Faatoaga faatoaga

Vaʻalele chicken kohinhin

Afai e le fiafia se faifaatoʻaga muamua i le filifilia o se moa, e tatau ona ia gauai atu i le ituaiga o kohinhin, e le gata na te tuu ai fuamoa, ae ia fausia foi le maso maso lelei.

Cochinquins o se ituaiga matagofie tele.

I aso nei, e seasea lava ona vaaia i faatoaga moa poʻo le fale.

I le gasologa o tausaga, ua le toe aoga le avea o se aano o manu moa, ma o aso nei ua na o mea teuteuina ma mo lona faasaoina.

E taua lava le gauai atu i lenei ituaiga o manulele, aua e matagofie tele.

O a isi mea e maua e le ituaiga o Kochinquin, o le ae faitau atili i le tusiga.

O a ni uiga o loʻo i ai se ituaiga matagofie o manulele? Po o mea uma e mafai ona ia mitamita i ai - pe na o le matagofie?

O lenei ituaiga e le mafai ona fenumiai ma isi ituaiga o moa. E iloga i ona laumei lapotopoto, lapotopoto o le tino ma vae laiti.

O lenei ituaiga e tasi le taui, manufelelei e matua tele lava i le meaʻai.

E lua ituaiga o foliga mai o le ituaiga o Kochinquin:

  • I le taimi muamua, sa fafagaina le ituaiga o Cochinquin i Saina. O iina na faʻaaogaina ai lenei ituaiga o manulele faʻapitoa mo mea teuteu. E mafai ona vaaia i totonu o maota ma fanua mauoa, ma na foaiina atu foi le manulele i tagata ese. Ina ua mavae lena, na amata ona fanauina i Europa.
  • O le lomiga lona lua ua manatu o le taimi muamua lea na aliali mai ai lenei ituaiga i Vietnam, ae le mo mea teuteu, ae mo meaʻai.

O le a se mea manaia e uiga i lenei ituaiga o manulele? Matou te lisiina le autu Cohinquin:

  • O le mea muamua e le mafai ona matauina o le lapoa lapoa o le manulele ma ona fulufulu matagofie i le tino atoa. E maualuga lona maualuga, o lona maualuga e oʻo atu i le 70 sene senitimita.

    O le ituaiga e maualuga lona mamalu. O le isi mea uiga ese o se ulu laʻitiiti ma se mumu mumu, lea e sili ona manaia i tua o lona tino tino.

  • O le lelei o lenei ituaiga o le fetuunaiga i tulaga eseese o le tau ma tulaga eseese o le vevela mai -30 tikeri i + 60 tikeri Celsius. Ma o le mea pito sili ona taua, i lalo o tulaga eseese o le taofia o le manulele e le maumau ona uiga.
  • O anufe o loʻo tauaveina e fafine o lenei ituaiga o loʻo i ai se atigi gaʻo malosi. Ona o lona malosiaga lelei, o le ituaiga Kochinquin o se tasi lea o ituaiga aupito sili ona lelei mo le faia o ninsisi.

    I le fatuina o le ituaiga Brahma, o lenei ituaiga o le matua autu. O a latou gaosiga o fuamoa e le maualuga, e tusa ma le selau fuamoa e tuʻuina i le sefululua masina. Ae o se mea e sili atu ona lelei, e le pei o le tele o isi ituaiga, o le Coquinos talo i le gasologa o le tausaga ma e oo lava i le taumalulu.

  • Faʻasologa o le kohinhin mo le tele o vaega o le aano o manufasi. O le mamafa o le tamaʻitaʻi e oʻo i le fa kilokalama, ma o le mamafa o le tane e tusa ma le lima kilokalama.
  • O le a se isi mea e mafai ona matauina o le toʻa ma le faapaleniina o le manulele. Cochinquins e fuaina ma e le o se ala telefoni feaveai o le olaga.
  • E taua le taulaʻi atu i le mea moni e faʻapea, afai e te filifili e amata faʻaleleia lenei ituaiga, e mafai ona tupu se mea itiiti - e mafai ona paʻu manu felelei mo se taimi umi.

