Pear

Vaʻaiga eseese o le itu o Dukhmyanaya: uiga, mea lelei ma le lelei

Ona o le tau o le fua o le fua i luga o le maketi, o le tele o tagata o loo saili mo se ituaiga o fualaau lelei e fua mai ai fualaau suamalie ma pulupulu vaivai. O le aso o le a tatou talanoaina le pine "Dukhmyanaya", tuuina mai se faamatalaga puupuu o le ituaiga, ma talanoa foi e uiga i le talosaga.

Faʻasologa o talaʻaga

I luma atu o tatou o se ituaiga Belarusian, lea na maua mai ona o le sopoia o Alexandrovka ma Klapp Pears sili ona fiafia. O galuega filifilia na faʻatinoina e le au faʻatasi: Mikhnevich, Myalik, Putsilo ma Konovalova.

O le ituaiga na aofia ai i le Setete Setete o Belarus i le 1999.

Laʻau faʻamatalaga

O le laau e maualuga, e oʻo i le 5 mita le maualuga. O le krone e iloga ona o le tele o lona mamafa, na faia i foliga o se pyramid. Pepa pepa lanu meamata, lanu, masani masani.

E te iloa? E aoga tele pears mo tina o le lumanai, aua o loʻo aofia ai se aofaiga tele o le folic acid.

Fualaau Faʻamatalaga

Pears ei ai se faʻatusa faʻalelei, valiina i se salati lanu ma se lanu piniki. Fua faʻatatau mamafa - 130-140 g.

E taua le matauina o le foliga o le fualaau aina e sili atu ona lelei, e leai se eseesega o le va o le pito i luga ma le lautele.

O le ae fia iloa e uiga i ia sui o pears o le "Bryansk Beauty", "Dessert Rossoshanskaya", "Crimean Honey", "Hera", "Krasulya", "Kokinskaya", "Children", "Fairytale", "Duchesshe", " Northerner "," Bergamot "," Rogneda "," Veles "," Talia "," Century "," Saina ".
O le aano e lanu i le lanu paʻepaʻe lanu, sina paʻu. O le tofo o fualaau suamalie e suamalie, ma e iloagofie le ita. Maua se togi maualuga o tofo.

Manaomia o le malamalama

E ui lava e mafai ona totō le pi i totonu o le penumbra, e pei o laʻau laʻau e le o se mea e sili ona faigata ina ia malamalama, ae i le taimi o le fuga ma le faʻavaeina o le fua, e te manaʻomia se aso lelei ma tuʻu saʻo le la i luga o fugalaau ma fua.

Mo lenei mafuaaga, ua fautuaina e toto se laau i se nofoaga avanoa. E taua tele i totonu o le 3-4 tausaga muamua, e tatau ona maua e le laau e le gata o le tele o le faʻala, ae maua foi le avanoa i le susulu o le la.

Manaomia o le eleele

Mo laau totō e tatau ona faʻaogaina lelei le meaʻai e le faʻafefe ai le susu. I le taimi lava e tasi, e tatau ona faʻaopopo i ai le palapala i le palapala, pe a uma ona faaopoopo, e tatau foi ona lelei le eleele mo le susu o le susu.

E taua! Pe a totoina, o le ua uʻu e tatau ona faʻafefe 3 cm i luga aʻe o le meaʻai.

Faʻasalaga

O le ituaiga o mea e maua mai i le tagata lava ia, o lona uiga o le totoina "toatasi" i luga o le 'upega tafaʻilagi e le talafeagai - o le ae le maua le fua e aunoa ma se isi palania.

O lenei faʻamatalaga e taua tele, talu ai e leai ni iniseti o le a mafai ona faʻafeusuaʻiga, pe afai e leai se pi o se isi ituaiga lata ane, lea e mafai ona galue e avea o se tagata palota.

Afai o loʻo tutupu aʻe paʻu latalata i lau taupulega, o lona uiga e tatau ona e mafaufau pe mafai ona latou faia le matafaioi o se palota.

E taua! O ituaiga e pei o le "Fun", "Just Maria" ma le "Lagodnaya" e fetaui lelei mo le palota.

Fruiting

E mafai ona e fiafia i fua o se laau e fa tausaga le matua, aua o le ae mauaina le fugalaau avanoa pe o le a paʻu ese le ovary.

E le tatau ona e faia se aofaiga tele o le faʻaleleia poʻo le faatupuina o le suavai, aua o le taimi muamua nai lo le 4 tausaga, o le a le mafai lava ona e iloa le fua.

