Currant

Nai lo le fafagaina o currants i le tautotogo: fesoasoani faʻatoʻaga

O le currant o se mea lelei tele laau toto, e fua tele fua o fualaau aina e le mafai ai ona tofo ma le tele o mea aoga. O lona aoga faapitoa o le faʻaogaina lea. Ae peitai mo fua tetele ma lapoa, e tatau ona tuʻuina atu i le fale faʻatoʻaga faʻaleleia mo le tuputupu aʻe i tausaga taʻitasi. O le mea lea, o faifaatoaga agalelei e fafagaina currants i le tautotogo ma le taimi atoa.

Le taimi e fafaga ai currants i le tautotogo

O meaʻai faaopoopo e manaʻomia mo fualaau taʻitasi. E mafai ona e faia i totonu o le eleele pe fufulu foi i lau laau. I soo se tulaga, o le a faafetai atu le vine vine ia te oe. E taua le faia o lenei mea i le taimi ma taimi uma.

E te iloa? Ole taimi o le fafagaina e faʻatatau i le tulaga o lau eleele: eleele vaivai e tatau ona faʻamaʻiina i tausaga taʻitasi, ma o nisi taimi e sili atu faalua i le tau.
Fertilizer mo le vao e mafai ona ese: minerale ma organic, aʻa ma foliar. Autumn fufulu mea faʻaseʻe, ma sili atu i le tautotogo minerale galala. O le fafagaina o le susu e mafai ona faia i le tausaga. fa taimi:

  • i le amataga o le fuga ma fuga mai le afu;
  • i le faaiuga o le fuga, pe a amata ona tupu vave le laau;
  • o le amataga o Iulai o le taimi e talafeagai ai vine;
  • pe a uma ona faʻaputuina le seleselega atoa.
O nei filifiliga uma mo le fafagaina o vao ei ai ona lava uiga. E le mafai ona e faʻaaogaina pe faaopoopo iai elemene e le o manaʻomia e le fale.

O le a le fafagaina o currants i le tautotogo

O le tautotogoI le taimi e amata ai ona ola le laau ma atiina ae malosi, e maua ai mea uma o loʻo i totonu o le palapala. O le mea lea, i le vaitau lea e taua tele le faia o pusi fualaʻau. Afai i le tautoulu e mafai ona e faʻafefe lenei faiga, ona oʻo lea i le tautotogo e leai se auala e mafai ai ona fai lenei mea. I le faʻaopoopoga, o le aofai o galuega i le tautotogo o le a faʻalagolago i lau gaioiga o le tautoulu.

E taua! Afai ua uma ona e faia i le paʻu o lau o loʻo iai nisi o mea, e tatau ona aveeseina mai le faʻafefiloi o faʻamalolo mo le vao i le tautotogo.
Fua o le fua ma le eleele lua ituaiga o fosi: minerale ma mea faʻasalalau. E taua le iloa poʻo afea ma po o fea mea e tatau ai mo le fale mo le faʻaleleia masani.
I luga o lau 'upega tafaʻilagi o le a foliga matagofie ai laau e pei o blueberries, saplings, gooseberries, vineberry blackberries, vineberries, raspberries, blackberries.

Mineral fertilizers

Fertilizing currants i le tautotogo ma mineral fertilizers e tatau ona tatau ai ona o le taimi lenei e totoina ai e le laau mea uma e maua ai le palapala mo le fausia o tumutumu ma le fua o le fugalaau, faamalosia o aʻa po o, i se isi faaupuga, - atinaʻe o le ea ma le aʻa o le vao. O minerale e matua manaʻomia lava e laau totino i le tausaga muamua o lo latou tupu aʻe e le maua mea uma latou te manaʻomia mai le palapala. O le mea lea, o fuakalama, potassium ma le vailaʻau o loʻo aoga iinei. O le le lava o le atinae, o le ae matauina le vaivai o le tuputupu aʻe o le togavao.

Fertilizers potassium phosphate e manaʻomia ona fai faʻatasi ma isi i le tausaga poʻo le lua, e taulai atu i le tulaga o le palapala. E sili le faaopoopo i ai i le tautoulu, sauniuni mo le taumalulu, ae latou te le faalavelave i le tautotogo. O mea e gaosi ai le potassium e faʻaaogaina na o mea e le o iai le chlorine. O le sili ma sili ona lauiloa le filifiliga o le fafie. O luga o paʻu currants i le tautotogo ma le efuefu e faapitoa lava le talafeagai mo eleele oneone ma le lamolemole.

Mineral Nitrogen Fertilizers fesoasoani i le laau ia maua le malosi pe a uma le taumalulu ma ola malosi. Afai o le eleele e lafulemu, ona latou le manaʻomia lea o le suka.

Afai e te maitauina e le tupu le alualu i luma le laau, ma o laulaau ei ai se lanu lanumeamata, o lona uiga e leai so latou alualu i luma - gaʻo.