    Ae e le afaina le popole i ai, aua o le a latou tupu pea lava fulufulu. O latou uiga taua lenei.

Mafaufau i nisi ituaiga o Cochinquin.

O ituaiga sili ona lauiloa o Cochin e aofia ai Blue ma Pygmy Cochinquin. Ae o loʻo i ai isi mea lauiloa: Smoky, White ma Black Kokhinhin.

O le asō o le a tatou talanoa e uiga i ituaiga muamua ituaiga e lua, talu ai o isi ituaiga uma lava o la latou ituaiga o meaola, ma e leai ni uiga iloga, vagana ai le lanu o fulufulu.

Ma, Blue Cochinhin, o le a sau tala e uiga ia te ia

I le amataga, o le Blue Cochin China o manu felelei sa fafagaina i le aai o Shanghai. Amata e fai mai o se aano o manufasi. O lo latou igoa muamua o le "Shanghai Chickens". Ma i le aluga o taimi, ona o la latou laumei lush e le masani ai, na siitia atu ai i latou i nisi o manulele teuteu.

I Europa, o lenei manufelelei na peʻa pe tusa o le 1850.

O le laumei o le atigi fuamoa e enaena. O le fua o le fuamoa o fafine e laiti ma e tusa ma le 110 fuamoa i le tausaga.

Faʻalu le mamafa O le Blue Cochin Breed o i le averesi 4.5 kilokalama, ma o le mamafa o le moa e eseese i totonu o le 3.5 kilokalama.

Faʻailoga tulaga Blue Cochinquin:

  • O le vevela tele, le tele ma le vaeluaina, lea e ufiufi ai le tino atoa o le manulele ma e oʻo foi i vae. Mai le itu atonu e ono foliga mai o le manulele na laei i pulupulu lush. E oʻo lava i tamatamailima o vae o loʻo ufitia i fulu. Talu ai ona o lena ituaiga o le mitamita, o foliga o le tino ua foliga mai ua lapotopoto.
  • O lenei ituaiga o loʻo faʻaalia e se tamaʻi ulu, matala mafiafia. Le lanu o mata o le bluehina kohinhina, e masani lava mumu-mumu. Laititi laiti i le ituaiga o laulaau.

    O le pili Bill e faʻafeiloaʻi ma se lanu samasama. O taliga e laʻititi, umi ma mumu. E le pupuu le ua ma e le o umi. O le pito i tua e lautele ma oso aʻe i se puʻupuʻu lautele.

    Ua atiaʻe le pusa. O apaau o le manulele e laiti ma lapotopoto. O pupuʻu o le manulele e puupuu ma faʻasaʻo lautele. E i ai foi se siʻusiʻu puupuu. E le lelei le atinaʻeina o tane. O vae e puleaina e le lanu samasama.

  • Chicks blue kohinahina Aʻo le umi o le savali, ae a maeʻa se taimi patino latou te faʻamaonia.

E taua O lenei ituaiga o:

  • Manulele matutua e le lelei. Tali lelei i suiga i le vevela.
  • O manu felelei e toʻafilemu lava.
  • O tamaitai o ni moa lelei lelei lava.
  • O lenei ituaiga e mafai ona teu i ni potu laiti.

E tasi le toe foʻi, lea e le mafai ona fai atu, o le mea lea o le manulele e faigofie ona faʻaleagaina.

E manaia foi le faitau e uiga i ituaiga aupito sili ona lelei o tagata taufaaleaga.

O le a se mea manaia e taʻuina atu ai le foliga o le kokhinhin?

Dwarf Kochinh ituaiga teuteu. O lenei ituaiga na fafagaina i Saina, i le maota o le emeperoa, lea na aumai ai i atunuu o Europa.

Aua le mulimuli mai le igoa o le manulele e laitiiti. E leai. O lenei ituaiga meaola e iai ona uiga faʻapitoa, o loʻo lisi atu i lalo.

