Maota, fale mautotogi

O le a le mea e fai pe afai e tafe mai ni moa mai o latou tuaoi? O mafuaʻaga o foliga vaaia ma le tau faasaga ia i latou

O nei iniseti e afua ai i le toatele o tagata le ita tele ma le naunau e vave faʻaumatia.

O foliga mai o se moa i totonu o le fale, aemaise lava i le gasologa o le aso, o loʻo talanoa e uiga i le maualuga o le tulaga le mama. I le taua faasagatau i iniseti, e tofu uma i matou ma, ma e le lava foi, o fili.

O le a le mea e fai pe afai e tafe mai i totonu o lou fale mai luga o le pusafana o lou gutu? O lenei tusiga o loʻo faʻamatala auʻiliʻilia le auala e mafai ona faʻaalia ai le moa ma le auala e taulimaina ai i latou i auala eseese.

O fea o loʻo tafe mai ai?

O le mafuaʻaga o le faʻaalia mai o moa e leʻi i ai iina ao leʻi oʻo i ai le latou malaga masani:

  • ina ua faateleina, sa latou lagona le le fiafia i le teritori oo latou tuaoi, ma latou tuleiina oe i lalo;
  • Na faailoa mai e tuaoi le taua i luga o malo e leʻi valaʻauina, ma o le vaega o totoe o le faitau aofaʻi na vave ona ala atu i le ea ma le va i le fola i nofoaga fou;
  • o le sitaili na faʻatau i le faʻatau mai mai le supermarket, ma afai o se tamaʻitaʻi, ona le mafai lea ona faʻaogaina;
  • o se afifi na oʻo mai i se tasi mai se faleoloa i luga o le initaneti o loʻo i totonu o se laufanua vevela mamao, o mea uma e sili ona taugofie, ma o mea mama e matua lelei lava;
  • O se tasi e fiafia e malaga ma nofo i le taugofie (!) faletalimalo, fale talimalo, ma isi. ma umi se taimi e tuua ai le fale, tumu i mea e maua mai se malaga, e aunoa ma le vaavaaiga;
  • na tuʻuina atu e se isi se mea na latou malaga ai ma toe foi mai, e aunoa ma le fufuluina, ma faʻatasi ai ma le parasite tamaitai.

Matamata i se vitio e uiga i le mafuaʻaga e aliali mai ai moa i totonu o se fale poʻo se fale:

Aisea latou te le o ese ai?

Ma ona latou te fiafia i ai iinei.

Latou te tamoe i taimi uma i le mea latou te i ai:

  1. mafanafana;
  2. meaʻai;
  3. vai

E manino lava e lava meaʻai mo moa i se nofoaga fou lea o loʻo lava ai meaai i luga o le fola (falaoa falaoa i luga o le laulau, se pakete ma otaota e le lafoina, otaota e leʻi faamaluina i totonu o le pusa, ogaumu palapala, paluga le lelei, gaʻo mu i le pito i lalo o le apa), vai (faʻafefeteina, ipu tiuti i luga o le laulau, vai mo fugalaau i se pusa avanoa) , ma dichlorvos e le manogi.

O se fili masani - o lē e ona fale - e le pei oi latou, moe i le po. Ma latou iloa le auala e nana ai.

Faʻalogo! Saili ni mea e tafe ai i totonu o le falemaʻi e matua faigata lava.

Aisea e faigata ai ona faʻaumatia i latou?

E faigata ona faʻaitiitia le faitau aofaʻi o moa i luga o le vine, aua talu mai le afe tausaga talu ona i ai, o atiseti taufaasese ua atiaeina le tele o auala o fetuutuunaiga i vailaau oona ma tulaga o le tau, ma e oo lava i le vevela e le popole ia i latou. O le 'aiga o le Dinosaurs ma le mammoths na maliliu, ma faʻafeiloaʻi ai le moa.

