Fualaau aina

Tatoʻoga lelei "Boni mm": faʻamatalaga o ituaiga, mea lelei ma mea le lelei, faʻalauteleina

Masalo e leai se tasi o le au faifaatoaga o le a le finau faapea o le mauaina o fualaau o tamato mai lo latou nofoaga e tele lava ina faalagolago i le filifilia lelei o fatu o le toto totoina.

I luga o se tasi o nei ituaiga, e pei o le ituaiga o tamato "Boni MM" Ou te fia taʻu atu ia te oe sina mea itiiti.

Faitau i totonu o le tusiga: faʻamatalaga atoa o le ituaiga, mea e galue ai, uiga masani.

Boney MM Tomatoes: faamatalaga eseese

O le eseesega taua o lenei ituaiga o lona maualuga. O le togavao e seasea ona sili atu ma le 55 centimita, e toetoe lava a leai se lala ma e malosi lona malosi. O nei uiga e mafai ai ona totō laau toto e aunoa ma le nonoa i luga o se lagolago. O laau e ese mai ituaiga Boni-M. O lona uiga o le tuputupu ae o le vao e gata. E le gata i lea, o le vailaʻau e le faʻamalosia e faʻataʻitaʻi ai le pasynkovaniya ma le faia o taamilosaga lanu. O le tele o fai togalaau e tusia na latou tutupu vao o ituaiga Boney-M i pusa i luga o le loggia.

Pe a tulaʻi i luga o tulimanu e manaʻomia ai le maualuga o le tamaoaiga o le palapala, lea e fautuaina e saunia vave, sili atu mai le tausaga ua mavae. O laʻititi laʻititi ma le fuainumera o lau lanu uliuli lanu moana e matua malamalama lava-e manaʻomia. O le totoina o laau i le itu i matu o fale, i lalo o le paolo o laau ma laau maualuga tomato e le fautuaina. E tusa ai ma faʻamaumauga eseese, o fatu e mafai ona taʻua o Boni-M ma Boni-MM. Ae o le mea moni, o se tasi lenei ituaiga.

O le isi faʻasesega o le Tomato Boni MM o le vave vave lea o le taimi. Latou te mafaia, pe a totoina se metotia o fatu, e selesele se fualaau aina ao lei amataina le maʻi o le tomati e ala i le tuai o le paʻu. O faaupuga lava e tasi o le matua (85-88 aso) e mafai ai ona totoina vave fatu fatu i fatu, pe a uma ona vevela, ma maua se seleselega i le sefulu tausaga muamua o Aukuso.

Faʻatoʻaga i totonu o vaega o le vasega togi maualuga le tetee atu i faʻamaʻi pipisi o le vevela ma le vevela i aso taitasi. A o totoina i totonu o le fale laufanua na faailogaina ai foi le atuatuvale o laau totõ ma o se mea e masani ona masani ai ona toilalo.

Uiga

Tomato FormFaataamilosaga, faatasi ai ma se leo vaivai
LanuLanu lanu meamata ma le lanu uliuli i luga o le ala, ua matua lanu mumu
Fua faʻatatau mamafaE tusa ai ma faʻamatalaga, o le tele o fualaau aina e tusa ma le 100 kalama, e tusa ai ma iloiloga o tagata fai togalaau, o le mamafa o fualaau aina e 70-85 kalama
TalosagaLelei lelei i salati, tipi, faʻasao lelei pe a mafai ona totō fua uma
Tuuina atuO le fua faatatau masani o le tusa ma le 2.0 kilokalama mai le vaomatua, 14.0-16.0 kilokalama i le sikuea mita pe a totoina togavao 7-8
Manatu tau oloaFaʻaleleia lelei, saogalemu lelei i taimi o femalagaiga

Malosiaga ma vaivaiga

E taua:

  • Laʻau maualalo, malosi.
  • Tuai le matua.
  • Anapopogi, toe foʻi atu i le alofa o le seleselega.
  • O le tulaga lautele o le faʻaaogaina o fua.
  • Puipuiga lelei i taimi o felauaiga.
  • Taumafai e puipui le togavao ma aveese tamaiti.
  • Feteenaʻiga e faʻaumatia ai faʻamaʻi.
  • Le malosi e fai ai pulumu i le tau leaga.
  • Se pasene maualuga o le fatuina o fatu.

Faʻafitauli:

  • Le lava le faapalepale o le galueaina i totonu o le fale koli.
  • Fautuaga maualuga i le tuufaatasiga o le palapala.

Ata

Vaega o le tuputupu ae

Tuutuuga o le totoina o fatu o tamato "Boni MM" O le eleele i le eleele e eseese lava e fuafua i le taimi ma le nofoaga na fuafuaina e totoina ai. O le faaputuga e faia i le vaitau o laʻau moni muamua ma faʻalauteleina ai le televave o le aʻa o le aʻa, lea e mulimuli ane faʻaleleia ai le ola pe a tuʻu i luga o mauga, e fautuaina e le fai togalaau le tausia o le eleele mo le uluai 5-7 aso.

I le lumanaʻi, alu e fafaga i le 1-2 aso. E tasi le 2-3 vaiaso e faʻafefiloi faʻatasi ai ma le faʻaaogaina o le fugalaau. A maeʻa le faʻavaeina o pulumu o faʻatoʻaga o le tomato e fautuaina e mulumulu le eleele i pupu. O lenei mea o le a faʻatagaina ai ona faʻasaina le tele o vaovao, ma o le a faʻasaoina tomato mai faʻamaʻi pe a paʻu i le eleele.

Ina ia faʻaleleia atili le felelei o le palapala i totonu o pupu, e fautuaina e le au fai togalaau le aveeseina o laulaau i lalo o le pala muamua o le fualaau aina, ao faateleina le faʻapalaina o fua ona o le tufatufa lelei o meaʻai. Afai e te filifilia le laau laau "Boni MM" mo le totoina, o le a mafai ona e totoina tamato e aunoa ma ni faafitauli patino, o le a fiafia le au faifaatoaga i le popofou o taimi, ma le avanoa e tuuina atu ai tomato fou i maketi.