Thuja

Auala e filifili ai laau mo puipui, mamanu ma vaifofo aoga

O taʻitasi taʻutaʻu miti i se pa matagofie i le fale poʻo le 'upega tafaʻilagi. Ae le mafai e tagata uma ona gafatia e fausia se pa puipui po o se pa. O le mea lea, o loʻo sāʻili tagata mo isi, sili atu le paketi ma i le taimi tutusa fofo matagofie. O se tasi o ia fofo o le fausia lea o se pa.

O laau ma laau toto e le gata ina teuteuina ma fuaina ai galuega, ae maua foi isi aoga aoga - faia le matafaioi o le puipui. Faatasi ai ma la latou fesoasoani, e mafai ona e teuteuina le fausiaina, faatulaga se tulimanu mo faafiafiaga, vaeluaina le togalaau i ni eria.

Tuʻu, o le faigata o le filifili

O le pa puipui e mafai natura (ola fua fua) pe coniferous poʻo pala, pala poʻo vaivai, tasi-laina, multi-row, tuufaatasia a le mai laau o le ituaiga o meaola. E faalagolago tele i galuega e tatau ona faia e le pa puipui, ae a maeʻa le filifiliga e tumau pea lautele.

O laau toto mo puipui e tatau ona filifili saʻo ma ia totoina lelei. E i ai nisi fautuaga e tatau ona iloiloina pe a filifilia se pa puipui.

  • Mo se pa puipui e tatau ai ona filifili laau totō e tupu lelei i lenei vaʻalele;
  • Mo nofoaga paolo e fetaui lelei ma laau malu. I totonu o nofoaga lelei, o le pa puipui e sili ona fetaui lelei mo le tele o laʻau ma laau totō ola;
  • Afai o le fuafuaga e le o iai se faʻaaogaina tumau ma tipiina le pa, e tatau ona filifilia ia laau i lenei faʻatusatusaga;
  • O le Coniferous hedge o le a faatumulia ai le ea i mea ola maloloina lelei ma teuteuina le nofoaga;
  • O laau coniferous ma deciduous eseese e suitulaga. Ae e tatau ona e sauniuni i le taumalulu o le a pau le lau, ma o le a paʻu le pa;
  • O le puipuia o le Evergreen e sili ona faatulagaina i le tautotogo;
  • O le va o le puipui o le faavae lea o se paʻu ma i le taimi lava e tasi o le pa puipui o le nofoaga;
  • O le pa puipui e mafai ona avea ma vaega e le gata o pa ma teuteuga, ae e fua mai foi. E faʻalagolago lava i laau e filifilia mo: e mafai ona avea ma currants, sea buckthorn, rose vao, ma isi.
O se tasi o mea e taua mo le toʻatele e sili ona lofituina, o le vave lea o le a tupu ai le pa mai laau. O le mea lea, o laau toto e vave ona ola mo pa puipui e masani lava ona masani ona faaaoga.

Laʻau, vao po o le vao - masani ona filifilia

O le fea laau e filifili mo se pa puipui, e faalagolago i mea o le a tofia i ai. O le pa puipui e mafai ona le gata i totonu o le 'upega tafaʻilagi, ae totonu foi i totonu. O laau e sili ona masani ona faʻaaogaina o laau o laau ma vao. E i ai foi ni pa puipui, o le fausia lea e tele taimi e alu ai.

O laau ua filifilia e avea ma mea e fai mo le pa, pe a manaʻomia se pa maualuga po o le maualuga. Mo le maualuga o le maualuga o loʻo i luga, faʻasala i sisifo, Tartar maple, Berlin poplar, elm lelei ma isi ua totoina. Mo le vaeluaina o laau, o le laau o le Siberia, masani viburnum, Tatar ma le suavai suamalie auro, meaola masani, Kanata ma isi e talafeagai. O mea aupito sili ona manaia o laau ola e vave ona ola mo se pa.