Faʻapitoa lenei ituaiga:

  • O le manulele e iloga i ona foliga maualalo ma foliga, faatasi ai ma se ulu itiiti o loʻo i ai le selu ma le fulufulu. O le vaeluaina e pei o se fana. O le siʻusiʻu o le manulele e laʻititi ma e pei o se polo. I le lautele, o le manulele e foliga tele ma liʻo.
  • O le lanu o le manulele e mumu, ma atonu o le enaena.
  • O apaau o le manulele e laiti ma e fetaui lelei i le tino.
  • O le pito i tua o le dwarf cochinquin e lautele ma oso maualuga i le siʻusiʻu.
  • O fusi foi e i luga o tamatamailima ma luga o metatarsus.
  • O le tino atoa o le manulele e ufitia i le tele o fulufulu mamoe.
  • Lauga malu ma puupuu.
  • O le manava o le gutu o kokhinhina e foliga mai e tumu ma tumu ona o ona fulufulu paʻu.

O le mamafa o le moa e tasi e tusa ma le 0.8 kilokalama, ma o le mamafa o le moa e itiiti ifo ma e tusa ma le 0.7 kilokalama.

Afai e faʻatusatusa le tamaʻitaʻi ma le tane, ona tamaitai sili atu foliga.

Mo le sefululua masina, e mafai e le tasi tamaitai ona ave pe a ma le 80 fuamoa, ae atonu e itiiti ifo ma le 50 fuamoa. O le mamafa o le fuamoa se tasi e tusa ma le 30 kalama. O le atigi fua o fuamoa e manaia, ma o nisi taimi o le lanu enaena.

O le sao o le soifua maloloina o manufelelei matutua ma tamaʻi moa iti e tusa ma le 95 pasene.

Tulaga lelei lenei ituaiga:

  • O manulele e matagofie ma matagofie le matamata.
  • E agalelei ma toʻa.
  • O le ituaiga o loʻo faʻaalia i lona tagofia o mea ua fai ma vaisu i lē e ona ma vave ona avea ma sui.

O a foliga o le anotusi ma le faʻatoʻaga o le ituaiga o Kohinquin?

E pei ona taʻua muamua, o lenei ituaiga e faʻafetaui i soʻo se tulaga tuputupu aʻe. E lelei manufelelei toʻafilemu, lelei-natura, telegese, o loʻo faʻaalia i le onosaʻi, faatasi ai ma uiga mo a latou tausiga o le a fetaui lelei ma se fale.

Afai e te filifili e tupu se manulele faʻapitoa mo fuafuaga teuteu, ona e le mafai lea ia tuʻuina o ia i fafo i timuga timuga timuga. Talu ai o le vai o se aafiaga le lelei i luga oa latou laumei. O nisi e talitonu o le la e iai sona aafiaga leaga i nisi ituaiga o Cochinquin, ae leai se faʻamaoniga mo se faʻamatalaga faapena.

E sili ona lelei le tausia o tamaʻitaʻi ma tamaʻitaʻi o le ituaiga o kokhinhin i potu eseese. O le faʻamautinoa lea pe a faʻafefea ona taofia le faaleagaina o fulufulu ma sulu. O le fafagaina o manulele, o le filifiliga pito sili ona lelei o le faʻaaogaina lea o le fafaga vaivai, lea e faʻamautinoa ai le atinaʻe masani ma le tuputupu ae o le tino.

E sili ona lelei le fafagaina o tamaʻi moa ma meaai a le tagata lava ia, ma afai e le mafai, ona tatau lea ona faaopoopo le gaʻo manu i le mea na faatauina mai. E tatau ona faia lenei mea i le 45 aso o le ola mama.

Ua oʻo i le lua tausaga pe a ma le lua vaiaso, e mafai e manufelelei ona faaopoopo fatu i la latou meaai. Talu ai o manulele o loʻo faʻamalamalamaina e la latou laʻau mananaia, e tatau ona e mataala i a latou meaʻai.

I le sefulu ono vaiaso i le latou taumafataga e tatau ona lava le tele o polotini. A maeʻa le 16 vaiaso, ona faʻaititia lea o le aofaʻi o le porotini, pe a uma ona mauaina e manu felelei a latou fulufulu talafeagai.

E pei ona taʻua i le taimi muamua, o le a moa le moa mo se taimi umi lava, ae i le faaiuga, o loʻo ola pea le fulufulu.