Kateti mo ituaiga o Moscou

Matou te faamasani i ituaiga anufe mo Moscow

Kāreti o se tasi lea o faʻatoʻaga aupito sili ona matutua o loʻo ola i le tele o vaega faʻaonapo nei.

E mafai ona ia tauva ma isi "tuai" o tatou togalaau - ma pateta, kapisi ma aniani.

Ua leva ona manino o le kālati o se punavai e leai sona gataʻaga o vitamini ma mea faʻapitoa o loʻo aoga tele mo le tino o le tagata.

O le mea lea, o lenei fualaau laʻau e sili ona lauiloa ma faʻaaogaina mo meaʻai.

O le tuputupu aʻe o kāloti i se eria e pei o Moscow e le o se faʻafitauli, aua o loʻo i ai se lisi o ituaiga o ituaiga o le a mafua ona aʻafia i tulaga o eleele le lelei, faapea foi ma le tau le tumau.

Vasega "Vitamin 6"

O le vave ituaiga o kāloti, lea na toe faʻafoʻiina i tua i le 1969. Ina ia faʻaumatia le fua, ia le itiiti ifo ma le 90 aso e tatau ona pasia mai le taimi o le lūlūina o fatu.

Fua o fualaau aina, faʻatasi ai ma faʻamatalaga manino, lautele i le tetele (15 cm le umi, 65-165 g i le mamafa).

O le aʻa o fualaau aina uma o le moli. Ona o le mea moni ua uma ona faatofuina i le eleele, o le pito i luga e le mumu i lalo o le susulu o le la.

O le maualuga o lenei kapeti e lamolemole, e ufitia i mata laiti. Tatau Karoti suamalie lelei telesuamalie

I totonu o le fualaau aina e suamalie, ma e aoga tele foi, aua o lenei ituaiga o loʻo faʻaalia e se maualuga maualuga o carotene.

O le gaosiga e maualuga tele ma faʻalagolago i le tulaga lelei o tekonolosi tau uʻamea, i le averesi i le mita. E mafai ona e maua le 4 - 10 kilokalama o fua o fua.

E le gata i lea, o nei aʻa e le o vaeluaina, faapea foi ma le tetee i le tsvetushnosti. Ona o ona meaʻai ma meaʻai, o lenei kātiti faapitoa e masani ona faʻaaogaina i pepe ma meaʻai. E mafai foi ona teuina ma faigofie ona teuina i le taumalulu, lea e mafai ona o le lelei lelei o le tausia lelei o lenei koko.

A o lei totoina, e tatau ona sola le fatu pe faʻatau mea totō e totoina.

O le luluina o fatu e mafai ona faia i le faaiuga o Aperila - amataga o Me e tusa ai ma le 5x20 cm polokalama. I le faaopoopo i le totoina i le tautotogo, e mafai ona totoina lenei ituaiga i le tautoulu, aua o le a le totogo lenei koko pe a maeʻa le vaitaimi o le malulu.

I le tulaga o le totoina o le tautotogo, o le loloto o fatu e tatau ona i ai i le va o le 2 i le 4 cm. Ma afai o le luluina e faia mo le taumalulu, ona mafai lea ona faaopoopo fatu e le silia ma le 1-2 cm.

Mai le taumalulu e tatau ona e faia se sauniuniga atoatoa o le eleele mo le vaitau o le lumanaʻi manuia, o lona uiga, e lelei le eliina o le fanua atoa ma faʻalauiloa ituaiga uma o fomaʻi.

O le tausia lelei o laau totő e aofia ai le fafagaina masani i le 5 i le 6 aso, faʻapipiʻiina o moega (aveeseina o laau vaivai), faʻapea foi le faʻaaogaina o fertilizers 2 i le 3 taimi i luga o le taimi atoa o le tuputupu ae o fualaau aina.

Eseese "Moscow Winter"

Vaitau-ogatotonu, eseesega eseese o kāloti. I le averesi, mai le taimi o le lulu i le amataga o le faʻaogaina o le aʻa, 67 - 95 aso mavae. O le foliga o le fua o le masani lea, o masaniga o kāloti, o lona uiga, o nei aʻa e totogo, faʻafefeteina.

