea faʻavae vavae ese e manaʻomia e le gata ina faʻamautinoa ai e le o vavalalata nei ituaiga e lua, ae ia puipuia foi le laau mai le osofaʻiga o meaola faalafua masani.

E tatau ona faaopoopo le Humus i lalo o le tau o le tautotogo, i le fua faatatau o le 4-6 kg / m².

E te iloa? Laʻau o le oneone po o le moli mumua o lologa ua manatu o le eleele sili ona lelei mo le totoina o poloka, ae o le laau toto e maua mai ai se fua lelei i luga o eleele silima silima o maua i vanu vailaau manaia.

Faʻapitoa le totoina o fanua

E ui lava i le mea moni o le tele o fua o le sipuni e totoina i le oʻo mai o le tautotogo, e palota ma le toʻa le totōina o le tau. O nei filifiliga taitasi ei ai a latou lava tulaga tutusa o le faagasologa, o lea tatou te mafaufau taitoatasi ai.

Totoina o le autumn

I le tepa muamua, o le tali i le fesili "O le a le taimi e totō ai palota?" e mafai ona vaʻaia, ae i nisi tulaga, e mafai ona suia le faʻalauteleina o le totoina o le tautotogo e le autumn.

A o totoina le eleele i luma o le taumalulu (e masani lava ona faia lenei mea i le ogatotonu o Oketopa), e taua e aʻafia, ae le amata ona tupu, talu ai ona o sea tulaga, o le a sili atu ona avanoa e manuia ai le faʻafefeina o malulu malulu. A uma ona toto totoga i le loloto o le 2-4 cm, o le moega o le moega ma le peat, lea o le a fesoasoani i le laau e taulimaina ai le ogaoga o le vevela.

E taua! E mafai ona faʻafeteina e le 'eleʻele le vevela i le -20 ° C, faʻaauauina lo latou malosi e tusa lava pe a maeʻa le malulu, ae o le totoina o le autumn e sili ona lelei mo le itu i saute.

Pe a oʻo atu i le ogatotonu o le laʻau, e masani lava ona le toe maua e le 'au o le mafanafana le 50% o totoga totō, E le gata i lea, pe afai o togafitiga laiti e sili atu ona puipuia i le maualalo o le vevela, ona oʻo loa lea i le tele o fualaau toto e toetoe lava a maeʻa.

Ae ui i lea, o loʻo i ai tulaga lelei o le faʻaleleia o le taumalulu. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le sipuni lapisi e sili atu lau laʻau nai lo le mea na toto i le tautotogo. Totoina o pamu shallot i le tautoulu, a maeʻa le kiona, o le ae maua muamua le lauusiusi.

Taʻeleʻele punavai

Tuuina atu e le fefefe le paʻu i le malulu, ua totoina i le eleele ia Aperila. I lenei tulaga, o le "aiga" (o le igoa lona lua o lenei ituaiga) e maua ai le taimi e lava ai le lelei i le vai suamalie, ma o le tuputupu ae malosi o aniani o le a pau i aso umi o le malamalama i le tausaga. Afai o le ae faʻaaogaina aniani naʻo luga o laʻau, o le mamao i le va o laina e tatau ona 20 cm, ma i le va o pulufana latou lava - 10 cm.

Faatasi ai ma lenei polokalame, e mafai ona faʻaaogaina uma laau tolu ile greens. I le tulaga pe a sili atu le lelei o le seleselega o vaomatua, o le a latou totoina sina mea itiiti, e mulimuli i le 20 x 15. fuafuaga. Afai e te totoina vaomatua tele lava, e mafai ona e oʻo atu i le 30 cm i le va o latou, ma e tatau ona lūlūina i le loloto o le 5 cm.

Mo le totoina i le amataga o le tautotogo, ua filifilia ai pulufana, o lona mamafa e le itiiti ifo nai lo le 9-10 g (e tusa ma le 190-250 g i le 1 mita), ma le pito i totonu e tutusa ma le 3 inisi.

Taumafai e tali le fesili "E faʻapefea ona tupu lau palota i totonu o le atunuʻu?", E mautinoa lava e te iloa e uiga i le fatu fatu o le toe gaosia o lenei aganuu. I lenei tulaga, o le tulaʻi mai o loʻo mulimuli mai: O fatu o le omoni ua totoina i togavao e oo i le 3 cm le loloto, talu ai ona ave muamua i latou i se taga gau gau mo le 48 itula. A uma ona lūlū, e tatau ona tosoina togalaau ile peat poo le faapalaga.

