Totoina o apu

E faapefea ona totoina se apu "Melbu" i lau togalaau

Apple "Melba" o se tasi lea o ituaiga pito sili ona matutua i laau o nei apu. Na fafagaina i le faaiuga o le seneturi sefuluiva i le setete o Ottawa.

E te iloa? O le laau e iai lona igoa i le lauiloa o le opera o Ausetalia, o ona tagata atamamai e foliga mai o le au faipisinisi a Kanata.

Ua salalau solo le apu i le lalolagi atoa, i totonu o atunuu o muamua le USSR e sili ona lauiloa i le itu i saute o Rusia, Iukureini ma Belarus.

Apple "Melba": faʻamatalaga o le ituaiga

O ituaiga o laau Apple "Melba" Pe a faʻamatalaina, o le a tosina atu i le lelei o le fua. E mafai ona lapoa tele, e oo atu i le 150 g, faia foliga lapopoa, faalautele atu i le faavae, ma se manaia manaia matagofie. O se uiga masani o nei apu o nisi o mea o loo i luga o latou luga. Le lanu o le fualaau aina e lanumeamata lanumeamata, mulimuli ane - lanu samasama, ma se lanu mumu lanu "itu" ma vaʻa papaʻe papaʻe. O le aano e paʻu, sinasina-paʻepaʻe. O le tofo o le Melba apu e suamalie i le fiafia ma le manaia ma le manogi o laʻau suamalie, lea e mafai ai ona avea i latou ma mea sili ona lelei mo lapisi, lapisi ma eseesega faaopoopo.

O apples are very wealthy in acid ascorbic, o se malosi malosi tele, aemaise lava mo le puipuia o faʻamaʻi pipisi. Ma i fua o lenei apu o loo i ai ni mea e pectin e faʻamautuina ai le faʻafefe o faiga i totonu o le tino. O le Apple "Melba" e maualuga lona maualuga. Kolonovidnoe i tausaga muamua o le olaga, i le lumanaʻi, o le laau e faʻalautele ma ave le foliga o se polo.

Paʻu pele lanu pele i se tagata matua - lanu enaena. O laulaau e vevela, e laʻititi ona faʻaloloa ma faʻafefe. O fugalaau e matagofie tele, paʻepaʻe ma piniki, i totonu o se fuga - o loʻo i ai se filo lanu violē, o meaola e ufiufi.

O le seleseleina o Apple e amata ona tuʻuina atu, faʻalagolago i le tau ma le tau, mai le afa lona lua o Aokuso i le ogatotonu o Setema. Mo se taimi umi e teu ai, e sili atu le aveeseina o apu ma le teu i totonu o le pusaaisa poʻo totonu o le pulou.

O le laau Apple o loo faaalia ai se maualuga maualuga o skoroplodnost. O le tausiga lelei e mafai ai ona e amata seleseleina mo le 3-4 tausaga talu ona totoina. E ui o le apu e laiti, ae e oʻo atu i le 85 kilokalama o le seleselega i tausaga taʻitasi, ae ui i lea, "vaitaimi malolo" e amata ona aliali mai ma le matua.

"Melba" e le lelei lana taumalulu taumalulu ma e ono mafatia i le malulu tele. E le gata i lea, o lenei ituaiga o apu e faigofie lava i le paʻu.

Eseese ma ituaiga e faavae i le "Melby"

E sili atu ma le 20 ituaiga o apu, fafagaina ma le auai o "Melby". O nisi oi latou e sili atu i lo latou "tuaa" i le tetee atu i le paʻu ma le malulu tele, ma le tele ma le tofo o fua.

O lea, i North-West o Rusia, o Red Melba ma le afafine o Melba e taatele.

O le tele o filifiliga, lea e ese mai ia Melba, o le apu o le olive, "Autumn Joy", Pepin Saffron, Bellefle-Chita, ma Purple Ranetka, na faatagaina i le 1958 e aumaia le lauiloa lauiloa, e faaalia ai le teteʻe malulu ma le maualuga o le puipuiga o maʻi ma meaola faalafua.

Tagata faʻatoʻaga Amerika na faavae i luga o Melba e fai ma Apple Prima, faʻafetai i le Vf gene e toetoe lava a le mafai ona faʻafefe.

O Karavel o se ituaiga apu a Kanata, e tatau foi ona foliga mai i Melbe. O le taumalulu-faigata, e ese mai i le sili atu ona lelei o fua o fualaau aina ma o latou taimi muamua ua matutua.

Ma le mea mulimuli, Early Variety Vera ma Red Aloe Vera e eseese ituaiga o faʻaipoʻa Rusia o le VNIIS na faaigoa i le IV Michurin (Papirova na auai i le fausiaina o le muamua, sei vagana ai Melba, Papirovka na auai, o le lua - Spring spring).

Apple "Melba": uiga o le tulaueleele

O laau Apple o laau ola umi. O le umi o le soifuaga mo i latou e 70-80 tausaga.