Lanu lanu uma o le fualaau aina moli. O lenei kālati e lapoa tele, o lona uiga, e oʻo atu i le 16 cm le umi, o le tele o fualaau taʻitasi e oʻo i le 100-175 g.

Faatasi ma le sikuea e tasi. mita e mafai ona aoina 4.7 - 6.6 kilokalama o fua. O le tofo o le a sili ona lelei, o le faʻataʻitaʻiga o le fua o loʻo i ai i le maualuga.

O lenei kālati tetee i tsvetushnostima ia lava le faʻamaoni i le kiona. O le vailaʻau e mafai ona tatalia le umi o le teuina, ma e lelei foi i le fou, faʻataina poʻo le gaosia o le fomu.

O le Karoti o le Winter Winter e talafeagai lelei mo le totoina o le tautotogo ma mo le totoina o le taumalulu. Muamua galuega na faia i fatu, masani, totoina o le mea e masani ai (20x4-5 cm).

E sili le lafoina o fatu o lenei kālati i le mea o loʻo fai ai le gaʻo, tamato, aniani, kukama poʻo le vave pateta e ola ai. O le loloto o le fatu e le tatau ona sili atu i le 2 - 2.5 cm. E mafai ona totoina lenei kapiti mai le amataga o Aperila e oo i le amataga o Me.

O tulafono mo le tausia o nei kātiti e masani lava, o lona uiga, e tatau masani ona susu e aunoa ma le faalavelaveina i le tulaga, e tatau ai ona toso ese moega mai lea taimi i lea taimi, faapea foi ma le fafaga.

I le tulaga o le totoina mo le taumalulu, o le a tatau ona ufiufi le eleele, mo se faataitaiga, i le peat, ina ia alu lemu le vai ma le vevela. E fautuaina foi e ufiufi le moega i le afifi seia oʻo ina fuga fatu.

Toto "Callisto"

O se kulupu e tutusa le vaitau o le matua, e tusa ma le 92 - 110 aso. O laulaʻau i luga o luga o laau taʻaleti o lenei ituaiga o lanu uliuli.

O fualaʻau totogo o le paʻu-o le tino o foliga, o le moli lanumoana i lanu, ma se lamolemole lamolemole.

O le ulu o le fua e lamolemole, lanumeamata lanu meamata. O le aano e mumu, o le pito i luga e le tele tele.

Kāreti o lenei ituaiga teleE oʻo atu i le 20 - 22 cm le umi, e tusa ma le 135 g. O fua o loʻo faʻamaligi atoa i le palapala, o le mea lea latou te le lanu meamata mai luga.

O le tofo o lenei kapeti e sili ona lelei, o le pulupulu e aofia ai le tele o peta-carotene, ma o nei fua e masani ona faʻaaoga mo le kukaina o pepe pepe.

O lenei kālatiti e mafai ona taofia le teuina faʻapea foʻi le felauaiga. Ae o le lautele o le faaaogaina, o nei aʻa e mafai ona faʻaaogaina mo le kuka, faʻasaoina ma fou.

O le gaosiga e maualuga maualuga, mai se vaega o vaega o moega e mafai ona e aoina mai 5 - 6 kilokalama o kāloti.

E fautuaina e filifili se nofoaga mo moega o lenei kapeti, lea e ola ai tamato, aniani, ma le kapisi. E le gata i lea, e tatau ona susulu lelei le moega, ma o le eleele e tatau ona mama ma fua.

Pe a sauni le saite i le tautoulu, e tatau ona eli lelei le eleele ina ia le mafai ai. O lenei kālati e talafeagai mo le ola i le lauʻeleʻele, e mafai ona toto i le tautoulu. O le totoina o mamanu e masani, o le loloto o fatu foi.

Ia mautinoa ia vevela lenei kālatika, o lea e le gaogao ai le fua ile eleele. E ui lava i le mea moni o lenei aganuʻu e lava le puipuia i le lamala, e tatau ona tausia lelei le faapaleniina o le vai i le eleele, ma masani ai. O le mea lea faʻamalosia le pule e tatau ona faʻamautuina.