E tatau ona maitauina o le vegetative metotia o le totoina o palota e sili atu le lelei ma e sili atu ona talafeagai, talu ai o fatu o lenei ituaiga o meaola ua matua leaga lava.

Totoina ma le tausiga

I le faagasologa o le faatupulaia o palota, e taua le tausisia o nisi o tulafono o gataifale, lea, muamua, e maua ai le tausisia o le pulega o le suavai, tatalaina, fuga ma le veleina o le eleele.

Lafoaʻi, faʻamalolo ma veleina le palapala

Ua uma ona tatou iloa le auala e toto ai palota i le tautotogo po o le autumn, ae e le lava lea mo se tamaoaiga ma maualuga lona fua. O le mea moni o le fausiaina o laau e taʻalo tutusa ma le taua, lea e tatau ona masani i le afa muamua o le vaitau tuputupu aʻe.

O lona uiga amata mai ia Me i le ogatotonu o Iulai, o le faʻaaogaina o le vai i le eleele e faʻatatau 3-4 taimi ile vaiaso, ma aemaise lava le vevela ma le vevela o le tau o le faasūsūina faʻaopopo atili. I le afa lona lua o le taumafanafana, e faaitiitia le tele o taimi, ma taofi atoa le faʻafeiloaʻiga o le vai mo 2-3 vaiaso aʻo lei selesele.

E tusa ai ma tulafono lautele o le seleseleina o le suka, o le faʻaleleia o laau e faʻatino pe a manaʻomia, ae o le eleele e susu susu ma e leʻo faʻatumu. E le gata i lea, pe a maeʻa folasaga taitasi o le vai, e tatau ona tatalaina le vavae i le loloto o le 3-5 cm, ma lua pe tolu taimi i le vaitau, o le tatalaina e faia i le loloto o le 5-6 cm.

E taua! Pe a faʻatino le faʻagasologa, e le talafeagai le liligiina o le eleele i laau totino, aua o le a faʻagesegeseina ai le faagasologa o le faʻatoʻaina o pusa.

A oʻo ina tupu aʻe pāleʻele i lalo o le greenhouse, e faʻaleagaina eleele palapala pe a uma ona faʻamusu.

Mo se fua tele i le ogatotonu o le taumafanafana, o nisi o pusa e aveeseina mai le faamoega, ma tuu ai na o faataitaiga pito sili ona tele (5-6 fasi vaega) i totonu. O lenei ituaiga o vaomatua ua faia e pei ona taua i lalo: o le eleele ua faʻataʻatia ma le faʻaeteete ma, faatasi ai ma se fulufulu, e toso mai ai le siʻosiʻiti sili ona itiiti. E tatau foi ona e aoina vao uma e mafai ona maua i le palapala.

Faʻatauga

O le lelei o le seleselega i le lumanaʻi e afaina tele i le taimi o feedings. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le faʻaaogaina o fugalaʻau fou fou e fesoasoani i le faia o fulufulu maualuluga ma afaina e le talafeagai mo le teuina o aniani i palola, o lea la e tolu tausaga le matua e sili ona lelei mo laei. I le tausaga e manatu o le luluina o aniani, e tatau ona fuga le eleele, o le a le mafuaʻaga e lelei ai le faʻaaogaina o le faapalaga palapopo.

Ina ia mafai e palota ona tuputupu ae ma atiina ae masani, i le vaitau o le tuputupu ae o laau toto e faaluaina le fafagaina: muamua - 2 vaiaso talu ona tupu le tuputupu aʻe o pulu (e pei o le faʻaaogaina o fualaau o manu pe mullein, faʻafefe i le vai i se fua faatatau o le 1: 1), ma lona lua - I le amataga o le fausiaina o pulufana. I le tulaga muamua, o le faʻaaogaina o le faʻasusu (1: 5) e talafeagai lelei mo le taua o le faʻamala (o le tasi pakete e tatau ona lava mo le 10 mita).

I le leai o ni fugalaʻau oona, e mafai ona suia i le minerale. Mo se faataitaiga, 10 g / m² o le ammonium nitrate ma le 10-15 g / m² o le superphosphate. E mafai foi ona suia mea tau i le taimi lona lua o le sipuni fuālaʻau. I lenei tulaga, mo le 1 mita o le totoina o le ae manaʻomia le 10-15 g o le potassium chloride ma le 10-15 g o le superphosphate.