E taua! Faʻaeteete i le vasa. O le sili atu o lenei mea e afaina ai le laau, faateleina ai le lamatiaga o faamai, faaitiitia le fua. O le faʻaofiina o lenei fugalaau i le taumafanafana o le a mafua ai le faʻavaivaia o le laau, o ona fatu totonu ma o le a faʻaitiitia ai le tetee atu i fulu o loʻo sau i le taumalulu.
Microfertilizers - O se isi ituaiga o filifiliga faigofie mo le faʻaofuofuina o minerale mo togavine i le tautotogo. O le totoina o le aʻa o se laau ua faia mai se fofo e faavae i luga o ia ituaiga faisuala. O le fua o loʻo faapenei:

  • vai 10 l;
  • boric acid - 2 g;
  • zinc sulfate ma le manganese, 2 ma le 5 g, i le faasologa;
  • copper sulphate i le 2 g.

Laʻau faʻamaʻi

O nei vailaau ua faamoemoe e suitulaga pe faaopoopo i ai meaʻai falai mo currants i le tautotogo, taumafanafana, ma le autumn. O le mea moni, o le sili ona lelei e mafai ona iloa pe a faʻaoga uma ia mea uma, i le saʻo tatau ma i le taimi tatau.

E sili ona lelei mea e maua i le taumafanafana ma faataatia i le tautoulu: humus, meaʻai, paluga. O nei lava oloa o le a fesoasoani ia te oe pe a tulaueleele. E tatau ona faʻaopopo i le eleele, ina ia aua le mafaufau i se taimi mulimuli ane nai lo le faʻapalapalaina o le vao i le tautotogo o le tausaga a sau. Mo le tasi togavao o le a manaomia pe tusa ma le 7 kilokalama o fugalaʻau faʻasaina, lea e tanumia i totonu o se lua.

Mo le fafagaina faʻaletausaga, afai e te manaʻo e sui fugalaʻau o le minerale, ia faʻaaoga soʻo se mea faʻalautele. O ana tusi e le laiti - e oo atu i le 15 kilokalama i le 1 vine. O lenei e mafai ona e filifili:

  • isi minerale ma organics i le tausaga;
  • faʻafesoʻotaʻi ituaiga e lua o le fuga, faʻaititia le leotele o ia mea taʻitasi i le 2 taimi.
Fualaʻau fualaʻau pateta pateta - O se isi mea manaia o le organic. O lona lelei, o le pateta e aofia ai le tele o le suka, lea e matua afaina i currants. O le maso masani, lea e mafai ona faʻatauina i totonu o le faleoloa, e teena e currants, ae o le pateta - alofa. E le gata i lea, o se isi punavai o le potassium ma isi elemene, vitamini, minerale.

E te iloa? Fua currants, faʻafefiloi o se faʻasalaga faʻasili o pateta, faʻalautele le lapopoa ma avea ma suamalie i le tofo. Ma e mafai ona tauaveina sea fafagaina i le aofaiga o le 3 lita i le togavao i le tolu taimi i le tausaga: pe a oʻo mai ovaries, o le a fua mai vine ma o fua mulimuli na aoina.
E mautinoa lava pateta pateta - le sili ona lelei mo le gaosi. E mafai ona saunia se vaifofo mai le 1 l o mamago magogogo ma mamago, lea e sasaa mai i le 10 l vai, ma le vevela o le 100 tikeri. E tatau ona faʻamalosi le tane ma tuʻu mo aso e tolu, faʻaosoosoina pea.

Auala e fafaga ai currants i le tautotogo

Ae e te lei alu ifo i le pisinisi, e tatau ona e malamalama e le gata o ituaiga o fomai, ae o le auala foi e faʻaaogaina ai i le eleele e aunoa ma le faaleagaina o le laau.

Tulafono mo le fafagaina o vao

O luga o paʻu cur currants i le tautotogo e faapenei:

  • faʻaaogaina tatau ona faʻaaogaina ioe;
  • ia suʻeina le mea e te manaʻomia latalata i le fale lava ia i le lainalea o le a sili atu nai lo le maualuga o le pale;
  • o le lua tausaga muamua o le fuamoa fua e mafai ona fua mai e aunoa ma se laei pito i luga, pe a fai na amataina i le taimi o le totoina lava aofaiga o le faʻaauau;
  • vailaau oona e le o toaaga mai ma e le mafai ona ulu atu i totonu o le palapala i lalo ifo o aʻa, o lona uiga pe afai e te faia lenei mea e tatau ona e faia togavao poo vaieli e oo i le 30 cm le loloto, e 40 cm mai le laau i se liʻo e tuʻu ai suauu minerale;
  • Nitrogen o loʻo masani ona ulu i totonu o le eleele, ae a faʻaaogaina, latou te manaʻomia fefiloi ma le eleele;
  • faʻasalalauina faʻasalalaʻau luga o le eleelefaataamilo i le togavao;
  • mo le lelei ona fafagaina oe manaʻomia fesoʻotaʻi aʻa ma sili atu-aʻa (spraying) faiga faʻavae;
  • mo le faaaogaina o foliar itiiti ifo mea tau minerale, ina ia le mu ai laulaau, ma filifili mai i latou ua solo atoa i le vai.
E taua! E manaʻomia i le pouliuli ia minerale vailaʻau vavalalata, pe a le oso le lā ile laʻau. O le mea lea o le vai e tumau le umi i luga o laulaau, ma o le ono mafai ona mu o le a faʻaitiitia ai.
O le faʻaogaina o elemene o elemene mo le pulupuluina - o le mea lea e mafai ona e fafagaina le currants i le tautotogo ae leʻi tupu aʻe ma pe a maeʻa ona faia le ovaries.