E manaʻomia foi ona vaʻaia le eleele, aemaise lava seia oo i le taimi e totoina ai fatu ile eleele. E le mafai ona e faʻaaogaina i le faʻamaʻiina o le taele, peitaʻi o lo latou faʻaogaina o fualaau aina e mafai ona sili atu nai lo le masani.

Toto "Shantane 2461"

O kāloti o vaitau ogatotonu, o lona taimi matua e amata mai i le 69 i le 120 aso. Fua o fualaau aina o foliga o foliga, faatasi ai ma se lamolemole susulu, lanumoana lanumoana.

O le umi o le fua o le fua e le itiiti ifo i le 15 cm, ma le lautele latou te mauaina le 5-8 cm, o le mamafa e oʻo atu i le 75-250 g.

Laʻau faʻapupulaina o loʻo faʻaʻeleʻeleina i totonu o le palapala, o lea aua le liliu lau lanu meamata.

O le fua faatatau e tusa ma le 5 - 9 kg i le sikuea mita.

Aʻai lelei uiga lelei o lenei kapeti, o fualaau aina e le mafai ona taʻe, ma e le faʻaitiitia foi i le taimi o le teuina po o le felauaiga.

E tele le sua i le pulupulu, ma o le fatu tonu o le fua e aoga tele ona o le faateleina o le mamafa o carotene ma multivitamins. Tofiaina o Karoti i lenei ituaiga o mea lautele.

O le totoina o togafitiga, sauniuniga o fatuga muamua ma le loloto o fatu fatu e masani lava. E mafai ona lulu lenei kālati i aso mulimuli o Aperila, pe a maeʻa ona mafanafana.

Afai o le ae tuputupu aʻe nei fualaau aina ina ia mafai ai ona e maua fua aʻa mo le taumalulu, ona sili atu lea ona siitia le totoina i le faaiuga o Me - o le amataga o Iuni. O lenei togi e mafai ona tupu faʻapitoa i nofoaga tatala, e tusa lava pe o le lulu sa faia i le autumn.

Ia mautinoa ia faʻaauau pea le moega, o fatu, ma mulimuli ane - ma le laau, ia lava le susu e faʻamaʻe ai.

A oʻo mai se laʻau lona lua i luga o laau taʻitasi, ona oʻo loa lea i le taimi e teu ai le moega e aveese ai laau vaivai.

E tatau foi ona e aveese vao e mafai ona atiae i le nofoaga o le tuputupu ae o kāloti, ina ia mafai ona maua ai fualaau aina taʻitasi ma se aofaiga tele o le eleele.

E malie foi le faitau e uiga i le atinaʻe o atisito.

Eseese "Losinoostrovskaya 13"

O le taʻaloga o le vaeluagalemu, o le amataga ole tomai faʻapitoa e pa'ū i le pe tusa o le 90 - 90 aso talu ona lūlū fatu.

O fua e paʻu, umi (oʻo i le 17 cm), i le mamafa o le tupe mai le 150 i le 170 g. Ina ia paʻi atu i le kāloti o lenei ituaiga e lamolemole, ma se numera itiiti o mata laiti. O fua uma e masani lava ona maua ai le lanumoana i le lanu, matagofie tele i foliga vaaia. O le pulupulu e aofia ai le tele o vai inu, faʻapea foʻi ma ei ai lona tofo uigaeselea e avea ai lenei kapoti ma lauiloa i le au fai togalaau.

O taunuuga o le tuputupu ae o lenei ituaiga e matua lelei, o lona uiga, i le 1 sq.m. tala mo le 7 - 8 kg o aʻa aʻa.

O nei fua o le gaosiga e mafai ai ona faʻalautele pisinisi lenei kālati. O le vailaʻau o le malulu ma e le fuga, e mafai ai ona faʻafefe i le taumalulu.

O lenei kapeti e atoatoa lelei le taumafa a soʻo se tamaititi, o le a faateleina le hemoglobin i totonu o le toto, ma e fetaui foi mo tagata e pipii i se meaai.

I le faʻamuamua, o le faʻaleleia o le faʻavae ma vaega uma, o lona uiga, o le taimi, mamanu ma le loloto, e leai ni uiga.