  1. Latou te iloa le auala e faafoliga ai ua oti, pe leai, ia le iloa le mea oona. O le fufulueseina o tino o moa i se togitogi ma lafo i totonu o lapisi, o se tagata e fesoasoani ia latou ola. O le toe malosi mai le gaioiga o le oona i totonu o lapisi, o le a le pine ae faʻaauau le ala i le lalolagi. O le mea lea, o le tuʻuina atu o paluga oona e mafai ona i ai i totonu ole vai.
  2. Na latou aʻoaʻo e ola e tusa ma se masina e aunoa ma se meaʻai pe leai foʻi se ulu. E faigata mo i latou na o le leai o se vai, o lea e masani ona faʻaaogaina i totonu o le umukuka ma totonu o le faletaele. O le mea lea, e taua tele le leai o le palama i totonu o le fale ma ua magoto.
  3. E mafai ona latou faʻatonutonu le tele o le faitau aofaʻi. ma faʻaititia le fausiaina i lalo o tulaga leaga - aemaise lava pe a faʻasalaina. Tagata nonofo, faʻalavelave, matauina le numera o iniseti ua faʻaitiitia, ma toʻafilemu: o le a totoe vave isi. Leai, e le oti!

    O le siʻosiʻomaga o faʻafeusuaʻiga o moa e lua masina. I le taimi o le faʻasalaga, o fafine e le o matua faʻamalosi, ae o loʻo vaʻaia pea. Afai e uu e lima o latou lima i lenei laasaga o le tauiviga, o le a faʻalauteleina a latou taumafa i moa o le tasi. O le mea lea, e mafai ona manavaina ma le faʻaeteete pe afai e tolu masina ua pasi ma e leai se fufuluina o le prusak ile fale ua matauina.

Matamata i se vitio i luga o le mafuaaga e faigata tele ai ona faatea ese meaʻai:

Laasaga talafeagai e faʻaumatia ai

Afai e te tamoe mai isi fale

Aua neʻi vave faʻaalia taua i tagata. E sili le amataina o se talanoaga i lenei mataupu le lelei ma le toʻa. Atonu o le a mafai ona foia le mataupu e le lalolagi. Ae afai latou te le mananao e galulue soʻo, ona I le tulafono, ua ia te oe le aiā tatau e te faʻaaogaina ai i le nofoaga faʻamaʻi pipisi i se faʻamatalaga. O le a taunuu mai se sui o le SES, siaki le potu, tusia le mea moni ma tuʻuina atu se manatu i luga o le siama.

E taua! Muamua, e tatau ona iloa pe iai sana aia tatau e tuʻuina atu ai pepa faʻamaonia.

Faatasi ai ma nei pepa, e mafai ona e alu i luma o le faamasinoga ma se faitioga e uiga i tuaoi, aua e na o le mafai ona e gauai atu i le fale e ala ile faaiuga a le faamasinoga. E faapena foi E mafai ona e valaʻau i le HOA, tagata faʻatau fale, puleaina o le faʻatupeina o fale, asiasiga o vailaʻau eletise o le aai.

Afai e le mananao isi tagata nofoia e faʻaumatia i latou

Afai e faʻateleina le pupuʻu i totonu o se falemautotogi ua le amanaʻia o latou tuaoi ma ua uma lologa i lou fale, ma o tagata o loʻo nofoia se falemaʻi ua afaina, ona fai lea o se faitioga ia i latou:

  • o faʻamaoniga tuusaʻo o le i ai o moa mai i tuaoi o le a manaʻomia, ma e tatau i le tagata talosaga ona aoina lenei molimau;
  • o le fale o le tagata talosaga e tatau ona faʻamamaina mai le eletise o le vaaiga, a leai o le a tuʻuina atu e le SES se tagi faasaga ia te ia.

Afai o tagata o loʻo nofoia e vaʻavaʻai i iniseti, ma latou te tamoe atu ia te oe

O lea la, latou te le lapataia oe e uiga i sauaga o le pala, lea o se mea foi e solia.