E te iloa? Fai mai le tala, o le apu, ua totō i le 1647, ua tupu ma ua fua mai i Manhattan.

Ae peitai, ina ia ola umi se laau, e tatau ona e iloa le auala ma le mea e toto ai ma le auala e tausia ai.

Apple "Melba", pei o isi ituaiga o apu, e mafai ona totō i le taimi o le tautoulu, pe a uma le lau o le lau, pe i le tautotogo, aʻo lei tosoina le pua. Peitai, i itu uma e lua, e taua le aua le tuai.

E talitonuina o le totoina o se laau i le tautoulu e sili atu ona lelei, talu ai i lenei tulaga o aʻa o le fatu, lea e mautinoa e faaleagaina e ala i le eli, maua se taimi e toe maua ai i le taimi o le taumalulu, ma i le tautotogo ua mafai ona saunia e le laau ia meaʻai.

Ae peitai, afai o le vevela i le itulagi i le taumalulu e pau i lalo ifo -20 °, e lelei tele le tuuina atu o le fiafia i le totoina o le apu.

"E faapefea ona toto se apu i le tautotogo o Melba?" - o se fesili taua. E tatau ona faia lenei mea i le vave e mafai ai, aʻo faʻapitoa e tatau ona totogi i le faifai pea ma le tele o le faʻasusue pei o le faʻagogoina e mafai ona faʻagesegese ai le tuputupu ae o se fatuga ma faʻateleina lona faʻafitauli i faʻamaʻi ma faʻamaʻi.

Filifilia se nofoaga e tulaueleele ai

Talu ai o le apu o le "Melba" e matua maaleale lava i gutu malulu, mafaufau i le tulaga masani o lau vaipanoa aʻo e te nofo i lenei ituaiga.

Pe a filifilia se nofoaga mo le totoina, ia manatua e le tatau ona i ai se vai i luga o le eleele, pe a oʻo i le tautotogo o le a latou fufuluina aʻa o le fatu, o le a amata ona pala le laau ma o le a oti i le saoasaoa. Ina ia aloese mai lenei lamatiaga, faaaoga mauga masani mo le totoina o laau apu. Afai e le mafai lenei mea, taumafai e aveese le tele o le susu e faʻaaogaina ai auala eli eli.

O le a le mea e tatau ona avea ma eleele mo le totoina

O le eleele o loʻo i ai se mea e sili ona manaia o le omea ma le tele o le oneone e sili ona talafeagai mo lenei ituaiga o apu, talu ai o le oneone e maua ai le okesene i le aʻa. Afai o le eleele faalenatura i le nofoaga fuafuaina mo le totoina e le faamalieina ai manaoga faapitoa, e tatau ona sasaa le oneone, ona pala ai lea, ma sosoo ai ma se apa o le faapalaga i le pito i lalo o le pu na eliina mo Melba apple seedlings. I lenei eleele, e itiiti le maʻi o le laau ma maua ai se fua maualuga.

Tekinolosi totoina o Apple

Ina ia mafai e le pale o le apu ona lava le avanoa mo le tuputupu ae ma le malamalama, mo fua masani masani ma fua o fua, o le mamao i le va o laau e tatau ona mai le 3 i le 8 m.

O le lua mo le totoina ua saunia muamua. E tatau ona tusa ma le mita le lautele ma 70-80 cm loloto, e fuafua i le aʻa o se fatuga faapitoa. I le pito i lalo o le lua ua vave ona tuʻuina ni pulu ma ni paina. Ua vaevaeina le laueleele i ni vaega se lua - o le pito i lalo ma le mea lalelei pito i luga.

Totoina o le apu e tatau ona i totonu o le 1-2 vaiaso. Muamua, o le vaega pito i lalo o le palapala e sasaaina i totonu o le lua, ona - o le pito i luga, faʻamaʻaina ma le peat ma le humus. Aua nei galo e sau i lalo le lua pe a moe.

Afai e laʻitiiti le fatuga, e mafai ona e eli se fasi laau poʻo se isi lagolago i totonu o le palapala, lea e mafai ona e nonoa mulimuli ane se laau e puipuia ai mai gusts o le matagi.

I le taimi lava e uma ai ona totō, e tatau ona liligi tele le laau i le vai.

Vaega o le fausiaina, fafaga ma tausia le eleele

Mo le soifua maloloina ma le seleselega lelei o apu a Melba, e tatau ona ia mautinoa le tausisi i le totoina ma le tausiga lelei.

I le amataga o le tautotogo e sosoo ai, pe a uma ona totōina, e tatau ona faalua - pe a uma ona tafe le tumutumu ma aʻo leʻi oʻo i le fuga o le tumutumu - ia sulu le laau ma sauniuniga e fesoasoani e puipuia le laau mai iniseti.