Laasaga o le fafagaina o currants

I le taimi o le ola o lenei togavao, e fautuaina e mataʻituina lona mama ma le soifua maloloina, faʻaleleia le tulaga o le palapala, saunia mo le taumalulu ma tuʻuina atu meaʻai i le tautotogo. O le mea lea, o le faʻamafanafanaina e tatau ona faʻatinoina i ni auala, talanoaina i lalo.

Muamua fafaga

Mafaufau i le auala e fafaga ai currants i le tautotogo i le i ai pe leai foi o le fua o le autumn. O lea la, afai o le taimi o le tautoulu e te tuiina ai le maikaikula, mea pāmalolo ma mea faʻalaʻau, ona oʻo lea i le tautotogo e tumau pea mo le vevela.

O le mea lenei muamua tulaga laʻei pito i luga. A oʻo ina amata ona faʻatumuina e pamu lala o le vao (o le umi e tatau ona oʻo i le 2 cm), e mafai ona e alu ifo i pisinisi. Nitrogen o le:

  • ammonium nitrate ma urea, 15 g ia;
  • 37 g o le calcium nitrate.
O nei mea e faʻavaivai i le vai seia oʻo ina faʻamavae atoa. O faʻatusatusaga e faʻavae i luga o se tasi togavao. Afai e te manaʻomia e faʻaopopo isi masima, e tatau ona i ai i totonu:

  • fuamosa - 60-100 g;
  • potassium - 30-40 g
E taua! Ia taʻitaʻia i taimi uma e faʻailoga mai fafo o se tulaga o palapala ma laau i luga o lau 'upega tafaʻilagi. O lau galuega o le aua le soona faia ma le tele.
I lenei laasaga, e mafai ona e faʻaaluina ma inu vai. Mo laau taʻitasi e maua ai se voluma e 10 lita o le faʻala. Ina ia faia lenei mea, faʻaaoga:

  • fugalaʻau faʻasili: manulele manulele ma le afu o laulaʻau lanumeamata ile fua ole 1 i le 10 vaega ole vai, slurry - 1 i le 4;
  • minerale: phosphorus 20 g ma le potassium ma le eletise 10 g mo le 10 lita o le vai.
Fafaga lua

Pe a ma le 14 aso pe a uma le laasaga muamua, e tatau ona faia se faga faalua. A o faagasolo lenei vaitau, ua nonoa vine ma e manaʻomia ona e faʻamaua le laau ma le humus.

E sili atu le faaopoopo atu i le masima sulfate. O le faʻafefiloi atoa ua sasaa i lalo o se togavao. E mafai ona e sui sui o le organics ma isi mea faʻamalosi faʻamalosi, e pei o le "Berry".

O le fomaʻi Kristalon, Kemira Lux, Ammophos, Signor Tomato, Azofosk, Kornevin o le a fesoasoani ia te oe ia maua se seleselega lelei.
Tolu laei

A maeʻa laasaga lona lua ma le lua vaiaso malolo, o le taimi o le fafagaina mulimuli na oʻo mai i le tautotogo. E mafai ona faia i se vaifofo vai o le 10 lita o le vai ma le Uria, o lona voluma e 10 g. Faʻafa lona fa

O lenei ua oʻo ia te oe. Vaʻai lau laau ma le tau. E mafai ona e pamu pe afai e te matauina o le faʻaleleia o le palapala e le fesoasoani.

Afai e lelei mea uma, ona e faʻatali lea seia oʻo i le seleselega mulimuli ma fafagaina le eleele mo le taumalulu. Ash po o le humus e sili. E mafai ona e suia i latou i se fofo o le 30 lita o le vai ma le 30 g o le potassium sulfate ma superphosphate.

Lau galuega autu - aua le galo le ola o fua o fualaau aina. Taulai i le tau o le vaitau o loʻo i ai nei, tulaga o le palapala, fafaga faʻamaʻi - O nei mea uma o le a fesoasoani i le faʻasalalau ma maua ai le saʻo lelei, lea o le a faʻaleleia atili ai le tulaga o le laau ma maua ai se seleselega lelei.

O lenei ua e iloa mea lilo o le auala e suamalie ai le fua, ma le vao - sili atu ona matagofie.