Anthurium

O fea ituaiga o anthurium e lauiloa i tagata fai togalaau

O le Anthurium e taua foi o le fugalaau susulu. O sikuea poʻo le rhombi o ona fugalaau o ituaiga eseese ia o le anthurium i totonu o laau ma faʻaalia ai.

E te iloa? Anturiumis toetoe lava a iloa i le se afe ituaiga, e tusa ma le 100 o loʻo totoina i totonu o le togalaau ma e oʻo atu i le tolusefulu ua tupu aʻe i le fale.
O fugalaau o le anthurium totonu e vaevaeina i ni vaega se tolu: laulaʻau lanumeamata, fesuisuiai ma le fugalaau.

Anthurium Andre

E oʻo lava i se fugalaau tipi e le uma i le lima vaiaso. Paʻu lanu paepae, susu ma le samasama ua lauiloa. O le lau lanu o lanu susulu o le fatu.

E taua! Ave ese le pefu mai laulaʻau ma se ie susū.
O tulaga autu o le tausiga: felafolafoaʻi le malamalama i totonu o se potu malulu, e masani lava o sina eleele susū eleele, e le masani ona faʻafeinu ma faʻasusu.

Anthurium Scherzer

"Fiafia tama," o le tauaveina o le lotogatasi o le aiga, e taʻua foi o Scherzer anthurium. E masani lava ona taatele i le post-Soviet space. O le tausia o ia e le faigata. E pei o isi ituaiga fugalaau o anthurium, e fafagaina i se fugalaau faʻapitoa.

Anthurium Crystal

O lanu vevela lanu lanumeamata ma laumei paʻepaʻe, uʻamea lanu mumu-lanu violē, lanu samasama-lanumeamata o fugalaau laiti e faia ai se ata matagofie. Afai e mafai ona faʻapipiʻi ia tulaga latalata i mea masani, ona mafai lea e lenei sui o ituaiga tele o anthurium ona fuga i le tausaga atoa.

E taua! I le taimi muamua e tatau ona toe totoina i lea taimi i lea tausaga.

Faʻafeiloaʻiga o le vaʻaia

O ituaiga eletise o le Anthurium o loʻo i ai igoa na o le "aʻe" laau. E le taofia ai i latou mai le nofo lelei i totonu o le potu. I le taumalulu, o le fugalaau e tatau ona toʻafilemu, faia o le ea mālūlū ma faʻaitiitia le faʻamalosi.

Anthurium Baker

Maitau ona o le umi (e oo atu i le 60 cm) lanu lanumeamata lanumeamata, e faaloloa i totonu o se ellipse, o se tapuni vaapiapi ua faaofuofu ma ua toetoe lava o le paʻu-moli sulu. Le mautonu, ma o le mea lea e le manaʻomia ai se taumafaiga tele mai ia te oe.

Anthurium mamalu

Ona o le tele e sili atu le totoina i totonu o le fale koli. E matua sili atu ona mamalu nai lo isi tagata o aiga. O fatu o le lautele laulaʻau lautele e tipiina e moli lanumeamata lanumeamata. Tausia masani mo ituaiga o anthurium soo se igoa.

E te iloa? I le natura, o laulaau e ola ae i le afa mita le lautele.

Anthurium Hooker

Leai ni faʻaletonu. O le roetette e aofia ai lau lanu lanumeamata lanu meamata ma faʻauʻu. E fesuisuiaʻi tele. O le apili e le lelei, ae le fiafia i le la saʻo.

E le mafai ona lisiina le tele o le anthurium, pe o ituaiga, pe o ituaiga, poʻo igoa. Igoa na o le sili ona lauiloa. Ae latou te fetaui lelei mo i latou o loʻo mananaʻo e fai lafumanu.