O laau iti e lauiloa tele mo le fausiaina o pa. E faʻaaogaina mo le faʻaogaina o fanua, e fai ma vavaega o laufanua o le saite ma, i le mea moni, o se pa. O laau toto e lelei mo faamoemoega nei:

  • le fausia o vaega i le nofoaga;
  • tafe i luga o auala;
  • taulai atu i vaega;
  • puipuiga mai le prying mata, pefu;
  • fafo ma totonugalemu o le teritori.
Mai togavao e mafai ona faʻaputuina se lauʻeleʻele e maualalo le ola, ma se pa maualuga. O laau toto e vave ona ola mo pa puipui ua faʻaaogaina mo le faʻataʻitaʻiina o pa maualuga. O lenei mea e faʻaopoopo ma o nisi taimi e itiiti. O le vave ona totoina o vao e manaʻomia le tele o teuteu.

O le mea aupito sili ona faʻatuatuaina o se pa. Mo lona faʻatulagaina, ua totoina laau, e mafai ona ola faʻatasi ma lala. O ia laau e aofia ai, mo se faʻataʻitaʻiga, pulou ma le hawthorn. O laau filifilia ua totoina i le tele o laina. O tausaga taʻitasi, e teuteuina ai laau, ma tuʻu ai ni malosi malolosi. O nei totogo mai laau eseese o loʻo fesoʻotaʻi. O le isi itu, o lalaga lamolemole ma faʻapipiʻi e masani ona selesele, faatasi ai ma le fesoasoani lea ua fausia ai le maualuga manaomia o le pa.

O ituaiga eseese o laau e faaaoga mo faamoemoega eseese. Ae peitai vao e masani ona faʻaaoga e fausia ai puipui. O le mea moni e faapea, o laau e le soona faalauteleina. Shpalernye taiapa faigata e faʻaaogaina. E foliga mai o laau iti e manaʻomia ai le teuteuina ma le olaola pea, o le filifiliga sili lea mo le fausiaina o se pa.

O fea laau e talafeagai ma e le o.

Mo le tuputupu aʻe o puipui, o nisi laau toto e sili atu ona talafeagai nai lo isi. E tatau ona e filifilia laau e lelei le toleniina e le tau o le laufanua ma maua ai aʻa i le palapala. O laau tetele lava e mafai ona vaevaeina i deciduous ma coniferous. O le pa puipui o se faʻavavega faʻavaveina o le olaola - o le pa puipui e le gata mai i laau o coniferous, o loʻo i ai isi ituaiga o laau toto e taofiofia le pale i le tausaga atoa.

E te iloa? Afai e te toto laau ma lanu lanu, o le a foliga mai e manaia ma fiafia le pa.

O ituaiga sili ona lelei

Mo le faʻaaogaina o le vao e faʻapipiʻi ai le mahonia. O loʻo ia te ia ni laʻau faʻamafanafana. O ona fugalaau e manogi lelei ma faʻaalu se manogi manaia. Mahonia e malulu malie, e tusa lava pe latou te maua o ia i le vaitau o le vavao. E talafeagai mo puipui: Iapani Mahoniya, fetolofi, Vanera, vine vine.

O le faʻateleina o faʻamaumauga mo pa puipui o se faʻatalatalanoaga faʻatasi. O Conifers e le o vave ona ola, ae o loʻo i ai i latou e televavave nai lo isi. Mo se faʻataʻitaʻiga Weymouth paʻu, pine, lanumoana lanumoana lanu ma isi. Mai conifers mo le puipui lelei thuja, juniper.

E te iloa? O le tele o conifers latou te le taliaina ni lauulu matala. O lenei mea e mafua mai i le mea moni o la latou fafie anamua e le maua ai ni totō fou.

E sili ona lauiloa vine vao ma Barberry. Latou te le gaosi i le tausiga ma ola vave vave. I luga o nei vao e foliga mai e le gata o laʻau manogi i le vaitau, ae o fua foi.

Le faia o se pa i le itu i matu, talafeagai rhododendron. E le fiafia le laau i le susulu o le la. I le tausaga muamua o le tulaʻi mai, e manaʻomia ai le faʻasusu masani, ma mulimuli ane e manaʻomia sina faʻaleleia.

Lelei mo le puipui puipui lilac, taifau taifau, cotoneaster, samasama acacia ma le tele o isi laau.