Fafaga se laau o le apu lelei e amata i le 3 tausaga. E sili ona lelei le faʻaaogaina o fugalaʻau faʻatoʻaga - manua po o le humus. Ash, lanu paʻepaʻe ma vao mamago e fetaui lelei foi mo laʻei pito i luga, lea e tuʻu saʻo i luga o le eleele i tafatafa o le ogalaau.

I le tautoulu ma le tautotogo, e matua taua lava le eliina o le eleele i autafa o le apu e faamautinoa ai le maua o le okesene ma le fomaʻi i aʻa. O le faʻamamaina o le apu i le ogatotonu o le autumn o le a puipuia mai faʻamaʻi ma faʻamaʻi eseese. E tatau ona e faʻauuina le apu i taimi uma ma sili atu, aemaise i le muamua taumafanafana pe a uma ona toto.

E faʻapefea ona tipi saʻo le apu, le fausiaina o se pale

E taua tele le fausia o le palealii o le laau i le teuteuina lelei, o le ki lea i se fua maualuga.

E taua! E tatau ona tatui uma uma le matutua ma laau talavou!

I le amataga o le tautotogo, e tatau ona vaʻaia ma le totoʻa le apu, aveese lala tuai ma faʻapuupuu le toesea uma. E faʻaolaina ai le tuputupu ae o le laau. O fua sili ona lelei o loʻo tauaveina e lālā talavou, o lea aua e te fefe e tipi tele. O lanu tetele ma le mamafa o le laau ma fualaau le aoga o le fili o le seleselega!

I le toesea o le vavaeina o laau laiti e tatau ona tipi i le maualuga o le mita e tasi mai le eleele. E seleseleina lauʻau i le maualuga o le 0.5 mita. Ia mautinoa ia aveese lala e le mafai ona tatalia le malosi o apu - o mea uma e tutupu i se mamao mamao mai le ogalaau. I tausaga mulimuli ane, e mataʻituina le mataupu faavae o le teuteuina: e tatau ona e faia le skeleton o se laau, ma tuu ai le malosi o puʻu ina ia mafai ai ona latou fausia le pito sili ona lautele i le ogalaau. O lālā maualalo e mafai ona vavaeina, pe a ma le 30 cm, le pito i luga - e sili atu le malosi. O le ogalaau e tatau ona 15-20 cm le maualuga nai lo le taamilosaga. A maeʻa le apu ile 5 tausaga le matutua, e tatau ona faaitiitia le malosi o le teuteuina, a leai o le laau e mafai ona telegese le alualu i luma.

E taua! O se seleselega lelei e mafai ona aumaia naʻo se laau e iai se pale matagofie ma teuteu, lea e tuʻuina atu i ai lala uma lava ia lava avanoa ma malamalama!

Apple "Melba": o mea lelei ma le lelei o le ituaiga

O le apu o lenei ituaiga o loʻo i ai se lauiloa lelei i le au faifaatoaga i aso nei. Faatasi ai ma ona tulaga lelei, o le amataga lea o le fua ma le maualuga o fua. Apalai o lenei ituaiga, e faaopoopo atu i le tofo lelei ma le maualuga o meaʻai o vitamini ma elemene o loʻo i ai, maua ai se faʻamatalaga sili, lelei le toleniina o femalagaaiga ma e lelei ona puipuia.

Faatasi ai ma vaivaiga o lenei ituaiga e tatau ona tuuitiitia le faapalepale o le kiona ma se uiga o le faamai pipisi. I le faaopoopo atu i ai, o le appleba o le apu e le lelei ona fetuutuunai i le faʻaleagaina o le tagata lava ia, ma o loʻo faʻamalosia foi e le fua mai i tausaga uma, o nei mea uma e faatatau i ituaiga eseese.

E faʻapefea ona saunia se apu mo le taumalulu

O le maualalo o le malulu o le laau a Melba o le a fautuaina ai manaoga faapitoa mo le saunia o le laau mo le taumalulu. E ala i le afifiina o le ogalaau o le apu ma le ufiufi, afu poʻo se isi lava ie, e mafai ona e fesoasoani i le apu ia ola mai le malulu ma puipuia mai mailei ma lapiti. E tatau ona aloese mai le faʻaaogaina mo lenei faʻamoemoe se lanu o lanu uliuli, a le o lea i taimi o le solo o le paʻu o le apu e mafai ona faʻaitiitia.

A pa'ū le tele o le kiona, e mafai ona pipiʻi i le ogalaau o le apu e pei o se kiona, lea, i le tasi itu, e faʻamafanafana ai le laau, i le isi itu - faʻamautinoa togafiti masani i le tautotogo.

I le tulaga o le malulu, o le kiona mimilo e mafai ona faia ai se aisa i le apu, lea e leai se mea e tatau ona faatagaina, a leai o le a oti le laau ona o le le maua o le okesene i aʻa. Apple "Melba" - o se eseesega tele mo le ola ae i le togalaau. Ma le faʻaeteete lelei, o le a maua ai se seleselega lelei mo le tele o tausaga.