A o lei totoina, o le a lava lea e na o le saunia o fatu, muamua le togiina ma faʻamalosi, pe mafai foi ona e faatauina ni pellets ua uma ona tuʻuina fatu.

Le totoina o se fua tele o lenei kālati, e te manaʻomia taʻavale vai taʻalo vai, faʻamalo le eleele e lata ane ia i latou, ma aveese ai vao ma mimiti ese fasipepa.

Afai ua e saunia lau togalaau talu mai le autumn, o lona uiga, ua e eliina fugalaau ma faia, ona le mafai lea ona e faʻafefiloi kāloti i le taimi o le tuputupu ae. A le o lea, o le a tatau ona faʻaopoopo le faʻamalositino 2-3 taimi e maua ai se seleselega lelei.

Eseese "Tupu o Autumn"

E pei o le laʻititi o le tele o taimi, talu ai ona o le matua faʻapitoa o fua e tupu i le 117 - 130 aso talu ona lulu le fatu.

O le foliga o le fua e tutusa ma se pa, e le sili atu ma le 20 cm le umi, e maua ai se aofaiga e le sili atu ma le 200 g. O le lanu o nei aʻa o le laau e mumu-lanu moli, ma e tutusa uma i luga ma totonu.

O le tofo o le fualaau suamalie e suamalie, malie tele. O le pito i luga o kapiti taitasi e le suia lau lanu meamata, aua o le fua o le 'aina ua faʻatoʻateleina i le eleele.

O lenei togi sogi toʻae tutū i le malulu i -4 ° C. Ma le seleselega foi, mai le tasi sq.m. E mafai ona e aoina 4 - 9 kilokalama, ei ai foliga lelei ma mafai ona teuina mo se taimi umi.

O laau toto e le faigofie i tsvetushnosti, o fualaau aina e le malepe, ae ua taatele.

O le totoina o lenei ituaiga o kālati e masani lava ona faia, ma e matua leai lava se suiga i faiga uma.

O faʻatoʻaga o fatuga ma le manaʻomia o fatu ua faʻasaoina. E mafai ona lūlūina lenei kālati i le tautoulu, ae o le togalaau o le a manaʻomia ona ufiufi i le mulch ina ia mafai ai ona sili atu le puipuia o fatu mai le malulu aʻo lei pa'ū le kiona.

Tausiga mo lenei kālati e masani foʻi. O lona uiga, o le a tatau ai ona faʻaleleia le tele o moega i le tele o taimi, tatala le eleele ma faʻamaʻi.

O le vaega mulimuli e tatau ona faia naʻo le tulaga o le maualalo o le lauʻeleʻele poo le leai o ni sauniuniga sauniuni i le tautoulu.

Eseesega "Le Mafaamatalaina"

Vaitausaga i le vaeluagalemu. I le averesi, a maeʻa le 90 - 115 aso i le maea ai o le luluina, ona mafai loa lea ona faʻamaunu fua.

O fua e fua mai i le paʻu, o le mumu-lanu moli, o le umi (e oʻo i le 17 cm) ma le mamafa (i le fua, 100 - 180 g).

O le aano o le moli, e matua suamalie ma suamalie. Fua o fua pe a uma ona faʻamamā umi lava, ma matua suamalie.

O le taua tele o fua o lenei ituaiga o se maualuga maualuga o sugars ma carotene, lea e avea ai lenei kapoti faapitoa ma mea taua mo le kuka. E le gata i lea, o nei aʻa e mafai ona 'aina faʻatau, faʻataina poʻo le gaosia.

O lenei ituaiga o kāloti e manaʻomia le eleele malamalama ma laufanua lelei. O le fuafuaina o le totoina ma le saunia o fatu e tatau ona faia masani.

O lenei vailaʻau e matua manaʻomia lava le faʻafeoloolo, talu ai ona o le fua o le fua e matua malosi lava ma mafai ona faʻafefeina ai le tasi ma le isi. Mo isi - e leai se suiga.

O lea ua manino nei e le faigata tele le ola o Karoti i luga o se fasi fanua i Moscow e pei ona foliga mai i le taimi muamua. Ua lava le maua o ituaiga eseese, ma o le afa lea o le manuia.