O tuaoi e mafai ona faʻamautu i le faagasologa o fesoʻotaiga ma i latou, ae o le a le faʻamalosiina paluga e faʻatali ai, ma e tatau ona e tausia lelei le tumama o le fale.

O le matauina o se tafe mai le ea, mai i se va i le fola poʻo se eletise eletise o se uila vavalalata, e tatau ai:

  1. seti mailei;
  2. aveese meaai mai avanoa avanoa;
  3. sosoʻo ai laupapa laupapa ma fale faʻapitoa ma se mea faʻapitoa poʻo se isi auala;
  4. faʻapipiʻi palama.
  5. fufuluina le fale ma fomaʻi (o le ammonia faʻamaonia e faʻafefe ai moa, ma afai o latou vaega e taua o le lauiloa, o lona uiga o le toʻatele o tagata o le a le tuu se musika iinei mo se taimi umi);

O ai e tatau ona faʻafefe ia i latou?

E tusa ai ma le tulafono, o le Solitulafono Code Criminal e nafa ma le tulaga mama o le fale ma le eria. Ae afai, i totonu oo latou lava fale, e filifilia e tagata uma le auala e fasioti ai moa, i le tulaga pe a ulufale mai iniseti fale maota mai le lapisi otaota, faapaologa, lalo ifo, fale, fale, pulega, pulega, pisinisi. Faʻasalaga o moa na faia i lea tausaga i lea tausaga, i le tulaga o faʻalavelave faʻafuaseʻi - i luga o se talosaga faaopoopo.

Faʻalogo! E tatau i le pulega o le pulega ona faʻaumatia faʻamaʻi i totonu o le fale na o ia lava tau, talu ai o lo tatou lisi ua aofia ai ma tau talafeagai o le tauina o iniseti. Leai se lafoga i luga o tagata nofoia e le faatagaina, e teteʻe i le tulafono.

E faʻapefea ona faia le CC e foia ai le faafitauli?

Afai e teena e le Faʻamasinoga o Solitulafono le faʻatinoina o ona tiute, e mafai ona e tusia se faitioga i le ofisa o le loia. Afai o le a faia e le tagi a le vasega se mea e ono tulai mai ai se taunuuga lelei, ae mo lenei mea e tatau ona e aoina mai i le 80% o sainia o tagata nonofo i se fale mautotogi po o se faitotoa.

Peitai, e oo lava i lenei tulaga, o le foia o le mataupu o le a manaomia ai le tele o le taimi, lea e galue ai, pe a, e fiafia i moa, ae le o tagata e nofoia. O le mea lea, ao faia e le faamasinoga ...

Puleaina ole iniseti

Afai e te laki ma ou tuaoi ma ua latou sauni e lime le faʻamaʻi i taumafaiga masani, sili atu le liliu atu i le fomai tipitipi. Ma sili atu le lelei ma le tamaoaiga. I le lafoaia o tagata tomai faapitoa o togafitiga sili mo le le fiafia i iniseti a le atunuu, lea latou te lei maua le taimi e atiaʻe ai le puipuiga.

O faʻamaʻi pipili o le Ultrasonic o loʻo faʻaalia ai foi le lelei.

Afai e te setiina i le taimi lava e tasi ma le maualuga, o le aofaʻi o arthropods o le a sosola ese. E le tatau ona e faʻamoemoe i se aafiaga vave, e pei o tamaitai, i soo se tulaga, ua uma ona lafoaʻi ni fuamoa, ma mai ia i latou o meaola faalafua o le a le mafai ona tupu, pe a maeʻa ona latou toe faia le tumama, pe faatalitali seʻi oʻo i le muamua, e faʻalagolago i auala na faʻaaogaina.

Faaiuga

O le osofaʻiga o moa e le sili ona manaia, ae faʻataʻitaʻi vave ma faʻatasi, o le ae manuia le faʻaumatia o iniseti e faʻavavau.