E te iloa? Peʻa lelei mo le maʻisuka aua o loʻo aofia ai le tele o le suka, lea e le manaʻomia ai le inisalini nai lo le kulukose.

Vaitau o le matua

Aʻo leʻi i ai i tatou o se ituaiga o paina tuai, o lea na amata ona latalata atu fua i le faaiuga o Aokuso ma le amataga o Setema. E oo atu i le taimi lenei o pears o le a matua faigata lava.

Tuuina atu

O le "manogi" e taua, muamua lava, mo lona gaosiga, talu mai le 1 hectare e mafai ona aoina mai le 20 tone o oloa lelei.

Malosiaga ma le teuina

O se paʻu tuai e le ilogaina i fua mama, o lea e mafai ona feaveaia i ni mamao mamao e aunoa ma se gau. Ae mo le teuina, o fua na aoina i se tulaga masani (e le o le matua) e teuina mo le tusa ma le 3 masina.

Faʻamaʻi ma le Faiga Faʻafefe Pest

O tagata e tupuina lenei ituaiga, ia maitauina se teteʻega lelei i faʻamaʻi pipisi o siama, faʻapea foʻi ma le paʻu. Ae ui i lea, o le tele o faʻamaʻi faʻaleagaina, e ui i lea, e aʻafia.

Muamua lava, e taua le faʻatau o sauniuniga e puipuia ai le laau mai le ele. O se maʻi afaina, lea e le maua ai e le vailaʻau se puipuiga, e mafai ona vave nofoia se laau, e le gata o lau, ae o fua foi.

E mafai ona faʻaaogaina le lapisi ma isi sigi i le Bordeaux liquid 1%, pe mafai ona faʻaaoga vailaʻau malolosi. E fautuaina le faʻaaogaina o fualaau leaga e tusa lava pe ola laau ola i luga o lau 'upega tafaʻilagi.

E pei o faʻamaʻi, o le vailaʻau e leai se teteʻe. Mo lenei mafuaʻaga, taumafai e faʻamalolo le laau faʻatasi ai ma togafitiga faʻaleaganuʻu ma se laumei itiiti, poʻo vailaʻau vailaʻau - faʻatasi ai ma se malosi.

Faʻafefe o le aisa

O le "Agaga" ei ai le malosi o le malulu, o le totoina i vaega i matu e le fautuaina. Muamua, o le laau pe a uma le taumalulu o le a iai i se tulaga mataʻutia, ma o le a tatau ona e aveeseina i taimi uma ia tiiti uaisa. Lona lua, o fua o le a tupu mulimuli ane, lea e mafua ai le malulu.

Faʻaaoga fua

E faʻaaogaina lautele. O fua e mafai ona faʻaaogaina mo le gaosiga o le uaina, ona o le sea o le suka i le sili atu i le 9%. E le gata i lea, o le fua e lelei tele mo le faʻasaoina lautele.

Malosiaga ma vaivaiga

Le isi, tatou te lisiina malosiaga ma vaivaiga o lenei ituaiga Belarusian lauiloa.

Faʻaauau

  1. O le ituaiga o loʻo i ai se gaʻo maualuga ma masani, o lea e mafai ona faʻaaogaina i faatoaga tetele e mafai ai ona faʻatau oloa mo le faʻatau.
  2. E lelei le tausia o le lelei ma o le a le maumau lona foliga i taimi o felauaiga.
  3. O le faʻaaogaina e tusa ai ma le faʻaaogaga e mafai ai ona faʻaaogaina faʻatoaga e maua ai faʻalua ma faʻatagaina mo le faasaoina.
  4. E i ai le teteʻega i faʻamaʻi faʻamaʻi, lea e faafaigofie ai le tausiga.

Faʻasologa

  1. O le eseesega e fua mai i le tagata lava ia, o le mea lea e le mafai ona totoina e aunoa ma isi ituaiga eletise.
  2. O le mamafa o le taumalulu e le mafai ai ona toto se pi i le itu i matu.
  3. O le maualuga maualuga o le laau o le a le faatagaina mo le maualuga o le teuteuina po o le seleselega atoa.

Ua e aʻoaʻo e uiga i se isi ituaiga laʻau matagofie, e ui lava e le mafai ona avea ma muamua i lau togalaau, ae peitai, ua lava le lelei e avea ai ma tagata lauiloa. Faʻatau fualaau i totonu o tausi maʻi e maua ai se laau lelei, o le a le maʻi ma i se taimi puupuu lava o le a fausia ai se pale paleni.