O faʻamaʻi ma faʻaleagaga o le shallot

O le mafuaaga autu mo le tulai mai o faamai o palota o le faaaogaina umi lea o le mea e tasi e totoina ai e aunoa ma le toe faafouina. O le mea moni, o le tele o taimi, o le faʻamalama e fausia i totonu ma e masani ona mafai ona maua ni pulu e afaina i le lanu uliuli, e mafua ai ona le lelei le puipuia o le togalaau.

O le mea lea, a maeʻa le tolu poʻo le fa tausaga o le faʻaaogaina, e tatau ona e faʻatau se isi mea totō totō, pe tupu faʻatasi mai fatu.

I le puipuia o palota mai le faaputuputuina o iniseti, lea e manino le iloa pe a sauniuni le pusa mo le totoina, poʻo le puipuia mai meaola faalafua, e masani ona latou faʻaaogaina le fua o le seleselega poʻo le tuʻufaʻatasia o fua eseese i luga o le moega lava e tasi. Mo se faʻataʻitaʻiga ia faʻatapulaʻa le tufatufaina o laʻau o le a fesoasoani e tau i luga o le tasi moega o palota ma kāloti.

O aganuu uma e galulue o ni tagata puipui o le tasi ma le isi, ae e tatau ona maitauina e sili atu ona lelei a latou kalotika, ona e le masani ona i ai ni sipuni i luga o ni moega, aʻo foliga mai o iniseti.

Afai ei ai le timu ma le malulu o le tau i tua atu o le faamalama, e le mafai e se tasi ona tafiesea le ono mafai ona tipi aniani i le toe-sporosis poo le ū. I lenei tulaga, o faʻalavelave uma e aʻafia e tatau ona vave aveeseina, ma o isi e tatau ona togafitia i fomaʻi faʻapitoa faapitoa.

E taua!I le taimi lava e uma ai togafitiga faʻatasi ai ma vailaau kemikal gela shallots e le tatau ona 'aina.

Mo i latou e fai togalaau e sili e faʻaaoga auala faʻaogaina o le pulea o manu, e fautuaina le pefu o le moega ma le lefulefu. E le gata i lea, pe a oo mai anufe i laulaau, o vai uma e faʻamauaina i se vaifofo o le sodium chloride i le fua o le 1 ipu i le 10 lita o le vai.

Taimi o le seleselega ma le teuina

E le o se mea faalilolilo e vave vave ona maua mai ai se seleselega lelei, nai lo le foliga mai o le pulu. E mafai ona amata le seleseleina o se seleselega pe a oʻo ile 50-70% o ona fulu. E tatau ona fai mai o le faatoʻaina lea o laulana o le sipuni o le faailoga autu lea o lona matua, e faʻaalia ai le mate o aʻa i le Donets.

O lenei laasaga e amata i le taimi e le toe avea ai le laʻau ma laulaau, ma o ona malosiaga uma lava e faʻatatau i le fausia o fua faʻataunuʻu i totonu o le siʻi. I le taimi o kalena, o taualumaga e faʻamatalaina i le faaiuga o Iulai, ma mulimuli ane seleseleina, e mafai ona taʻitaʻia ai lona lelei, talu ai le faʻamamaina atoatoa o fulufulu faʻatasi ma le susu o le eleele e masani ona taʻitaʻia atili ai le atinaʻe o aʻa.

O le seleselega e sili ona lelei ona faia i se aso vevela, eli ai palili ma fulu. I lenei fomu, o laʻau faʻapipiʻi o loʻo taatia i le tasi laulau ma tuʻu ai e faʻagogo mo le 10-12 aso (faʻagogo i nofoaga e matala ai, sola ma lelei le vaʻaia e fesoasoani i le faʻamaʻiina o pusa). A maeʻa le taimi lenei, e selesele uma fulufulu, tuu ai na o se minoi, magogogogo o le laau.

Mo nisi faʻamaumauga, e na o faʻataʻitaʻiga lelei faʻapitoa o pulufana e fetaui lelei, lea e vave fuafuaina e ala i le faʻavasegaina.

E sili atu le teuina o pālota i atigipusa po o pusa i le vevela o le 0 - 3 ° C, aʻo le vaeluaina o le faamoega i ni pusa eseese.

E te iloa? I le teritori o Iukureini ma Rusia, o ituaiga sili ona taatele o palota o Kuschevka Kharkov, Zabava, Surprise, Kuschevka local, Kunak, Beloretsk 94.