Laʻau e le manaʻomia

E i ai laau e le fautuaina mo le faʻaaogaina o se pa puipui. E aofia ai i latou e tutupu i itu eseese, eli le palapala. Mo se faʻataʻitaʻiga, o lenei Laʻau faʻapipiʻi, vine, fulufulu, uʻamea mauga.

O le isi mea e mafai ona e gaugau ai se vao ma e le o mafaufau i ai mo le aoina o le aʻafiaga i osofaʻiga o faʻamaʻi ma faʻamaʻi. Mo se faʻataʻitaʻiga viburnum.

E le o tauleleia le taumalulu-e faigata foi ona puipui. O tausaga taʻitasi o le a latou manaʻomia ai le toe sui, lea e le fetaui mo le tuputupu ae o se pa puipui. O laau toto e manaʻomia ona toe totoina i lea taimi ma lea taimi e le talafeagai foi.

Fale puipui, auala e totō ai laau

A oʻo mai se pa, e tatau ona e mafaufau i le auala e tatau ai ina ia mafai ai ona faia galuega ua tofia i ai. O le eria e tatau ona makaina ma eli ai luga o togalaau mo le totoina. I luga o le togavao e lamolemole, e mafai ona latou eli i lalo o le uaea uani. O le loloto o togalaau e amata mai i le 40 cm i le 60 cm Afai e muaʻi vaaia se puipui e tasi-laina, o le togalaau i lalo ifo e tatau ona oʻo atu i le 60 cm, pe afai o le lua-laina hedge e oʻo atu i le 1 m.

O laau toto e totoina i se mamao e 25 cm mai le tasi i le isi i le tulaga o le puipui e tasi. Afai o le pa e lua-laina, e totō laau i se ala faʻasalaga i se mamao e 50 cm le tasi mai le isi.

Maualuga eleele, faapalaga ma peat moe i le pito i lalo o le alavai. E mafai ona faʻamaʻaina laau totō i le manu, ae e le aoga le conifers.

O le tausaga o le totoina o laau toto e 2-3 tausaga mo fua o laau toto, 3-4 tausaga mo faʻatoʻaga faʻatoʻaga. Pe a totoina le 1-2 cm o le tuu lea o le ua i luga o le eleele.

Ina ia faia lelei le pa, e tatau ona e faʻalauteleina ia lagolago ile laina i le maualuga o le 30-40 cm. A maeʻa ona toto aʻa laau, e tatau ona e aveeseina mea e maua.

E taua! E tatau ona faʻamautinoa le tuʻuina atu o meaai ma faʻamalamalama lelei o laau i totonu o le pa. A leai, o le a mafatia fomai, ma o le a seasea lava le pa.

E faʻapefea ona tupu se pa puipui, tulafono o le tausiga

E tusa lava pe e te filifilia le televave o laau totō tuputupu aʻe mo puipui, e tatau ona e saunia mo le mea moni e faapea o le atoaga o le faʻavae e le itiiti ifo i le 4 tausaga.

Afai e manaomia e le pa e masani ona teuteuina, e tatau ona e faʻalautele le manoa ile maualuga o le maualuga ma ia tipi. E le o se mea e aoga mo le mata, o lea mo le saʻo e lelei tele le faʻaogaina o sea fua. O le pa ua fautuaina e tipi naʻo le taumafanafana, i le tulaga e le afaina mai le pito i lalo.

E taua! Afai o le vaega pito i lalo o le laau ua le lavalava ona o le le teuteuina ma le le lava le malamalama, e tatau ona tuuina atu i le togavao le foliga mai o se nofoaafi po o se pusa.

Ina ia aua le faʻaaluina le taimi ma le malosi ae le o le tipiina o laau i totonu o le pa, e tatau ona muamua fuafua ma filifili laau talafeagai.

Po o le a lava laau toto e filifilia mo le pa puipui, e manaʻomia lava le tausiga. E tatau ona fausiaina ia togalaau, ia mataʻituina lo latou ola maloloina ma saoloto mai lala mamago. Ma o sea pa o le a avea o se puipuiga mai fafo ma faamolemole mata.